Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2008-11-14
Pu³tusk: remont i przebudowa Ratusza w Pu³tusku
Numer og³oszenia: 315329 - 2008; data zamieszczenia: 14.11.2008
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pu³tusk , ul. Rynek 41, 06-100 Pu³tusk, woj. mazowieckie, tel. 023 6920391, faks 023 6924296.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.pultusk.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostêpne s± informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: remont i przebudowa Ratusza w Pu³tusku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont i przebudowa budynku Ratusza w Pu³tusku przy ul. Rynek 41 na podstawie dokumentacji projektowej autorstwa MKwadrat, ul. Reniferowa 81, 03-289 Warszawa, zgodnie z pozwoleniem na budowê wydanym przez Starostwo Powiatowe w Pu³tusku WBA.7351-407/08 Decyzja Nr 388/08. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu i przebudowy Ratusza Miejskiego w Pu³tusku (wszystkie kondygnacje) o nastêpuj±cych parametrach: - powierzchnia u¿ytkowa piwnic:121,56 m2, - powierzchnia u¿ytkowa parteru: 354,9 m2 - powierzchnia u¿ytkowa I piêtra: 358,5 m2, - powierzchnia u¿ytkowa II piêtra: 311,9 m2 - poddasze: 248,95 m2, - razem powierzchnia u¿ytkowa i istniej±ca: 1135,42 m2, - powierzchnia u¿ytkowa projektowana: 1366,42 m2 - powierzchnia zabudowy: 450,74 m2 - kubatura 6150 m3 a. Architektura i konstrukcja ¦ciany fundamentowe - zak³ada siê pozostawienie wysoko¶ci piwnicy w istniej±cym wymiarze za wyj±tkiem pomieszczeñ wêz³a cieplnego, gdzie nale¿y obni¿yæ pomieszczenie piwniczne. Wymiana nadpro¿y w poziomie piwnic z powodu ich ca³kowitego zu¿ycia. Zak³ada siê rozbiórkê istniej±cej posadzki parteru oraz czê¶ci ¶cianek dzia³owych parteru. Ponadto nale¿y wykonaæ rozbiórkê istniej±cych stropów drewnianych, klatek schodowych oraz kominów. Dok³adny zakres i lokalizacje wyburzeñ pokazuj± zamieszczone w dokumentacji rysunki wyburzeñ. Nale¿y zlikwidowaæ zsyp. Zak³ada siê poszerzenia istniej±cych przej¶æ z tytu³u niespe³niania przez nie aktualnych wymogów warunków technicznych. Istniej±ce trzony kominowe i wentylacyjne s± do likwidacji. Istniej±ce schody przeznaczone s± do wyburzenia. W ich miejsce zostanie wybudowana nowa klatka schodowa wg projektu konstrukcyjnego. Balustrada klatki schodowej - stalowa z pochwytem drewnianym. Przewiduje siê pokrycie dachu dachówk± ceramiczn± oraz obróbki blacharskie: podokienników, zakoñczenia obróbki dachowe przy ¶cianach i kominach - z blachy ocynkowanej. Adaptacja poddasza bêdzie obejmowaæ wykonanie nowych ¶cianek dzia³owych z K-G na stela¿u aluminiowym, wszystkich instalacji (wod-kan, wentylacja, klimatyzacja, instalacje elektryczne, telefoniczne oraz okablowanie strukturalne). ¦ciany zewnêtrzne nale¿y odkopaæ i wykonaæ izolacjê oraz naprawiæ tynki w obszarach pokazanych na elewacjach. Przewiduje siê równie¿ naprawê gzymsów. Wykoñczenie pod³óg i posadzek - gress lub posadzka mozaikowa wg projektu. Wykoñczenie wewnêtrzne ¶cian i sufitów - Nale¿y usun±æ istniej±ce ok³adziny ¶cienne (glazura, boazerie), skuæ odparzone tynki, dokonaæ naprawy istniej±cych tynków. Stolarka i ¶lusarka okienna i drzwiowa - wykonaæ wg zestawienia stolarki. Na dachu przewiduje siê dachówkê ceramiczn± w kolorze czerwonym. Projekt przewiduje mo¿liwo¶æ korzystania z budynku przez osoby niepe³nosprawne. b. CO Nale¿y wykonaæ now± instalacjê CO w nowo zaprojektowanych pomieszczeniach. Nale¿y przed³u¿yæ o jedn± kondygnacjê wiêkszo¶æ. Na najwy¿szej kondygnacji w szlichcie pod³ogowej nale¿y wykonaæ odsadzki dla usytuowania pionów pod ¶cianami na wy¿szej kondygnacji. Przewidziano wykonanie instalacji z miedzi. Grzejniki maj± byæ wyposa¿one w zawory termostatyczne i g³owice, a na przewodzie powrotnym ka¿dego grzejnika - zawory powrotne, oraz odpowietrzniki wbudowane w grzejniki. Nale¿y wykonaæ dodatkowy nowy pion na klatce. Pion ten nale¿y po³±czyæ z istniej±c± instalacj± w piwnicy poprzez zawory odcinaj±ce. c. Instalacje elektryczne Remont budynku Ratusza Miejskiego obejmuje wykonanie: . instalacji elektrycznych wewnêtrznych zgodnie z projektem: - o¶wietlenia ogólnego i miejscowego, - o¶wietlenia ewakuacyjnego, - pod¶wietlanych znaków kierunkowych, - instalacji gniazd wtykowych oraz wypustów, - si³y - zasilanie urz±dzeñ wentylacji, klimatyzacji oraz poszczególnych tablic, - ochrony od pora¿eñ i po³±czeñ wyrównawczych, - Instalacji odgromowej d. Klimatyzacja Remont obejmuje wykonanie nowej instalacji klimatyzacji opartej na dystrybucji wody lodowej do fancoili zlokalizowanych w poszczególnych pomieszczeniach oraz instalacji klimatyzacji freonowej typu Split w pomieszczeniu Serwerowni zgodnie z dokumentacj± projektow± e. Wentylacja Nale¿y wykonaæ mechaniczn± instalacjê wentylacji nawiewno-wywiewnej dla pomieszczeñ budynku Ratusza. Zakresem remontu objête s± m. innymi pomieszczenia zlokalizowane w piwnicy budynku, WC, pomieszczenia socjalne, pomieszczenia na ¶mieci, itd. Szczegó³owe dane zawarto w dokumentacji projektowej. f. WOD-KAN Remont Ratusza obejmuje wyposa¿enie budynku w podstawowe urz±dzenia sanitarne (umywalki, wc). Z uwagi na bardzo z³y stan techniczny instalacji wewnêtrznej kanalizacyjnej (stare rury ¿eliwne, przecieki) oraz instalacji wodnej (skorodowane rury stalowe z wieloma uszkodzeniami nale¿y zdemontowaæ istniej±c± instalacjê wodn± oraz odtworzyæ j± w zakresie nowoprojektowanych wêz³ów sanitarnych (nowa lokalizacja) zgodnie z projektem. g. Okablowanie strukturalne Instalacje nale¿y wykonaæ we wszystkich pomieszczeniach w budynku. Jako standard przyjêto doprowadzenie do stanowisk pracy trzech linii kablowych. Wêze³ lokalny znajdowaæ siê bêdzie na II piêtrze budynku (19 szafa aparatowa o wysoko¶ci 42-47U i podstawie 800mm x 1000 mm). Przewiduje siê wykonanie logicznego okablowania pionowego oraz okablowania pionowego telefonicznego. Rozprowadzenie okablowania w pomieszczeniach biurowych realizowane ma byæ w peszlach o ¶r. min. 30 mm w ¶cianach pokrytych zapraw± tynkarsk±. Gniazda koñcowe logiczne nale¿y wykonaæ w puszkach ¶ciennych b±d¼ pod³ogowych. Szczegó³y dot. instalacji objête s± projektem. 3. Wykonawca zobowi±zany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacj± projektow± po szczegó³owym zapoznaniu siê z ni±, dokonania wizji terenu budowy, uzyskania niezbêdnych uzgodnieñ, realizacji inwestycji zgodnie z pozwoleniem na budowê. 4. Wykonawca jest zobowi±zany do sporz±dzenia inwentaryzacji powykonawczej. 5. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zosta³y wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materia³ów lub urz±dzeñ, zamawiaj±cy dopuszcza oferowanie materia³ów i urz±dzeñ równowa¿nych pod warunkiem, ¿e gwarantuj± one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od za³o¿onych w dokumentacji. 6. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia zamówieñ uzupe³niaj±cych, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 Pzp. 7. Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert czê¶ciowych. 8. Szczegó³owo przedmiot zamówienia opisuj±: § projekt budowlany i wykonawcze, przedmiar robót, informacja BIOZ, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - za³±cznik nr 7 do SIWZ, § wzór umowy - za³±cznik nr 8 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji .
II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 8.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 60000.00III.2) WARUNKI UDZIA£U
- Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± nastêpuj±ce warunki: a. posiadaj± uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ, b. posiadaj± niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz dysponuj± potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi± pisemne zobowi±zanie innych podmiotów do udostêpnienia potencja³u technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c. znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia, d. nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 2 Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków a. do¶wiadczenie: Wymagane jest wykazanie siê wykonaniem w okresie ostatnich piêciu lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, 3 robót budowlanych polegaj±cych na budowie, remoncie lub przebudowie budynku obejmuj±ce swoim zakresem wykonanie robót budowlanych, elektrycznych i sanitarnych o warto¶ci nie mniejszej niz 1 000 000 PLN ka¿da. Zamawiaj±cy ¿±da za³±czenia do oferty dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e wykazane roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie. b. potencja³ kadrowy : Wymagane jest wykazanie: a) kierownika budowy, posiadaj±cego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno - budowlanej, b) kierownika robót, posiadaj±cego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie instalacji i urz±dzeñ elektrycznych c) kierownika robót, posiadaj±cego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie instalacji i urz±dzeñ wodoci±gowych, kanalizacyjnych i wentylacyjnych W przypadku nie dysponowania wymaganym potencja³em kadrowym wykonawca za³±cza do oferty pisemne zobowi±zanie innych podmiotów do udostêpnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu zostanie dokonana zgodnie z formu³± spe³nia - nie spe³nia w oparciu o o¶wiadczenia lub dokumenty z³o¿one przez wykonawcê w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu.
- Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. O¶wiadczenie wykonawcy o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu (wzór druku za³±cznik nr 2 do SIWZ) 2. Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±ce, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. W przypadku sk³adania oferty przez wykonawców wystêpuj±cych wspólnie, wy¿ej wymieniony dokument musi byæ z³o¿ony przez ka¿dego z wykonawców. 3. Wykaz potwierdzaj±cy posiadanie przez wykonawcê niezbêdnej wiedzy i do¶wiadczenia zawodowego (wzór druku za³±cznik nr 3 do SIWZ), 4. Dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e wykazane w za³±czniku nr 3 do SIWZ roboty budowlane zosta³y wykonana nale¿ycie, 5. Wykaz potwierdzaj±cy dysponowanie przez wykonawcê osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - wzór druku za³±cznik nr 4 do SIWZ, 6. Zobowi±zanie innych podmiotów do udostêpnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, je¿eli w wykazie osób wykonawca wskaza³ osoby, którymi bêdzie dysponowa³ w taki sposób (wzór druku za³±cznik nr 4a do SIWZ) 7. Dokumenty potwierdzaj±ce posiadanie wymaganych uprawnieñ przez osoby wykazane w za³±czniku nr 4 do SIWZ. 8. Oryginalne o¶wiadczenia osób wskazanych do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych przy realizacji robót o wyra¿eniu zgody na podjêcie tych funkcji w zwi±zku z realizacj± niniejszego zamówienia. 9. Aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego oraz w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, op³at oraz sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne i spo³eczne, lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci, lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu. Powy¿sze za¶wiadczenia musz± byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 10. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 11. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umpultusk.bip.org.pl.
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Miejski w Pu³tusku
ul. Rynek 41
06-100 Pu³tusk.
IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 05.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Urz±d Miejski w Pu³tusku ul. Rynek 41 06-100 Pu³tusk.
IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z PU£TUSKA
- ,,¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzêdu Miejskiego w Pu³tusku w 2025 r.''
- Dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych do Przedszkola Miejskiego Nr 5 w Pu³tusku w podziale na 8 czê¶ci
wiêcej: przetargi w Pu³tusku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i budowa zespo³u boisk wraz z infrastruktur± przy M³odzie¿owym O¶rodku Socjoterapii nr 8 w Warszawie
- DRUGI PRZETARG - Modernizacja stacji uzdatniania wody w miejscowo¶ci Storkowo gm. Iñsko
- Wykonywanie w 2025 roku remontów bie¿±cych w zakresie robót ogólnobudowlanych w obiektach budowlanych bêd±cych w³asno¶ci± Gminy Kwidzyn
- Rozbudowa, przebudowa i remont zabytkowej plebani z adaptacj± na Centrum Integracji Miêdzypokoleniowej
- "Budowa tê¿ni solankowej w miejscowo¶ci Bodzanów" w formule zaprojektuj i wybuduj
- Utworzenie placówki wsparcia dziennego w Krobuszu.
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.