Ogłoszenie z dnia 2008-11-17
Zabrze: Budowa szybu dźwigu osobowego zewnętrznego wraz z dostawą i montażem dźwigu do budynku Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Ośrodka Rehabilitacji Dzieci Niepełnosprawnych w Zabrzu przy ul. 3-go Maja 10.
Numer ogłoszenia: 315675 - 2008; data zamieszczenia: 17.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczzny Zakład Opieki Zdrowotnej Ośrodek Rehabilitacji Dzieci Niepełnosprawnych , ul. 3 Maja 10, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 0-32 275 33 72, faks 0-32 272 62 21.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ordn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa szybu dźwigu osobowego zewnętrznego wraz z dostawą i montażem dźwigu do budynku Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Ośrodka Rehabilitacji Dzieci Niepełnosprawnych w Zabrzu przy ul. 3-go Maja 10..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa szybu dźwigu osobowego zewnętrznego wraz z dostawą i montażem dźwigu do budynku Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Ośrodka Rehabilitacji Dzieci Niepełnosprawnych w Zabrzu przy ul. 3-go Maja 10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie budowlanym i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.31.00 - Instalowanie wind 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 2 000,00 zł (dwa tysiące złotych). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy o nr: 68 1240 4849 1111 0000 5345 1451 PKO S.A. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na w/w rachunek bankowy Zamawiającego Wadium wnoszone w formach określonych w pkt 2-5 muszą być złożone w formie oryginału w kasie Zamawiającego.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu może wziąć udział Wykonawca, który spełnia następujące warunki: 1. posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ; 2. posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia ; 3. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ; 4. nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, łącznie wykonawcy nie mogą podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 10 i ust. 2 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych). Ocena spełnienia w/w warunków dokonywana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach przedłożonych przez Wykonawcę. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia powyższych warunków, Wykonawca wraz z formularzem ofertowym przedłoży: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, jako załącznik nr 1. 2. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (co najmniej 1 robota budowlana o wartości minimum 140 000 zł netto), jako załącznik nr 2 oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, jako załącznik nr 2.1. 3. oświadczenie Wykonawcy o nie zaleganiu z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; jako załącznik nr 3, zgodnie z załączonym wzorem. 4. oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków opisanych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 wyżej przytoczonej ustawy, jako złącznik nr 4..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ordn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można odebrać odpłatnie w wysokości 50,00 zł (z VAT) w SPZOZ
Ośrodek Rehabilitacji Dzieci Niepełnosprawnych ul. 3-go Maja 10, 41-800 Zabrze Pokój nr 17.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2008 godzina 15:00, miejsce: SPZOZ Ośrodek Rehabilitacji Dzieci Niepełnosprawnych ul. 3-go Maja 10, 41-800 Zabrze sekretariat - pokój nr 17 w godzi 8:00 do 15:00..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- DOSTAWA MATERIAŁÓW HUTNICZYCH
- Poprawa efektywności energetycznej budynku Szkoły Podstawowej nr 25 w Zabrzu
- Zakup oprogramowania do archiwizacji badań wraz urządzeniami towarzyszącymi
- ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE UKŁADU STEROWANIA I ZASILANIA ELEKTRYCZNEGO INSTALACJI BADAWCZEJ
- Utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego , Część nr 2: Utrzymanie barier ochronnych
- DOSTAWA REOMETRU WRAZ Z AKCESORIAMI DLA CENTRUM MATERIAŁÓW POLIMEROWYCH I WĘGLOWYCH PAN W ZABRZU, UL. MARII CURIE-SKŁODOWSKIEJ 34
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Relaks pod chmurą - rozbudowa basenu odkrytego z atrakcjami
- BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ I KANALIZACJI SANITARNEJ W UL. RZECZNEJ ORAZ BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ W UL. LUBSZECKIEJ W KALETACH
- Przebudowa i rozbudowa budynku Publicznej Szkoły Podst. Staniszcze Wielkie-Kolonowskie 3 im.Jana Pawła II oraz Budowa pasywnego budynku oddziału przedszkolnego przy PSP Staniszcze Wielkie-Kolonowskie
- Przebudowa budynku przy ul. Strażackiej w Gorlicach dla potrzeb Prokuratury Rejonowej w Gorlicach
- Adaptacja pomieszczeń na Stadionie Miejskim im. Henryka Reymana na potrzeby ZIM w Krakowie.
- Zapewnienie dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami do obiektów szpitalnych zlokalizowanych pod adresem ul. Kościuszki 15 w Głogowie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.