Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-11-23
Warszawa: zakup i sukcesywna dostawa asortymentu do zabiegów kardiochirurgiczych wraz zdzierżawą generatora , implantów kolagenowych do rekonstrukcji chrząstki i łąkotki oraz dzierżawa wieży artroskopowej
Numer ogłoszenia: 316054 - 2015; data zamieszczenia: 23.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centralny Szpital Kliniczny MSW w Warszawie , ul. Wołoska 137, 02-507 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 508 18 09, faks 22 845 64 57.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.cskmswia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i sukcesywna dostawa asortymentu do zabiegów kardiochirurgiczych wraz zdzierżawą generatora , implantów kolagenowych do rekonstrukcji chrząstki i łąkotki oraz dzierżawa wieży artroskopowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i sukcesywna dostawa kaniul do kardioplegii dowieńcowej; Zakup i sukcesywna dostawa Y adapterów do kaniul dowieńcowych; Zakup i sukcesywna dostawa czujników poziomu spływu do pompy Jostra; zakup i sukcesywna dostawa elektrod wraz zdzierżawą aparatu; dzierżawa wieży artroskopowej kompatybilnej z posiadanym sprzętem artroskopowym; zakup i sukcesywna dostawa implantów kolagenowych do rekonstrukcji chrzastki i łąkotki; zakup i sukcesywna dostawa systemu do zamykania uszka lewego przedsionka.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.30-7, 33.10.00.00-1, 33.18.31.00-7, 33.14.12.20-8, 33.14.12.40-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający nie zakreśla warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający nie zakreśla warunku w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający nie zakreśla warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający nie zakreśla warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający nie zakreśla warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Produkty zakwalifikowane jako wyroby medyczne w rozumieniu ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. 2010r. Nr 107 poz. 679 z późn. zm.) odpowiedni Certyfikat CE (Deklarację zgodności) oraz dokument potwierdzający dokonanie zgłoszenia wyrobu do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych zwanego dalej Prezesem Urzędu, lub dokument potwierdzający dokonanie powiadomienia Prezesa Urzędu o wprowadzeniu na terytorium RP wyrobu przeznaczonego do używania na tym terytorium; W przypadku, gdy następuje pierwsze udostępnienie Zamawiającemu na terytorium państwa członkowskiego wyrobu gotowego do użycia w celu jego używania zgodnie z przewidzianym zastosowaniem ( wprowadzenie do używania ), Wykonawca zobowiązany jest do złożenie wraz z ofertą oświadczenia o pierwszym wprowadzeniu wyrobu do używania. Wszystkie dołączone do oferty dokumenty potwierdzające posiadanie przez oferowane towary wymaganych certyfikatów muszą być wyraźnie oznakowane numerem pakietu (zadania) którego dotyczą.;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wzór oferty Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom; Informacja wykonawcy o obowiązku podatkowym; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia- dotyczyz zadania nr 4;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
zgodnie ze wzorem umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.cskmswia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.12.2015 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 4,38 budynek administracyjno-garażowy.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup i sukcesywna dostawa kaniul do kardioplegii dowieńcowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z załacznikiem xls Zakup i sukcesywna dostawa kaniul do kardioplegii dowieńcowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.06.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin dostawy (max 5 dni roboczych) - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup i sukcesywna dostawa Y adapterów do kaniul dowieńcowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z załacznikiem xls Zakup i sukcesywna dostawa Y adapterów do kaniul dowieńcowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.40-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.06.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin dostawy (max 5 dni roboczych) - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup i sukcesywna dostawa czujników poziomu spływu do pompy Jostra.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z załacznikiem xls Zakup i sukcesywna dostawa czujników poziomu spływu do pompy Jostra.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.40-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.06.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin dostawy (max 5 dni roboczych) - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zakup i sukcesywna dostawa elektrod wraz z dzierżawą aparatu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z załacznikiem xls, world zakup i sukcesywna dostawa elektrod wraz zdzierżawą aparatu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.30-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.06.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin dostawy (max 5 dni roboczych) - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: dzierżawa wieży artroskopowej kompatybilnej z posiadanym sprzętem artroskopowym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z załacznikiem xls dzierżawa wieży artroskopowej kompatybilnej z posiadanym sprzętem artroskopowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.03.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin dostawy aparatu ( max 7 dni roboczych) - 10
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: zakup i sukcesywna dostawa implantów kolagenowych do rekonstrukcji chrzastki i łąkotki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z załacznikiem xls zakup i sukcesywna dostawa implantów kolagenowych do rekonstrukcji chrzastki i łąkotki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.03.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin uzupełnienia magazynu ( max 5 dni roboczych) - 10
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: zakup i sukcesywna dostawa systemu do zamykania uszka lewego przedsionka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z załacznikiem xls zakup i sukcesywna dostawa systemu do zamykania uszka lewego przedsionka.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.30-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.06.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin dostawy (max 5 dni roboczych) - 10
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wsparcie dla systemu Load Balancer F5
- Wykonanie II etapu remontu podwórka z drogą dojazdową przy ul. Przemysłowej 34, 36, 38, Rozbrat 10/14 w Warszawie
- Usuwanie szkód powodziowych powstałych w wyniku powodzi we wrześniu 2024r. w korycie cieku Jasienicki przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym ul. Szkolna w m. Jasienica gm. Jasienica
- Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku magazynowo - technicznego na budynek biurowo - administracyjny MSZ przy ul. Tanecznej 67B w Warszawie - część II
- Bieżące utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Dzielnicy Ursus w podziale na zadania: Zadanie nr 2 Utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu.
- Dostawa lekkiego samochodu operacyjnego dla KW PSP w Warszawie.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SUKCESYWNE DOSTAWY MATERIAŁÓW DO REKONSTRUKCJI KOLANA I UBYTKÓW CHRZĄSTKI
- Zakup komory laminarnej PCR i dermatoskopu w 2 pakietach dla Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
- Dostawa materiałów ortopedycznych dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Nr 1 w Bełżycach.
- "Zakup Videobronchoskopu HDTV dla Specjalistycznego Szpitala Chorób Płuc w Rościszowie"
- dostawa zestawu napędów ortopedycznych wraz z akcesoriami
- "DOSTAWA MEDYCZNEGO SPRZĘTU DO PRACOWNI ENDOSKOPII ORAZ ŻELOWEJ PROTEZY JĄDRA MIAŻDŻYSTEGO"
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.