eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinDostawa paczek świątecznych dla dzieci pracowników Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na 2 części

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-02

Lublin: Dostawa paczek świątecznych dla dzieci pracowników Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na 2 części
Numer ogłoszenia: 316235 - 2011; data zamieszczenia: 02.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II , Al. Racławickie 14, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. (81) 445 41 59, faks (81) 445 41 63.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kul.lublin.pl/admin/dzp/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Kościelna szkoła wyższa o pełnych prawach publicznych szkół wyższych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paczek świątecznych dla dzieci pracowników Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na 2 części.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa paczek świątecznych dla dzieci pracowników Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na 2 części: - Części I - Dostawa słodyczy z przeznaczeniem na paczki świąteczne dla dzieci pracowników Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II - zgodnie z załącznikiem Nr 1 do SIWZ. - Część II - Dostawa maskotek z przeznaczeniem na paczki świąteczne dla dzieci pracowników Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II - zgodnie z załącznikiem Nr 2 do SIWZ oraz zgodnie ze wzorcowymi zdjęciami zabawek załączonymi do SIWZ. Z uwagi na przeznaczenie przedmiotu zamówienia, charakter okoliczności i specyfikę zamówienia (asortyment wchodzący w skład paczki jest towarem nabywanym w ramach funduszu socjalnego, jako paczki okolicznościowe - mikołajkowe przeznaczone dla dzieci pracowników zatrudnionych w jednostkach organizacyjnych Zamawiającego) wskazano nazwy handlowe produktów, które Zamawiający chce otrzymać. W oparciu o przeprowadzone przez Zamawiającego rozeznanie stwierdzono, iż wskazane z nazwy produkty stanowią preferencje i upodobania smakowe dzieci, a jednocześnie produkty te cechują się posiadaną, jakością i dużymi walorami smakowymi, dlatego asortyment ten stanowi zawartość paczki mikołajkowej. Ponadto ze względów bezpieczeństwa zabawki mające wchodzić w skład paczki świątecznej powinny być wyprodukowane przez producenta dopuszczonego do sprzedaży na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.83.30.00-6, 15.84.22.00-4, 37.52.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na zasadzie kwalifikacji spełnia - nie spełnia (1 - 0), na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych przez Wykonawców do ofert, wymaganych na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, na podstawie załączonego do oferty Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie oceniony na podstawie wykazu dostaw stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ wraz z załącznikami, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Jeżeli dostawa wskazana w wykazie dla jednej części spełnia warunki szczegółowe dla obydwu części, Wykonawca może wykazać się jej wykonaniem w odniesieniu do obydwu części, pod warunkiem, że dostawa obejmuje doręczanie paczek świątecznych, w skład których wchodziły artykuły spożywcze (w tym słodycze) i zabawki (w tym maskotki). Wykaz powinien zawierać co najmniej jedną dostawę w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, obejmujących swym zakresem dostawę tożsamą z przedmiotem zamówienia tj. dostawę paczek świątecznych lub słodyczy lub zabawek (maskotek) o wartości: - dla części 1- nie mniejszej niż 30 000,00 PLN brutto i dla części 2 - nie mniejszej niż 30 000,00 PLN brutto

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym zostanie na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oceniony zostanie na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej oceniony zostanie na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zamawiający wymaga ponadto, żeby Wykonawca dołączył do oferty następujące dokumenty: 1) Ofertę należy złożyć zgodnie z treścią załącznika nr 3 formularza ofertowego stanowiącego Ofertę Wykonawcy. Załącznik należy złożyć oddzielnie do każdej z części; 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę nie będą podpisywane przez osobę lub osoby wskazane, jako osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy w rejestrze sądowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy. Z pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać, do jakich czynności prawnych dana osoba lub osoby zastały umocowane - oryginał albo kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza, jeśli oferty nie będzie podpisywać osoba lub osoby wskazane w rejestrze sądowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy; 3) Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom określony zakres zamówienia musi to wykazać na załączniku nr 8. 4) Zdjęcia lub rysunki oferowanych w części 2 maskotek. 5) Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty stosownie do każdej części wypełniony załącznik nr 1 lub 2 formularz opisu przedmiotu zamówienia wraz z wyceną.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.kul.lublin.pl/1650.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://www.kul.lublin.pl/1650.html lub Dziale Zamówień i Zaopatrzenia KUL, Al. Racławickie 14, 20 - 950 Lublin, pokój nr 224 w budynku Collegium Jana Pawła II.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2011 godzina 09:30, miejsce: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II; Dział Zamówień i Zaopatrzenia KUL, Al. Racławickie 14, 20 - 950 Lublin, pokój nr 224.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa słodyczy z przeznaczeniem na paczki świąteczne dla dzieci pracowników Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Z uwagi na przeznaczenie przedmiotu zamówienia, charakter okoliczności i specyfikę zamówienia (asortyment wchodzący w skład paczki jest towarem nabywanym w ramach funduszu socjalnego, jako paczki okolicznościowe - mikołajkowe przeznaczone dla dzieci pracowników zatrudnionych w jednostkach organizacyjnych Zamawiającego) wskazano nazwy handlowe produktów, które Zamawiający chce otrzymać. W oparciu o przeprowadzone przez Zamawiającego rozeznanie stwierdzono, iż wskazane z nazwy produkty stanowią preferencje i upodobania smakowe dzieci, a jednocześnie produkty te cechują się posiadaną, jakością i dużymi walorami smakowymi, dlatego asortyment ten stanowi zawartość paczki mikołajkowej. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiotu zamówienia w części 1 zapakowany w opisane w załączniku nr 1 do SIWZ opakowanie, wskazujące na świąteczny charakter paczki. Zobowiązuje się opakować w/w paczki świąteczne w sposób uniemożliwiający jej zdekompletowanie. Pojedyncze produkty w miarę możliwości powinny mieć opakowania z akcentami świątecznymi.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.83.30.00-6, 15.84.22.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa maskotek z przeznaczeniem na paczki świąteczne dla dzieci pracowników Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oferowany w części 2 przedmiot zamówienia nie może być wykonany z materiałów (np. toksycznych), które mogłyby stanowić zagrożenie dla zdrowia w trakcie normalnego ich użytkowania, zgodnie z ich przeznaczeniem. Zamawiający wymaga, aby wszystkie przedmioty zamówienia były wyprodukowane i dopuszczone do obrotu na terenie Unii Europejskiej, ze względów bezpieczeństwa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.52.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.