To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-11-08
Warszawa: Dostawa zasilaczy bezprzerwowych UPS.
Numer ogłoszenia: 316277 - 2010; data zamieszczenia: 08.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 263809 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Rynku Rolnego, ul. Nowy Świat 6/12, 00-400 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6617347, faks 022 6617535.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zasilaczy bezprzerwowych UPS..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Specyfikacja techniczna: Zasilacz bezprzerwowy (UPS) serii EcoPower DPA 2 x 40kVA + 40 kVA - system MODUŁOWY, technologia HOT SWAP, - możliwa rozbudowa do 250 kVA (po wykupieniu upgradu), - w układzie: 3 fazy wejściowe - 3 fazy wyjściowe, - obudowa UPS typu Upgrade MX do mocy 250 kVA, - moduły UPS EcoPower 40 kVA - 3 szt., - maksymalna rozbudowa o moduły UPS EcoPower do mocy 250 kVA, - praca równoległa dla 3 modułów UPS EcoPower, - czas podtrzymania - ok. 85 min. dla 100 % obciążenia, - baterie o żywotności 5-6 lat umieszczone na osobnych zewnętrznych otwartych stojakach bateryjnych Karta adaptera SNMP do włączenia UPS do sieci komputerowej Wyłącznik bezpieczeństwa - EPO Oprogramowanie monitorujące CERBER Zewnętrzny bezprzerwowy bypass serwisowy do 160 kVA Sonda temperaturowa dla korekcji ładowania baterii Usługi: Podłączenie do przygotowanej przez ARR instalacji (wyposażonej w doprowadzone kable zasilające i odbiorcze), uruchomienie (ustawienie parametrów pracy, wykonanie testów), przeszkolenie pracowników ARR. Dostarczenie do siedziby ARR 36 miesięczna gwarancja..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.10.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- FAST GROUP Sp. z o. o., al. 3 Maja 12, 00-391 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 265000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 317200,00
Oferta z najniższą ceną: 317200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 317200,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W dniu 10 sierpnia 2010 r. miała miejsce awaria systemu bezprzerwowego zasilania (UPS) w Centrum Podstawowym, która do dnia dzisiejszego nie została całkowicie usunięta. Bezpośrednią przyczyną awarii było zwarcie w UPS w trakcie wykonywania prac serwisowych. W pierwszej kolejności po wystąpieniu ww. awarii zostały podjęte prace mające na celu przywrócenie działania systemów produkcyjnych ARR, tj.: - odtworzenie spójnego stanu bazy danych systemu CAPS z kopii zapasowych - skopiowanie bazy danych systemu CAPS z Centrum Podstawowego do Centrum Zapasowego - uruchomienie systemów CAPS i Egeria w Centrum Zapasowym. Powyższe działania (prowadzone do późnych godzin nocnych przez pracowników BT) zakończyły się 13 sierpnia ok. godz. 14.00. Przez kolejne dni, tj. od 14 sierpnia do 24 sierpnia prowadzone były prace (analizy) mające na celu wychwycenie niespójności w danych pomiędzy systemami CAPS i Egeria oraz ich synchronizacja. Równolegle z działaniami, które miały doprowadzić do spójności danych w systemach Agencji, Biuro Teleinformatyki prowadziło analizę rynku w celu znalezienia odpowiedniego rozwiązania zabezpieczającego Centrum Podstawowe pod kątem bezprzerwowego zasilania. W chwili obecnej wszystkie systemy produkcyjne, w oparciu, o które funkcjonuje ARR, działają wyłącznie w Centrum Zapasowym, bez żadnego zabezpieczenia na wypadek ewentualnej awarii, która może spowodować przerwę w ich działaniu. Takie rozwiązanie jest tylko opcją tymczasową, którą trzeba jak najszybciej zastąpić standardowym działaniem, tj. uruchomieniem ww. systemów z Centrum Podstawowym, co będzie możliwe dopiero po zakupie i wdrożeniu nowego zasilacza UPS. Wymóg posiadania bezpiecznego systemu zasilania (UPS) jest wymogiem akredytacyjnym, żeby ARR pełniła funkcję Agencji Płatniczej. Kolejna awaria zasilania w Centrum Podstawowym, nie zabezpieczonego systemem UPS może uniemożliwić statutowe działania ARR oraz funkcjonowanie Agencji w ramach Wspólnej Polityki Rolnej. Obligatoryjne jest jak najszybsze doprowadzenie do sytuacji z przed awarii tj. zapewnienie w Centrum Podstawowym ARR bezpiecznego zasilania chronionego systemem podtrzymania napięcia UPS. Dokonując zakupu UPS w roku 2006, ARR zakładała, w oparciu o informacje producenta, że urządzenie będzie działało przez okres 7-10 lat. W roku bieżącym UPS nie ulegał awariom, które skłaniałyby do rozważenia jego wymianę na nowe. Dlatego nie przewidywano zakupu kolejnego tego urządzenia w roku 2010. Ponadto ARR nie jest już uprawniona do zgłoszenia względem dostawcy roszczenia o wymianę UPS na nowy egzemplarz niewadliwy. Wymagania wytrzymałościowe jak i instalacyjne (specyfika budynku CBF) znacznie utrudniły wybór konkretnego rozwiązania. Zarządca budynku CBF wyznaczył Agencji konkretną lokalizację systemu UPS. Poszukiwany system UPS musi spełniać wymogi narzucone przez pomieszczenie, które podnajmuje Agencja od CBF. Ze względu właśnie na tą złożoność wymogów dotyczących systemu UPS oraz konieczność jak najszybszego zabezpieczenia CP przed przerwami w dostawie zasilania nie możliwe było wszczęcie postępowania w trybie konkurencyjnym. Ważną kwestią jest również coraz większe obciążenie serwerów w Centrum Zapasowym, co już spowalnia pracę użytkowników i znacznie zwiększa ryzyko wystąpienia awarii. Jak najszybsze rozłożenie obciążeń, a tym samym przywrócenie do działania CP jest niezbędne dla prawidłowego działania ARR jako agencji płatniczej UE. Wskazane jest zatem przeprowadzenie postępowania o zamówienie publiczne w trybie zamówienia z wolnej ręki, którego przedmiotem będzie dostawa, zakup, podłączenie i uruchomienie zasilacza bezprzewodowego (UPS), zgodnie z przygotowaną specyfikacją. Przesłanka zastosowania trybu z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych cyt. ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedmiotem Zamówienia są usługi krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób taksówką (pracowników i innych osób wskazanych przez Zamawiającego) oraz rzeczy na warunkach odroczonej płatności w granicach topograficznych Miasta st. Warszawy, a także w innych miastach lub miejscowościach poza Warszawą. Usługi będą świadczone zgodnie z Regulaminem Świadczenia Usług Przewozowych, Zasadami korzystania z bezgotówkowego systemu rozliczeń, które Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do swojej oferty oraz na warunkach określonych w Umowie i Opisie Przedmiotu Zamówienia.
- Dostawa produktów leczniczych, nr TP-47/25/TM
- Wykonanie remontu instalacji wodno - kanalizacyjnej fontanny zlokalizowanej na Rynku Mariensztackim w Warszawie.
- Dostawa energii elektrycznej dla Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Warszawie.
- Wykonanie badania pt.: "Ewaluacja mechanizmu warunkowości podstawowej w ramach polityki spójności w perspektywie 2021-2027".
- Remont pokrycia dachowego wraz z wykonaniem obróbek z papy termozgrzewalnej ogniomurów i kominów budynków mieszkalnych w Siemirowicach przy ul. Osiedle Na Skarpie 8 i 9
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa pomocy dydaktycznych, programów multimedialnych oraz sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby zajęć realizowanych w szkołach podstawowych"
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pt. "Rozwój przedszkolaków z sześciu przedszkoli w Gminie Lwówek".
- Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej
- Zakup pomocy naukowych i wyposażenia w ramach projektu pn. "Prosta sprawa - kompetencje to podstawa"
- Dostawa sprzętu drukującego wraz z usługą serwisową i oprogramowaniem zarządzającym Documaster lub równoważnym.
- Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania, oprogramowania wraz z wdrożeniem w ramach projektu "Cyberbezpieczne Starostwo Powiatowe w Gnieźnie i jednostki podległe" Etap I
więcej: Sprzęt związany z komputerami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.