Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-11-24
Bielsko-Biała: Świadczenie usług kompleksowej konserwacji i przeglądów centrali telefonicznej w obiektach Oddziałów ZUS w Bielsku - Białej, Częstochowie, Rybniku, Sosnowcu i Zabrzu.
Numer ogłoszenia: 316408 - 2015; data zamieszczenia: 24.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bielsku -Białej , ul. Krasińskiego 34, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 33 825 27 15, faks 33 825 27 16.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług kompleksowej konserwacji i przeglądów centrali telefonicznej w obiektach Oddziałów ZUS w Bielsku - Białej, Częstochowie, Rybniku, Sosnowcu i Zabrzu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług kompleksowej konserwacji i przeglądów centrali telefonicznej w obiektach Oddziałów ZUS w Bielsku - Białej, Częstochowie, Rybniku, Sosnowcu i Zabrzu. Część nr 1 Oddział ZUS w Bielsku - Białej Świadczenie usług kompleksowej konserwacji i przeglądów centrali telefonicznej w obiektach Oddziału ZUS w Bielsku - Białej oraz w podległych jednostkach terenowych: O/ZUS Bielsko - Biała, ul. Krasińskiego 34 O/ZUS Bielsko - Biała, ul. Traugutta 2 I/ZUS Cieszyn, ul. Bielska 29 I/ZUS Żywiec, ul. Piernikarska 2 Szczegółowy opis zamówienia stanowią załączniki nr 2, 2A do SIWZ. Część nr 2 Oddział ZUS w Częstochowie Świadczenie usług kompleksowej konserwacji i przeglądów centrali telefonicznej w obiektach Oddziału ZUS w Częstochowie oraz w podległych jednostkach terenowych: O/ZUS Częstochowa ul. Dąbrowskiego 43/45 O/ZUS Częstochowa, ul. Okólna 17/19 I/ZUS Kłobuck, ul. Targowa 3a I/ZUS Lubliniec, ul. Oleska 26 I/ZUS Myszków, ul. Sikorskiego 57 Biuro Terenowe Koniecpol, ul. Rynek 1 Szczegółowy opis zamówienia stanowią załączniki nr 2, 2B do SIWZ. Część nr 3 Oddział ZUS w Rybniku Świadczenie usług kompleksowej konserwacji i przeglądów centrali telefonicznej w obiektach Oddziału ZUS w Rybniku oraz w podległych jednostkach terenowych: O/ZUS Rybnik ul. Reymonta 2 O/ZUS Rybnik ul. Jankowicka 13 I/ZUS Pszczyna ul. Kopernika 22 I/ZUS Racibórz ul. Łakowa 28 I/ZUS Tychy ul. Ch. de Gaulle a 16 I/ZUS Wodzisław Śląski ul Witosa 30 Szczegółowy opis zamówienia stanowią załączniki nr 2, 2C do SIWZ. Część nr 4 Oddział ZUS w Sosnowcu Świadczenie usług kompleksowej konserwacji, przeglądów centrali telefonicznej w obiektach Oddziału ZUS w Sosnowcu oraz podległych jednostkach terenowych: O/ZUS Sosnowiec ul. Partyzantów 1 I/ZUS Dąbrowa Górnicza ul. Kościuszki 48 I/ZUS Jaworzno ul. Grunwaldzka 274 I/ZUS Zawiercie ul. Blanowska 2 Szczegółowy opis zamówienia stanowią załączniki nr 2, 2D do SIWZ. Część nr 5 Oddział ZUS w Zabrzu Świadczenie usług kompleksowej konserwacji i przeglądów centrali telefonicznej w obiektach Oddziału ZUS w Zabrzu oraz podległych jednostkach terenowych: O/ZUS Zabrze ul. Szczęść Boże 18 O/ZUS Zabrze ul. 3-go Maja 8 I/ZUS Tarnowskie Góry ul Górnicza 4-8 Biuro Terenowe ZUS Gliwice ul. Pszczyńska 44a.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.33.41.30 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji telefonicznej aparatury przełączeniowej 50.33.00.00 - Usługi w zakresie konserwacji sprzętu telekomunikacyjnego 50.33.20.00 - Usługi w zakresie konserwacji infrastruktury telekomunikacyjnej 64.21.42.00 - Usługi centrali telefonicznych 50.33.41.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu telefonii kablowej 50.33.41.10 - Usługi w zakresie konserwacji sieci telefonicznej .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2017.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania: Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca posiada i przedłoży: a)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał: Część nr 1 Oddział ZUS w Bielsku - Białej: co najmniej 2 usługi obsługi centrali telefonicznej trwające przez co najmniej 12 miesięcy każda z osobna, co najmniej 2 usługi obsługi urządzeń telefonicznych trwające przez co najmniej 12 miesięcy każda z osobna. Część nr 2 Oddział ZUS w Częstochowie: co najmniej 2 usługi obsługi centrali telefonicznej trwającej przez co najmniej 12 miesięcy każda z osobna, co najmniej 2 usługi obsługi urządzeń telefonicznych ( w tym aparatów telefonicznych analogowych i cyfrowych) trwające przez co najmniej 12 miesięcy każda z osobna. Część nr 3 Oddział ZUS w Rybniku: co najmniej 2 usługi kompleksowej konserwacji lub przeglądów centrali telefonicznej przez co najmniej 12 miesięcy każda z osobna, Część nr 4 Oddział ZUS w Sosnowcu: co najmniej 2 usługi serwisowania central telefonicznych oraz urządzeń telefonicznych ( w tym aparatów telefonicznych systemowych i analogowych) trwającej przez co najmniej 12 miesięcy każda z osobna, Część nr 5 Oddział ZUS w Zabrzu: co najmniej 2 usługi obsługi centrali telefonicznej trwającej przez co najmniej 12 miesięcy każda z osobna, co najmniej 2 usługi obsługi urządzeń telefonicznych trwające przez co najmniej 12 miesięcy każda z osobna. Na potwierdzenie tego warunku Wykonawca przedłoży: a)wykaz wykonanych usług w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały/są wykonane/wykonywane - załącznik nr 6 do SIWZ, wraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie Za główne usługi Zamawiający uzna usługi spełniające warunek wskazany w ust. 1.2. Dowodami są: poświadczenie, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedstawiania ww. dowodów. b)złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a)dysponuje co najmniej 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia. Na potwierdzenie tego warunku Wykonawca przedłoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a)dysponuje co najmniej 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia. Na potwierdzenie tego warunku Wykonawca przedłoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a)jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia. Na potwierdzenie tego warunku Wykonawca przedłoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a)karta oferty Wykonawcy - wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ; b)formularz cenowy - wzór stanowi załącznik nr 7A, 7B, 7C, 7D, 7E do SIWZ; c)w przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo określające zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; d)w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Okres gwarancji - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Ubezpieczeń Społecznych
Oddział w Bielsku-Białej
43-350 Bielsko-Biała, ul. Krasińskiego 34
Centrum Zamówień Publicznych
piętro V, pok. 526.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2015 godzina 11:00, miejsce: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bielsku-Białej 43-350 Bielsko-Biała, ul. Krasińskiego 34 Centrum Zamówień Publicznych piętro V, pok. 526.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- DOSTAWA APLIKACJI SERWERA BAZY DANYCH DLA URZĘDU MIEJSKIEGO W BIELSKU-BIAŁEJ
- "Świadczenie usług cateringowych polegających na przygotowaniu i dostarczeniu posiłków dla Szkoły Podstawowej nr 13 w Bielsku-Białej"
- "Świadczenie usług cateringowych polegających na przygotowaniu i dostarczeniu posiłków dla Szkoły Podstawowej nr 23 w Bielsku-Białej"
- Świadczenie usług cateringowych polegających na przygotowaniu i dostarczeniu posiłków dla wybranych przedszkoli Miasta Bielska-Białej osiem Części
- ŚWIADCZENIE USŁUGI SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚĆI DLA SĄDU OKRĘGOWEGO W BIELSKU-BIAŁEJ
- "Usługi kompleksowego sprzątania i bieżącego utrzymywania w należytej czystości i stanie higieniczno-sanitarnym obiektów administrowanych przez BBOSIR- 2 Części postępowania"
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.