eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-BiałaŚwiadczenie usług kompleksowej konserwacji i przeglądów centrali telefonicznej w obiektach Oddziałów ZUS w Bielsku - Białej, Częstochowie, Rybniku, Sosnowcu i Zabrzu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-24

Bielsko-Biała: Świadczenie usług kompleksowej konserwacji i przeglądów centrali telefonicznej w obiektach Oddziałów ZUS w Bielsku - Białej, Częstochowie, Rybniku, Sosnowcu i Zabrzu.
Numer ogłoszenia: 316408 - 2015; data zamieszczenia: 24.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bielsku -Białej , ul. Krasińskiego 34, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 33 825 27 15, faks 33 825 27 16.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług kompleksowej konserwacji i przeglądów centrali telefonicznej w obiektach Oddziałów ZUS w Bielsku - Białej, Częstochowie, Rybniku, Sosnowcu i Zabrzu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług kompleksowej konserwacji i przeglądów centrali telefonicznej w obiektach Oddziałów ZUS w Bielsku - Białej, Częstochowie, Rybniku, Sosnowcu i Zabrzu. Część nr 1 Oddział ZUS w Bielsku - Białej Świadczenie usług kompleksowej konserwacji i przeglądów centrali telefonicznej w obiektach Oddziału ZUS w Bielsku - Białej oraz w podległych jednostkach terenowych: O/ZUS Bielsko - Biała, ul. Krasińskiego 34 O/ZUS Bielsko - Biała, ul. Traugutta 2 I/ZUS Cieszyn, ul. Bielska 29 I/ZUS Żywiec, ul. Piernikarska 2 Szczegółowy opis zamówienia stanowią załączniki nr 2, 2A do SIWZ. Część nr 2 Oddział ZUS w Częstochowie Świadczenie usług kompleksowej konserwacji i przeglądów centrali telefonicznej w obiektach Oddziału ZUS w Częstochowie oraz w podległych jednostkach terenowych: O/ZUS Częstochowa ul. Dąbrowskiego 43/45 O/ZUS Częstochowa, ul. Okólna 17/19 I/ZUS Kłobuck, ul. Targowa 3a I/ZUS Lubliniec, ul. Oleska 26 I/ZUS Myszków, ul. Sikorskiego 57 Biuro Terenowe Koniecpol, ul. Rynek 1 Szczegółowy opis zamówienia stanowią załączniki nr 2, 2B do SIWZ. Część nr 3 Oddział ZUS w Rybniku Świadczenie usług kompleksowej konserwacji i przeglądów centrali telefonicznej w obiektach Oddziału ZUS w Rybniku oraz w podległych jednostkach terenowych: O/ZUS Rybnik ul. Reymonta 2 O/ZUS Rybnik ul. Jankowicka 13 I/ZUS Pszczyna ul. Kopernika 22 I/ZUS Racibórz ul. Łakowa 28 I/ZUS Tychy ul. Ch. de Gaulle a 16 I/ZUS Wodzisław Śląski ul Witosa 30 Szczegółowy opis zamówienia stanowią załączniki nr 2, 2C do SIWZ. Część nr 4 Oddział ZUS w Sosnowcu Świadczenie usług kompleksowej konserwacji, przeglądów centrali telefonicznej w obiektach Oddziału ZUS w Sosnowcu oraz podległych jednostkach terenowych: O/ZUS Sosnowiec ul. Partyzantów 1 I/ZUS Dąbrowa Górnicza ul. Kościuszki 48 I/ZUS Jaworzno ul. Grunwaldzka 274 I/ZUS Zawiercie ul. Blanowska 2 Szczegółowy opis zamówienia stanowią załączniki nr 2, 2D do SIWZ. Część nr 5 Oddział ZUS w Zabrzu Świadczenie usług kompleksowej konserwacji i przeglądów centrali telefonicznej w obiektach Oddziału ZUS w Zabrzu oraz podległych jednostkach terenowych: O/ZUS Zabrze ul. Szczęść Boże 18 O/ZUS Zabrze ul. 3-go Maja 8 I/ZUS Tarnowskie Góry ul Górnicza 4-8 Biuro Terenowe ZUS Gliwice ul. Pszczyńska 44a.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.33.41.30 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji telefonicznej aparatury przełączeniowej 50.33.00.00 - Usługi w zakresie konserwacji sprzętu telekomunikacyjnego 50.33.20.00 - Usługi w zakresie konserwacji infrastruktury telekomunikacyjnej 64.21.42.00 - Usługi centrali telefonicznych 50.33.41.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu telefonii kablowej 50.33.41.10 - Usługi w zakresie konserwacji sieci telefonicznej .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania: Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca posiada i przedłoży: a)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał: Część nr 1 Oddział ZUS w Bielsku - Białej: co najmniej 2 usługi obsługi centrali telefonicznej trwające przez co najmniej 12 miesięcy każda z osobna, co najmniej 2 usługi obsługi urządzeń telefonicznych trwające przez co najmniej 12 miesięcy każda z osobna. Część nr 2 Oddział ZUS w Częstochowie: co najmniej 2 usługi obsługi centrali telefonicznej trwającej przez co najmniej 12 miesięcy każda z osobna, co najmniej 2 usługi obsługi urządzeń telefonicznych ( w tym aparatów telefonicznych analogowych i cyfrowych) trwające przez co najmniej 12 miesięcy każda z osobna. Część nr 3 Oddział ZUS w Rybniku: co najmniej 2 usługi kompleksowej konserwacji lub przeglądów centrali telefonicznej przez co najmniej 12 miesięcy każda z osobna, Część nr 4 Oddział ZUS w Sosnowcu: co najmniej 2 usługi serwisowania central telefonicznych oraz urządzeń telefonicznych ( w tym aparatów telefonicznych systemowych i analogowych) trwającej przez co najmniej 12 miesięcy każda z osobna, Część nr 5 Oddział ZUS w Zabrzu: co najmniej 2 usługi obsługi centrali telefonicznej trwającej przez co najmniej 12 miesięcy każda z osobna, co najmniej 2 usługi obsługi urządzeń telefonicznych trwające przez co najmniej 12 miesięcy każda z osobna. Na potwierdzenie tego warunku Wykonawca przedłoży: a)wykaz wykonanych usług w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały/są wykonane/wykonywane - załącznik nr 6 do SIWZ, wraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie Za główne usługi Zamawiający uzna usługi spełniające warunek wskazany w ust. 1.2. Dowodami są: poświadczenie, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedstawiania ww. dowodów. b)złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a)dysponuje co najmniej 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia. Na potwierdzenie tego warunku Wykonawca przedłoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a)dysponuje co najmniej 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia. Na potwierdzenie tego warunku Wykonawca przedłoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a)jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia. Na potwierdzenie tego warunku Wykonawca przedłoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a)karta oferty Wykonawcy - wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ; b)formularz cenowy - wzór stanowi załącznik nr 7A, 7B, 7C, 7D, 7E do SIWZ; c)w przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo określające zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; d)w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres gwarancji - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bielsku-Białej 43-350 Bielsko-Biała, ul. Krasińskiego 34 Centrum Zamówień Publicznych piętro V, pok. 526.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2015 godzina 11:00, miejsce: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bielsku-Białej 43-350 Bielsko-Biała, ul. Krasińskiego 34 Centrum Zamówień Publicznych piętro V, pok. 526.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.