eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TczewUtrzymanie zieleni w obszarze terenów Gminy Tczew oraz sprzątania terenów stanowiących własność Gminy Tczew 2016-2017

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-02-12

Tczew: Utrzymanie zieleni w obszarze terenów Gminy Tczew oraz sprzątania terenów stanowiących własność Gminy Tczew 2016-2017
Numer ogłoszenia: 31664 - 2016; data zamieszczenia: 12.02.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 351234 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tczew, ul. Lecha 12, 83-110 Tczew, woj. pomorskie, tel. (058) 530 51 32, faks (058) 530 51 30.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie zieleni w obszarze terenów Gminy Tczew oraz sprzątania terenów stanowiących własność Gminy Tczew 2016-2017.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Utrzymanie zieleni w obszarach terenów Gminy Tczew oraz sprzątanie terenów stanowiących własność Gminy Tczew 2016-2017 1) Wycinka drzew, a) wycinka drzewa, b) frezowanie pnia. 2) Podcinanie korony drzew. 3) Nasadzenie drzew. 4) Wykaszanie krzaków (w tym także odrostów pni drzew), a) wykaszanie odrostów drzew, b) wykaszanie krzaków. 5) Prace porządkowe, a)sprzątanie, czyszczenie i odchwaszczanie chodników, b)sprzątanie jezdni, krawężników i ścieków deszczowych. 6) Ręczne wykaszanie traw, uprzątnięcie ściętej trawy z poboczy dróg gminnych. a) ręczne wykaszanie traw b) uprzątnięcie ściętej trawy 7) Mechaniczne wykaszanie poboczy dróg, uprzątnięcie ściętej trawy z poboczy dróg gminnych. stanowiących własność Gminy Tczew. a) mechaniczne wykaszanie traw b) uprzątnięcie ściętej trawy 8) Czyszczenie studzienek deszczowych/studni chłonnych/separatorów/osadników. 9) Sprzątanie wiat przystankowych. 10) Uprzątnięcie liści z terenów pasa drogowego. w celu bieżącego utrzymania terenów Gminy Tczew oraz pasów drogowych dróg stanowiących własność Gminy Tczew w roku 2016. II) Zakres prac obejmuje: dla 1) pozycja obejmuje wycinkę drzewa bez frezowania pnia lub wycinkę drzewa wraz z frezowaniem pnia lub samo frezowania pnia drzewa, (Zamawiający w przypadku zlecenia wycinki drzewa wraz z frezowaniem pnia dokona sumowania wynagrodzenia wskazanego dla pkt. a) i b)) a)wycinka drzew poza okresem lęgowym ptaków, wycięcie drzewa piłą mechaniczną (bez względu na obwód), usunięcie i wywóz drzewa, gałęzi i uporządkowanie terenu (w zależności od obszaru - grabienie/zamiatanie terenu przyległego do terenu wykonywania prac, w szczególności usunięcie trocin), Wykonawca ma za zadanie usunąć z drogi i wywieźć wszystkie wycięte gałęzie i konary w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu ruchu drogowego, oczyszczenie, doraźne ręczne zbieranie odpadów (np. papiery, butelki itp.) z obszaru wykonywanych prac, wywóz i utylizacja odpadów (Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokument potwierdzający utylizację zebranych odpadów najpóźniej w dniu przedłożenia f-ry za zrealizowaną usługę), w przypadku gdy w wyniku nieprawidłowo przeprowadzonego zadania zostanie nałożona kara administracyjna (wynikająca m. in. z ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 roku o ochronie przyrody Dz. U. z 2015 poz. 1651) Zamawiający obciąży nią Wykonawcę, b) frezowanie pnia na głębokość 10 cm poniżej powierzchni i zasypanie wyrobiska gruntem i zagęszczenie podłoża, Wykonawca ma za zadanie usunąć z drogi i wywieźć wszystkie wycięte gałęzie i konary w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu ruchu drogowego, oczyszczenie, doraźne ręczne zbieranie odpadów (np. papiery, butelki itp.) z obszaru wykonywanych prac, wywóz i utylizacja odpadów (Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokument potwierdzający utylizację zebranych odpadów najpóźniej w dniu przedłożenia f-ry za zrealizowaną usługę), dla 2) cięcia pielęgnacyjne drzew (niezależnie od ich wysokości), w tym także podcięcia przy pomocy podnośnika (koszowego, balkonowego lub innego), maksymalnie cięcie - do 30% masy korony, usunięcie pędów, gałęzi konarów chorych martwych połamanych, niwelacja wad korony, poprawa statyki drzewa lub zapobieganie rozłamom, obniżenie wysokości drzew, usunięcie gałęzi nieprawidłowych oraz nadmiernie zagęszczających koronę, Wykonawca ma za zadanie usunąć z drogi i wywieźć wszystkie wycięte gałęzie i konary w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu ruchu drogowego, w przypadku gdy w wyniku nieprawidłowo przeprowadzonych zabiegów zostanie nałożona kara administracyjna (wynikająca m. in. z ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 roku o ochronie przyrody tj. Dz. U. z 2015 poz. 1651) Zamawiający obciąży nią Wykonawcę, dla 3) nasadzenie drzew (o wysokości min 1,5 m (ponad wysokość gruntu) liściastych z pominięciem drzew owocowych oraz gatunków topoli, wraz z opalikowaniem do wysokości min. 2 m ponad wysokość gruntu, sporządzenie dokumentacji fotograficznej (wersja papierowa lub CD) i przekazanie Zamawiającemu nie później niż w dniu odbioru, Wykonawca zobowiązany jest także do zapewnienia pielęgnacji nasadzeń na okres min. 1 roku w taki sposób aby nie dopuścić do ich uschnięcia lub innych uszkodzeń (w przypadku uschnięcia lub innych uszkodzeń drzewa Wykonawca dokona ponownego nasadzenia i ponownie zapewni roczną pielęgnację - aż do momentu tzw. przyjęcia się nasadzenia). dla 4) pozycja może obejmować wykaszanie krzaków lub wycinanie odrostów drzew lub jednoczesne wykaszanie krzaków i wycinanie odrostów drzew, wykaszanie krzaków i wycinanie odrostów drzew ograniczających skrajnię drogi, zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego oraz utrudniających swobodny odpływ wód w rowach drogowych (ręczne/mechaniczne), oczyszczenie odrostów drzew możliwie najbliżej miejsca odrostu z korzenia lub szyi korzeniowej do wysokości korony drzewa, wycinka krzaków nisko przy gruncie - możliwie najbliżej gruntu, szerokość usuwania krzaków: (w granicach drogi) nie więcej niż 1,5 mb mierzonego przy gruncie (wycinka krzaków ma na celu zapobiegnięcie pozostawania krzaków w świetle drogi), usunięcie krzewów (wywóz) i uporządkowanie terenu (w zależności od obszaru - grabienie/zamiatanie terenu przyległego do terenu wykonywania prac), oczyszczenie doraźne polegające na ręcznym zbieraniu odpadów (np. papiery, butelki itp.) z obszaru wykonywanych prac, wywóz i utylizacja odpadów (Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokument potwierdzający utylizację zebranych odpadów najpóźniej w dniu przedłożenia f-ry za zrealizowaną usługę), dla 5) a) sprzątanie, czyszczenie i odchwaszczanie chodników (ręczne/mechaniczne) z zalegającego piasku, ziemi i innych naniesionych przez wodę materiałów, usuwanie chwastów, wywóz i utylizacja odpadów, doraźne ręczne zbieranie odpadów (np. papiery, butelki itp.) z obszaru wykonywanych prac oraz w pasie chodnika po 2 m z każdej strony, wywóz i utylizacja odpadów (Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokument potwierdzający utylizację zebranych odpadów najpóźniej w dniu przedłożenia f-ry za zrealizowaną usługę), b) sprzątanie jezdni, krawężników i ścieków deszczowych (ręczne/mechaniczne) na średnią szerokość 50 cm z zalegającego piasku, ziemi i innych naniesionych przez wodę materiałów, usuwanie chwastów, doraźne ręczne zbieranie odpadów (np. papiery, butelki itp.) z obszaru wykonywanych prac oraz w pasie sąsiadującym po 2 m z każdej strony, wywóz i utylizacja odpadów (Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokument potwierdzający utylizację zebranych odpadów najpóźniej w dniu przedłożenia f-ry za zrealizowaną usługę), dla 6) pozycja może obejmować ręczne wykaszanie traw lub ręczne wykoszenie traw wraz z uprzątnięciem ściętej trawy z poboczy dróg gminnych, ręczne wykaszanie poboczy dróg gminnych (poboczy, rowów w pasach drogowych, skarp w pasach drogowych) przy pomocy kos spalinowych o mocy min. 2 kW, wysokość koszenia - max. 4 cm. realizacja usługi nie może spowodować pozostawienia i zalegania trawy w pasie jezdni (jeżeli podczas koszenia wykoszona trawa opadnie na jezdnię - Wykonawca zapewni jej usunięcie np. poprzez zgrabienie), Zamawiający nie precyzuje liczby pracowników niezbędnych do wykonania zadania, Wykonawca zobowiązuje się wykonać usługę przy użyciu własnego sprzętu, Uprzątnięcie ściętej trawy, wywoź i utylizacja (Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokument potwierdzający utylizację zebranych odpadów najpóźniej w dniu przedłożenia f-ry za zrealizowaną usługę), doraźne ręczne zbieranie odpadów (np. papiery, butelki itp.) z obszaru wykonywanych prac wraz z wywozem i utylizacja (Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokument potwierdzający utylizację zebranych odpadów najpóźniej w dniu przedłożenia f-ry za zrealizowaną usługę), dla 7) pozycja może obejmować mechaniczne wykaszanie traw z poboczy dróg lub mechaniczne wykaszanie traw z poboczy dróg wraz z uprzątnięciem ściętej trawy z poboczy dróg gminnych, mechaniczne wykaszanie poboczy dróg gminnych przy pomocy ciągnika rolniczego wraz z kosiarką rotacyjną, mechaniczną lub hydrauliczną, uprzątnięcie ściętej trawy, wywóz i utylizacja (Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokument potwierdzający utylizację uprzątniętej trawy najpóźniej w dniu przedłożenia f-ry za zrealizowaną usługę), wysokość koszenia - max. 4 cm, realizacja usługi nie może spowodować pozostawienia i zalegania trawy w pasie jezdni i poboczu drogi (Wykonawca zapewni jej usunięcie np. poprzez zgrabienie), Wykonawca zobowiązuje się wykonać usługę przy użyciu własnego sprzętu, szerokość koszenia (zgodnie z ukształtowaniem terenu) średnio - 1,5 mb wraz z okoszeniem drzew oraz elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego (np. słupki od znaków drogowych, bariery), dla 8) oczyszczenie studzienek deszczowych/studni chłonnych i osadników ze wszelkich zanieczyszczeń wraz z kanałami i przykanalikami doprowadzającymi/odprowadzającymi ścieki bez względu na średnicę oczyszczanego obiektu, oczyszczenie kanałów i przykanalików w zakresie możliwym do oczyszczenia przy wlocie/wylocie studni/separatora, wywóz i utylizacja odpadów (Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokument potwierdzający utylizację zebranych odpadów najpóźniej w dniu przedłożenia f-ry za zrealizowaną usługę), dla 9) sprzątanie terenu wewnątrz wiaty przystankowej i na zewnątrz w zasięgu 2m, opróżnianie koszy na śmieci przy wiatach, zamiatanie terenu i grabienie liści, mycie szyb, konstrukcji i zadaszenia (jeżeli wiata posiada), wywóz i utylizacja odpadów (Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokument potwierdzający utylizację zebranych odpadów najpóźniej w dniu przedłożenia f-ry za zrealizowaną usługę), usunięcie zawieszonych (zbędnych) reklam, ogłoszeń itp. dla 10) grabienie liści z terenu pasa drogowego, wywóz i utylizacja odpadów (Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokument potwierdzający utylizację zebranych odpadów najpóźniej w dniu przedłożenia f-ry za zrealizowaną usługę), III) Ustalenia dodatkowe 1)Drewno pozyskane w związku z prowadzonymi pracami (dot. cz. I, II, IV) oddane zostaje do dyspozycji Wykonawcy prowadzącego prace. Wykonawca kalkulując swą ceną powinien ten fakt uwzględnić i cenę odpowiednio pomniejszyć (uzyskana darowizna). 2)Koszty dojazdów i powrotów w związku z prowadzonymi pracami obciążają Wykonawcę. 3)Prace związane z wycinką drzew, krzaków i odrostów drzew należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 24 sierpnia 2006 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu niektórych prac z zakresu gospodarki leśnej. Wszelkie prace należy wykonywać zgodnie z zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy. 4)Piłą motorową mogą pracować tylko osoby posiadające uprawnienia do obsługi pił motorowych. 5)Nie dopuszcza się pozostawienia nieczystości (w tym krzaków i drzew) w pasie drogowym na okres nocy. Wykonawca jest zobowiązany na bieżąco usuwać i wywozić zgromadzone nieczystości. Zakazuje się składowania gałęzi, urobku itp. na poboczach dróg. 6)Niedopuszczalne jest prowadzenie robót w warunkach złej widoczności t.j. podczas mgły, ulewnego deszczu, po zmierzchu oraz podczas porywistego wiatru. 7)Pracownicy zatrudnieni przy w/w pracach powinni posiadać odzież i obuwie ochronne oraz wyposażeni być w sprzęt ochrony osobistej (zgodnie z zakresem prac i wg potrzeb - kaski, rękawice, kamizelki ostrzegawcze). 8)Stosowany przy robotach sprzęt musi być sprawny i sprawdzony przed użyciem, a narzędzia ostre i prawidłowo osadzone. 9)Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za ewentualne uszkodzenia linii napowietrznych, budowli, ogrodzeń itp., ponosi także odpowiedzialność odszkodowawczą na rzecz osób trzecich w związku z prowadzonymi robotami 10)Zamawiający zastrzega sobie możliwość niezrealizowania części zamówienia. Prace będą zlecane zależnie od bieżących potrzeb i możliwości finansowych Zamawiającego - niemożliwe jest wskazanie konkretnych ilości na dzień prowadzenia postępowania. Przybliżony harmonogram zostanie uzgodniony pomiędzy Stronami. Wykonawca będzie wykonywał prace sukcesywnie, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego na terenie gminy Tczew. 11)Czas reakcji Wykonawcy (dla każdej części) nie może być dłuższy niż 5 (kalendarzowych) dni od momentu uzyskania informacji o konieczności wykonania prac. Czas realizacji zadania dla każdej części (nie dłużej niż): I - 2szt/dzień, II-20szt./dzień, III-20 szt./na dzień, IV-1000mb lub 100 szt./dzień, V- 100m2 lub 200 mb/dziennie, VI- 1500m2/dziennie, VII- 6km/dziennie, VIII - 20 szt./dziennie, IX-5szt/dziennie, X-1000m2./dziennie Wykonawca jest zobowiązany zapewnić przejezdność dróg i bezpieczeństwo dla ich użytkowników. 12)W przypadku gdy wykonywanie prac wpływa na ruch drogowy lub ogranicza widoczność na drodze albo powoduje wprowadzenie zmian w istniejącej organizacji ruchu pojazdów lub pieszych Wykonawca zobowiązany jest do wykonania projektu organizacji ruchu i uzgodnienia go z Zamawiającym a w przypadku prac w ciągu drogi publicznej także z Komendą Powiatową Policji i Starostwem Powiatowym w Tczewie (projekt organizacji ruchu związany z robotami prowadzonymi w pasie drogowym powinien określać sposób zabezpieczenia tych robót zgodnie z wymogami bezpieczeństwa ruchu drogowego). Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za prawidłowe prowadzenie robót, a w tym za oznakowanie robót 13)Cena ofertowa za jedną sztukę, m2, mb lub km musi obejmować kompleksowo koszty wykonania usługi (zgodnie z zakresem opisanym w niniejszym rozdziale), w tym m. in wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia dojazd do miejsca wykonywanych prac na terenie Gminy Tczew paliwo na realizowane usługi, wyposażenie pracowników w sprzęt ochrony osobistej ( kaski, rękawice, kamizelki ostrzegawcze itp.), środki czystości, grabie, wywóz, utylizacja itp. oznakowanie miejsca prowadzonych prac, pracę ludzi oraz sprzętu wraz z wynagrodzeniem operatora. 14)Zamawiający nie będzie ponosił żadnych dodatkowych kosztów związanych z realizowaną usługą. 15)Zamawiający na bieżąco będzie kontrolować jakość i zakres wykonywanych prac przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest stosować się do wskazówek Zamawiającego. 16)Rozliczanie następować będzie na podstawie protokołu odbioru zatwierdzonego przez Zamawiającego i Sołtysa wsi w której wykonywane były prace. 17)Zaoferowane stawki będą stałe bez względu na porę roku, godzinę oraz miejsce wykonywania usługi. 18)Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia: UWAGA: na potrzeby porównania i oceny ofert Wykonawca zobowiązany jest wskazać cenę jednostkową dla wyodrębnionych w druku oferty częściach. Części I: Wycinka drzew. Części II: Podcinanie korony drzew. Części III: Nasadzenie drzew. Części IV: Wykaszanie krzaków (w tym także odrostów pni drzew). Części V: Prace porządkowe. Części VI: Ręczne wykaszanie traw, uprzątnięcie ściętej trawy z poboczy dróg gminnych. Części VII: Mechaniczne wykaszanie poboczy dróg, uprzątnięcie ściętej trawy z poboczy dróg gminnych stanowiących własność Gminy Tczew. Części VIII: Czyszczenie studzienek deszczowych/studni chłonnych/separatorów/osadników. Części IX: Sprzątanie wiat przystankowych. Część X: Uprzątnięcie liści z terenów pasa drogowego. 19)W przypadku zatrudnienia podwykonawców Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za działania i zaniechania podwykonawców, jak również za jakość wykonanych przez nich robót zgodnie z zasadami opisanymi w rozdziale 25 niniejszej SIWZ. 20)Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zadania zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP, przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości dla mieszkańców. 21)Wykonawca w trakcie wykonywania prac ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie wykonywanych prac. Wykonawca na własny koszt zapewnia postój maszyn i składowanie materiałów. 22)Wykonawca we własnym zakresie ustala przebieg uzbrojenia podziemnego i odpowiada za ewentualne uszkodzenia. 23)Wykonawca zobowiązany jest do posiadania aktualnej i opłaconej polisy OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum: Część I - 5 000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100), Część II- 50 000,00 zł. (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100), Część III - 5 000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100), Część IV - 20 000,00 zł. (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100), Część V - 10 000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). Części VI - 10 000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100), Części VII - 20 000,00 zł. (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100), Części VIII - 5 000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100), Części IX - 5 000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100), Części X- 5 000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100), w okresie trwania Umowy. W przypadku złożenia oferty na kilka części wymagane jest aby wysokość ubezpieczenia OC stanowiła sumę wartości dla części dla których Wykonawca składa ofertę. 24)Wykonawca zobowiązany jest do skalkulowania ceny za przedmiot zamówienia z należytą starannością. Obowiązującym wynagrodzeniem jest iloczyn faktycznie wykonanych prac i zaoferowanej ceny jednostkowej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic 90.91.20.00 - Usługi czyszczenia konstrukcji rurowych 77.31.20.00 - Usługi usuwania chwastów 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg 77.00.00.00 - Usługi rolnicze, leśne, ogrodnicze, hydroponiczne i pszczelarskie 77.34.00.00 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Wycinka drzew

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZIELEŃ MIEJSKA Sp. z o.o., Rokitki ul. Tczewska 35, 83-112 Lubiszewo, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17280,00

  • Oferta z najniższą ceną: 17280,00 / Oferta z najwyższą ceną: 133182,44

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Podcinanie korony drzewa

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Kreft Mirosław, Leźno 23/5, 80-298 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 130000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 140400,00

  • Oferta z najniższą ceną: 140400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 233333,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 3   

Nazwa: Nasadzenie drzew

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Konserwacji Zieleni Miejskiej Janina Horyd, ul. Piastowska 11E, 82-500 Kwidzyn, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 21600,00

  • Oferta z najniższą ceną: 21600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 34285,71

  • Waluta: PLN .


Część NR: 4   

Nazwa: Wykaszanie krzaków (w tym także odrostów drzew)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZIELEŃ MIEJSKA Sp. z o.o., Rokitki ul. Tczewska 35, 83-112 Lubiszewo, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 50000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 59400,00

  • Oferta z najniższą ceną: 54000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 251100,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 5   

Nazwa: Prace porządkowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZIELEŃ MIEJSKA Sp. z o.o., Rokitki ul. Tczewska 35, 83-112 Lubiszewo, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 32400,00

  • Oferta z najniższą ceną: 32400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1246153,85

  • Waluta: PLN .


Część NR: 6   

Nazwa: Ręczne wykaszanie traw, uprzątnięcie ściętej trawy z poboczy dróg gminnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MASTER-BUD Krzysztof Pettke, Stanisławie 32, 83-112 Lubiszewo, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 73000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 78840,00

  • Oferta z najniższą ceną: 78840,00 / Oferta z najwyższą ceną: 301447,06

  • Waluta: PLN .


Część NR: 7   

Nazwa: Mechaniczne wykaszanie poboczy dróg, uprzątnięcie ściętej trawy z poboczy dróg gminnych stanowiących własność Gminy Tczew

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P&M Expert Service Paweł Trepkowski, Blizawy 11, 86-160 Warlubie, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 70000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 75600,00

  • Oferta z najniższą ceną: 75600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 393394,91

  • Waluta: PLN .


Część NR: 8   

Nazwa: Czyszczenie studzienek deszczowych/studni chłonnych /separatorów /osadników

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Ogólnobudowlane MC-KWAK, ul. Szkolna 13A, 83-111 Miłobądz, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6480,00

  • Oferta z najniższą ceną: 6480,00 / Oferta z najwyższą ceną: 68545,44

  • Waluta: PLN .


Część NR: 9   

Nazwa: Sprzątanie wiat przystankowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowe CLEAN-BUD Sp. J. Jarosław Romanowski, Hanna Romanowska, ul. Halicka 10, 81-506 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 16200,00

  • Oferta z najniższą ceną: 16200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 150000,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.