Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-14
Lublin: Dostawa zestawów do znieczuleń przewodowych na okres 2 lat - Nr sprawy: EO-2732/ 58 /09.
Numer ogłoszenia: 316736 - 2009; data zamieszczenia: 14.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 1 w Lublinie , ul. Stanisława Staszica 16, 20-081 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5323935, 5325043, 5328330, faks 081 5329486.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk1.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zestawów do znieczuleń przewodowych na okres 2 lat - Nr sprawy: EO-2732/ 58 /09..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1: 1. Zestaw do ciągłego znieczulenia zewnątrzoponowego w odcinku lędźwiowym - 300 szt. 2. zestaw do ciągłego znieczulenia zewnątrzoponowego w odcinku piersiowym - 350 szt. 3. igła do znieczulenia zewnątrzoponowego - 20 szt. 4. zestaw do połączonego znieczulenia zewnątrzoponowego i podpajęczynówkowego - 1000 szt. 5. zestaw do znieczulenia podpajęczynówkowego rozmiar 27G - 650 szt. 6. zestaw do znieczulenia podpajęczynówkowego rozmiar 25G - 3300 szt. 7. zestaw do znieczulenia podpajęczynówkowego rozmiar 25 G - 50 szt. 8. zestaw do znieczulenia podpajęczynówkowego rozmiar 22 G - 25 szt. Zadanie 2 : 1. zestaw do znieczulenia (blokady) splotów nerwowych - 25 szt. 2. zestaw do ciągłego znieczulenia (blokady) splotów nerwowych - 5 szt. 3. zestaw do ciągłego znieczulenia (blokady) splotów nerwowych - 5 szt. Zadanie 3 : 1. zestaw do ciągłego znieczulenia podpajęczynówkowego- 20 szt. 2. zestaw do ciągłego znieczulenia podpajęczynówkowego - 20 szt. Zadanie 4 : 1. filtr przeciw cząsteczkom stałym - 5000 szt. 2. filtr przeciwbakteryjny płaski - 200 szt..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.13.00 - Zestawy do znieczuleń miejscowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). Oceny spełnienia tych warunków Zamawiający dokona na podstawie n/w dokumentów :.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 oraz spełnia warunki ubiegania się o udzielenie zamówienia określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy, na formularzu oświadczenia stanowiącym Załącznik Nr 5 do SIWZ. W przypadku niedysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy w ofercie złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentu, o którym mowa w: punkcie 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego 1. Do oferty należy dołączyć dokładne opisy zaoferowanego sprzętu ze zdjęciami, folderami zawierającymi numery katalogowe poszczególnych produktów. Na każdym opisie winno być zaznaczone którego Zadania oraz pozycji zamówienia dotyczy. 2. Do oferty dołączyć należy próbki oferowanego towaru w ilościach określonych w tabelach w części III SIWZ. Próbki muszą być opisane numerami odpowiadającymi Zadaniu oraz pozycji zamówienia którego dotyczą..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 50
- 2 - Ocena jakości - 50
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spsk1.lublin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 w Lublinie, ul. St. Staszica 16, 20-081 Lublin, Sekcja ds. Zamówień Publicznych, Budynek Dyrekcji - pokój nr 1.
Cena za SIWZ 10,00 PLN + 22% VAT..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2009 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Szpitala, pokój nr 5. Ul. Staszica 16, 20-081 Lublin..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestaw do ciągłego znieczulenia zewnątrzoponowego w odcinku lędźwiowym - 300 szt. 2. zestaw do ciągłego znieczulenia zewnątrzoponowego w odcinku piersiowym - 350 szt. 3. igła do znieczulenia zewnątrzoponowego - 20 szt. 4. zestaw do połączonego znieczulenia zewnątrzoponowego i podpajęczynówkowego - 1000 szt. 5. zestaw do znieczulenia podpajęczynówkowego rozmiar 27G - 650 szt. 6. zestaw do znieczulenia podpajęczynówkowego rozmiar 25G - 3300 szt. 7. zestaw do znieczulenia podpajęczynówkowego rozmiar 25 G - 50 szt. 8. zestaw do znieczulenia podpajęczynówkowego rozmiar 22 G - 25 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.13.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Ocena jakości - 50
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. zestaw do znieczulenia (blokady) splotów nerwowych - 25 szt. 2. zestaw do ciągłego znieczulenia (blokady) splotów nerwowych - 5 szt. 3. zestaw do ciągłego znieczulenia (blokady) splotów nerwowych - 5 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.13.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Ocena Jakości - 50
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. zestaw do ciągłego znieczulenia podpajęczynówkowego- 20 szt. 2. zestaw do ciągłego znieczulenia podpajęczynówkowego - 20 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.13.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Ocena jakości - 50
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. filtr przeciw cząsteczkom stałym - 5000 szt. 2. filtr przeciwbakteryjny płaski - 200 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.13.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługi holowania, przewozu i parkowania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t i powyżej 3,5 t zabezpieczonych przez Policję (...)
- Dostawa odczynników do badań immunohistochemicznych wraz z dzierżawą aparatu
- Wywóz stałych odpadów komunalnych i odpadów suchych z nieruchomości w Lublinie, Białej Podlaskiej i Chełmie z podziałem na części.
- Świadczenie kompleksowych usług pogrzebowych na rzecz Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Lublinie w roku 2025.
- Dostawa papieru kserograficznego do Urzędu Miasta Lublin.
- Świadczenie usług terapeuty integracji sensorycznej (terapeuta SI) na potrzeby Regionalnego Punktu Diagnoz i Terapii FAS/FASD w Lublinie z podziałem na części
więcej: przetargi w Lublinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.