Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-10-04
Gorzów Wielkopolski: Dostawa, montaż i uruchomienie systemu zabezpieczenia elektronicznego w Zakładzie Karnym w Gorzowie Wlkp.
Numer ogłoszenia: 317034 - 2010; data zamieszczenia: 04.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny , ul. Podmiejska 17, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7334500, 7334533, faks 095 7334524.
- Adres strony internetowej zamawiającego: sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, montaż i uruchomienie systemu zabezpieczenia elektronicznego w Zakładzie Karnym w Gorzowie Wlkp..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja, uruchomienie i wykonanie projektu powykonawczego systemu zabezpieczenia elektronicznego w Zakładzie Karnym w Gorzowie Wlkp. System będzie zarządzany z budynku wartowni. System musi umożliwiać pełną wizualizację zdarzeń w obrębie chronionego obszaru. Zabezpieczenie terenu będzie odbywało się za pomocą niezależnie działających systemów techniczno-ochronnych, sprzężonych z sobą (bariery mikrofalowe i czujki podczerwieni oraz system monitoringu wizyjnego). Wszystkie urządzenia oraz komponenty systemu muszą być fabrycznie nowe, posiadać atesty i gwarancje. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą: 1.Dostawa i instalacja 1 punktu kamerowego opartego o głowicę szybkoobrotową i 5 kamer stałopozycyjnych. 2.Dostawa i instalacja 4 barier mikrofalowych chroniących teren obiektu oraz 2 czujek dualnych wyposażonych w 2 kanały PIR i 2 kanały MW. 3.Doświetlenie obserwowanych punktów poprzez instalacje 4 promienników podczerwieni. 4.Dostawa niezbędnego okablowania instalacji teletechnicznej i zasilającej. 5.Dostawa i instalacja urządzenia do sterowania kamerami i wyjściami monitorowymi. 6.Dostawa i instalacja klawiatury sterującej, umożliwiającej sterowanie obrotem kamer szybkoobrotowych i wyjściami monitorowymi . 7.Dostawa, instalacja i zaprogramowanie centralnego systemu obsługującego odebrane alarmy, sterującego kamerami oraz podglądem naruszonych stref. 8.Dostawa i instalacja monitora LCD 42 cale do podglądu kamer obiektu. 9.Dostawa i instalacja urządzeń podtrzymujących pracę wszystkich elementów systemu w przypadku braku napięcia. 10.Wykonanie projektu powykonawczego instalacji. 11.Przeszkolenie personelu z obsługi systemu. 12.Zamawiający wyklucza możliwość zastosowania łączy bezprzewodowych do przesyłania obrazu z kamer bądź danych przesyłanych pomiędzy centralnym punktem systemu, a urządzeniami alarmowymi. 13.Zaleca się przed złożeniem oferty przeprowadzenie przez Wykonawcę oględzin miejsca wykonania zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załączniku nr 3 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.00.00 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
wykaz co najmniej 5 zadań o podobnym zakresie, zrealizowanych przez Wykonawcę w latach 2008-2010 wraz z referencjami.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny w Gorzowie Wlkp., ul. Podmiejska 17, 66-400 Gorzów Wlkp.,.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2010 godzina 09:00, miejsce: Zakład Karny w Gorzowie Wlkp., ul. Podmiejska 17, 66-400 Gorzów Wlkp., sekretariat - pokój nr 205..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Szkolenia dla bezrobotnych - magazynier, obsługa wózków jezdniowych, operator suwnic, wciągników i wciągarek oraz podestów ruchomych, spawanie MIG i MAG.
- Wykonanie izolacji w formie iniekcji wraz z robotami towarzyszącymi budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I Stopnia przy ul. Teatralnej 8, 66-400 Gorzów Wlkp.
- "Wymiana pokrycia dachu, obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych oraz instalacji odgromowej w budynku Warsztatu Terapii Zajęciowej w Kamieniu Wielkim"
- Dostawa mebli na potrzeby Akademii im. Jakuba z Paradyża
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania holu na pomieszczenia biurowe części parteru istniejącego budynku Starostwa Powiatowego.
- Świadcz. usł. polegającej na przygotowaniu posiłków całodziennych dla osób zatrzymanych w PDOZ i PIDz na potrzeby jednostek Policji woj. lubusk. POWTÓRZENIE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane polegające na wykonaniu systemu monitoringu wideo VSS w budynku Urzędu Skarbowego w Pabianicach, przy ul. Zamkowej 26
- Przebudowa systemu domofonowego i radiowęzłowego w pawilonie A w Zakładzie Karnym w Wojkowicach
- Dostawa 1 (jednego) przenośnego systemu zagłuszania, nr postępowania 71/Cut/24/DG
- Dostawa siarczanu żelazowego - wartość 12 620 520 PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.