Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-17
Wrocław: Wykonanie oraz dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby MOPS w ramach projektu szkoleniowego -Pomoc społeczna-skuteczna- oraz przeprowadzenie działań promocyjnych projektu
Numer ogłoszenia: 317157 - 2008; data zamieszczenia: 17.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej we Wrocławiu , ul. Strzegomska 6, 53-611 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7822300, 7822397, faks 071 7822405.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie oraz dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby MOPS w ramach projektu szkoleniowego -Pomoc społeczna-skuteczna- oraz przeprowadzenie działań promocyjnych projektu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia wykonanie oraz dostawa materiałów promocyjnych (tj. długopisów z nadrukiem, notesów, teczek materiałowych, plastikowych, tekturowych, kopert, tablic informacyjnych, papieru firmowego, smyczy i pendrive) na potrzeby MOPS w ramach projektu szkoleniowego -Pomoc społeczna-skuteczna- oraz przeprowadzenie działań promocyjnych projektu, wydruk ulotek, plakatów, broszur i nalepek (wykonanie matryc, nadruków, opracowanie redakcyjne, opracowanie graficzne, projekt okładki, skład, przygotowanie do druku, druk itp.) a także zamieszczanie ogłoszeń prasowych w gazetach lokalnych lub regionalnych i organizacja dwóch seminariów promujących i upowszechniających rezultaty projektu, szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdz. II zał. Nr 3 i 6 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.00.00 - Usługi reklamowe i marketingowe 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji 79.95.00.00 - Usługi w zakresie organizowania wystaw, targów i kongresów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: -są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami Prawa zamówień publicznych, -posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania prac będących przedmiotem zamówienia, -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych, - złożą oświadczenie wynikające z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, - zgodnie z art. 26 ust. 2 Ustawy PZP, załączą dokument wymieniony w § 1 ust. 1 pkt. 2 i ust. 2 pkt. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006 r. poz. 605 ze zmianami) - W okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali min 1 zadanie, odpowiadające swoim rodzajem stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości min. 40.000,00 zł brutto, - dołączą dokument (referencje lub inny dokument) od poprzednich Zamawiających potwierdzający, że wykazane dostawy zostały wykonane należycie, - akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji. - Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów, według zasady: spełnia- nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty (wg wzoru załącznika nr 1 do SIWZ), 1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.2. W przypadku podmiotów występujących wspólnie o udzielenie zamówienia dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania lub reprezentowania i podpisania umowy zgodnie z art. 23 ustawy W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokument wymieniony pkt. 1.1 i 2. winien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie. 1.3.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.1., składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 1.4. Dokumenty o których mowa w pkt 1.3 lit. a, b - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy, przed upływem terminu składania ofert, winny zostać złożone w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii przetłumaczone na język polski. Dokumenty sporządzone w języku obcym, inne niż określone w pkt 1.1 są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 2.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie Art. 24 Ustawy - zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Zestawienie kosztów zadania (załącznik Nr 3 do SIWZ) 4. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonanych usług wg. wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ -Doświadczenie zawodowe. 5. Dokumenty (referencje lub równoważny inny dokument) od poprzednich zamawiających potwierdzający, że wykazana usługa w załączniku Nr 4, została wykonana należycie. 6. Zaakceptowany projekt umowy - załącznik nr 5 do SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.wroclaw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej we Wrocławiu ul. Strzegomska 6; pok. 320.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2008 godzina 09:00, miejsce: iejski Ośrodek Pomocy Społecznej we Wrocławiu ul. Strzegomska 6; sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wynagrodzenie finansowane w 85% z Norweskiego Mechanizmu Finansowego i w 15% z budżetu MOPS.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Zapewnienie wsparcia producenta na oprogramowanie ManageEngine
- ROBOTY BUDOWLANE W BUDYNKU "A" WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO WE WROCŁAWIU, ZLOKALIZOWANEGO PRZY UL. POŚWIĘCKIEJ 8 WE WROCŁAWIU W ZAKRESIE RENOWACJI DWÓCH ZABYTKOWYCH KLATEK SCHODOWYCH
- Remont budynku mieszkalnego przy ul. Góreckiej 42 we Wrocławiu w zakresie zamiany systemu ogrzewania.
- Dostawa gazu płynnego do Obwodu Drogowego DSDiK w Chocianowie oraz Obwodu Drogowego DSDiK w Czadrowie na lata 2025-2027.
- Przebudowa muru w m. Srebrna Góra w km 21+129,04 do km 21+541,30 w ciągu drogi wojewódzkiej nr 385 ul. Górne Miasto
- Dostawy rurek intubacyjnych do neuromonitoringu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa kompleksowej organizacji i obsługi konferencji Akademii CeZ
- Druk i dostawa pocztówek, zakładek do książki, notesów, teczek, podkładek korkowych dla Muzeum Zamkowego w Malborku.
- Usługi informacyjno-promocyjne projektu pn. Rozszerzenie funkcjonalności Opery Nova poprzez rozbudowę o IV krąg. Projekt współfinansowany w ramach Programu Fundusze Europejskie [...]
- Wyłonienie Wykonawcy na wykonanie projektu wystawy stałej "Środowiska przyrodnicze Górnego Śląska" w związku z realizacją projektu pn "Modernizacja infrastruktury Muzeum Górnośląskiego w Bytomiu".
- Opracowanie koncepcji i kompleksowa obsługa gali 30-lecia Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa.
- Rozwój infrastruktury do prowadzenia działalności kulturalnej w Płońsku.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.