Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-08-28
Warszawa: Sprawa 212/2012 Przebudowa pomieszczeń w budynkach 2 i 3 przy Pl. Piłsudskiego 4 oraz budowa oświetlenia elewacji bud. nr 2
Numer ogłoszenia: 317194 - 2012; data zamieszczenia: 28.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Stołeczny Zarząd Infrastruktury , Al. Jerozolimskie 97, 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6840328, faks 022 8250803, 6846704.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sziwawa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna MON.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprawa 212/2012 Przebudowa pomieszczeń w budynkach 2 i 3 przy Pl. Piłsudskiego 4 oraz budowa oświetlenia elewacji bud. nr 2.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: Zadanie 1: robót budowlanych w budynku nr 2 i 3 na terenie kompleksu wojskowego przy Pl. Piłsudskiego 4 i ul. Tokarzewskiego-Karaszewicza 4 w Warszawie i dotyczących: - budynku nr 2 w zakresie przebudowy pomieszczeń nr 23, 110 i 202, - budynku nr 3 w zakresie przebudowy pomieszczeń Dyżurnej Służby Operacyjnej DGW i wartowni Batalionu Reprezentacyjnego WP wraz z nieodpłatną konserwacją i serwisowaniem w okresie gwarancji zamontowanych urządzeń. Budynek nr 2 jest obiektem zabytkowym. Zadanie 2: robót budowlanych polegających na budowie instalacji oświetlenia zalewowego w celu iluminacji frontowej (zachodniej) elewacji budynku nr 2 przy Placu J. Piłsudskiego 4, zgodnie z Decyzją nr 795/Ś/2011 z dnia 15.12.2011r. wydaną przez Prezydenta m.st. Warszawy. Objęty iluminacją budynek jest obiektem zabytkowym..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.33.12.21 - Instalowanie urządzeń klimatyzacji częściowej powietrza 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.22.00 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych 45.23.23.20 - Kablowe linie nadawcze 45.23.23.10 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 12 600 zł (słownie: dwanaście tysięcy sześćset złotych)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Aktualny odpis z rejestru handlowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 2. Koncesja w zakresie ochrony osób i mienia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 5 pełnych lat wykonali z należytą starannością minimum trzy zamierzenia o wartości minimum 700 000,00 zł każde, polegające na budowie, przebudowie lub remoncie obiektów użyteczności publicznej, w tym: 1) co najmniej 1 zamierzenie prowadzone na obiekcie zabytkowym, 2) co najmniej 1 zamierzenie uwzględniające w zakresie rzeczowym lub polegające na wykonaniu instalacji systemów alarmowych, 3) uwzględniające w zakresie rzeczowym lub polegające na budowie oświetlenia zalewowego.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:dysponują pracownikami przewidzianymi do realizacji przedmiotu zamówienia, którzy posiadają uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalnościach: - budowlana, - elektryczna, - sanitarna, - teletechniczna.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pracownicy Wykonawcy muszą posiadać pisemne upoważnienie kierownika Wykonawcy dopuszczające do pracy na stanowisku związanym z dostępem do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE lub poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli POUFNE lub wyższej oraz zaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych; Instalator systemów alarmowych winien posiadać licencję pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia oraz świadectwo ukończenia kursów w zakresie instalowania systemów alarmowych klasy SA-3 (SA4) zgodnie z normą obronną NO-04-A004;
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany postanowień umowy na podstawie art. 144 ustawy PZP w zakresie: - terminu wykonania zamówienia; - kwoty zawartej umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sziwawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Stołeczny Zarząd Infrastruktury
Al. Jerozolimskie 97
00-909 Warszawa
pok.147.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2012 godzina 09:30, miejsce: Stołeczny Zarząd Infrastruktury Al. Jerozolimskie 97 00-909 Warszawa pok.118.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie zaleceń z opinii kominiarskich w budynkach będących w zasobach Terenowego Zespołu Obsługi Mieszkańców Ogrodowa.
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie podstawowej opieki zdrowotnej w Przychodni dla Dzieci i Młodzieży.
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie opieki pielęgniarskiej w Nocnej i Świątecznej Opiece Lekarskiej.
- Wykonywanie konserwacji, bieżących remontów, napraw i montażu elementów małej architektury na terenie będącym w administrowaniu Zarządu Terenów Publicznych w Dzielnicy Śródmieście w 2025 roku.
- Wykonanie inwestycji pn.: Część 1 - Budowa drogi dla rowerów przy al. Solidarności. Część 2 - Budowa drogi dla pieszych i rowerów w ciągu ul. Strażackiej (pełna nazwa w informacjach dodatkowych)
- Dostawy implantów do zabiegów chirurgicznych wykonywanych w celu zespoleń kości śródręcza, nadgarstka i stopy w Warszawskim Szpitalu Południowym sp. z o.o.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa odbudowa Zagrody Styp - Rekowskich w Płotowie
- Usługa pełnienia pogotowia technicznego awaryjnego oraz wykonywanie robót remontowo - budowlanych dla Regionalnego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
- Dokończenie robót remontowych w lokalach zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania
- Rozbudowa wraz z przebudową budynku szkoły Powiatowego Zespołu Szkół w Kłaninie o windę systemową w związku z realizacją Projektu "Dostępne szkoły w powiecie puckim i w Gdańsku".
- "Remont niecki pływalni i hali basenowej KSOS Międzyszkolnego Basenu Pływackiego Nowa Huta, os. Kolorowe 29b w Krakowie"
- Remont mieszkania wspomaganego przy ul. Wrocławskiej 12/20 w Lubaniu w partnerstwie projektu pn. "Usługi Społeczne w Gminie Miejskiej Lubań".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.