Ogłoszenie z dnia 2010-10-04
Warszawa: zakup usług hotelarsko-restauracyjnych na potrzeby dwudniowej konferencji Ministrów Spraw Wewnętrznych państw wchodzących w skład nieformalnej grupy G6
Numer ogłoszenia: 317616 - 2010; data zamieszczenia: 04.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji, ul. Stefana Batorego 5, 02-591 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6015916, 6463708, faks 022 8456044,.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup usług hotelarsko-restauracyjnych na potrzeby dwudniowej konferencji Ministrów Spraw Wewnętrznych państw wchodzących w skład nieformalnej grupy G6.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres przedmiotowego zamówienia obejmuje: Zapewnienie usług restauracyjnych: obsługi cateringowej dla gości Zamawiającego w uzgodnionym zakresie i standardzie, przygotowanie posiłków, kompleksowej i profesjonalnej obsługi przez Wykonawcę w zakresie aranżacji sal, oprawy muzycznej, rozlokowania gości według zasad wskazanych przez Zamawiającego oraz obsługi kelnerskiej. Zapewnienie usługi hotelarskiej: zapewnienie hotelu w standardzie pięciogwiazdkowym, zapewnienie 5 pokoi 1 osobowych w jednym obiekcie hotelowym..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.09.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CRACOW ROYAL CENTER SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
CRACOW ROYAL CENTER SP. Z O.O.
- Cracow Royal Center Sp. z o.o., ul. Spokojna 4, 32-080 Zabierzów, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22511,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 21480,00
Oferta z najniższą ceną: 21480,00 / Oferta z najwyższą ceną: 21480,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust. 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z art. 5 ust. 1a pkt 4 ustawy, w przypadku udzielania zamówień, których przedmiotem są usługi niepriorytetowe, Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie z wolnej reki także w innych uzasadnionych przypadkach niż określone odpowiednio w art. 62 ust. 1 lub art. 67 ust. 1, w szczególności jeżeli zastosowanie innego trybu mogłoby skutkować uniemożliwieniem terminowej realizacji zadań. Przedmiotem zamówienia jest zakup usług hotelarsko-restauracyjnych na potrzeby dwudniowej konferencji Ministrów Spraw Wewnętrznych państw wchodzących w skład nieformalnej grupy G6. Spotkanie organizowane jest w dniach 29 i 30 września 2010 r. w Krakowie. Przy międzynarodowych spotkaniach odbywających się na tak wysokim szczeblu jak konferencja G-6, zastosowanie mają zasady protokołu dyplomatycznego. Przyjętą zasadą przy konferencjach G-6 jest obligatoryjny udział wszystkich Ministrów państw nieformalnej grupy G-6. W przypadku braku uczestnictwa jednego z Ministrów spotkanie nie odbywa się. W związku z powyższym kanałami dyplomatycznymi dokonuje się wstępnego wyboru terminu odpowiedniego dla wszystkich uczestników spotkania. Strona Polska dokonała kanałami dyplomatycznymi konsultacji ze wszystkimi krajami G-6 w celu ustalenia terminu spotkania. Pomimo trwających od dłuższego czasu konsultacji dopiero obecnie możliwe jest oficjalne potwierdzenie udziału wszystkich Ministrów z grupy G-6 we wskazanym na wstępie terminie. Zasadą wynikającą z protokołu dyplomatycznego jest organizacja spotkań na tak wysokim szczeblu po otrzymaniu nieformalnych potwierdzeń udziału w spotkaniu kanałami dyplomatycznymi, natomiast oficjalne potwierdzenie może zostać uzyskane nawet bezpośrednio przed spotkaniem. Zamawiający znalazł się w wyjątkowej sytuacji wynikającej z przyczyn zewnętrznych, a zastosowanie innego trybu zamówienia mogłoby uniemożliwić terminową realizację zadania - w tym wypadku organizację spotkania Ministrów Spraw Wewnętrznych grupy G6 w związku z polskim przewodnictwem w Grupie. Ze względu na zaplanowaną datę spotkania i obiektywne trudności wynikające z braku możliwości wcześniejszego zaplanowania spotkania, nie można zachować terminów określonych dla innych trybów zamówienia. Stanowi to podstawę do udzielenia zamówienia publicznego w trybie z wolnej ręki, na podstawie art. 5 ust. 1a pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ,,wykonanie remontu balkonów w następujących budynkach SMB ,,IMIELIN": Hawajska 3 - kl. VI (cztery lokale); Hawajska 5 - kl. II (pięć lokali); Hawajska 15 - kl. IV (dziewięć lokali); Hawajska 17 - kl. I (dwanaście lokali); Marca Polo 2 - kl. II (dziewięć lokali); Miklaszewskiego 14 - kl. V (pięć lokali); Szczuki 2 - kl. II (trzy lokale); Warchałowskiego 1 - kl. I (osiem lokali); kl. II (dwanaście lokali); Warchałowskiego 2 - kl. II (pięć lokali); kl. IV (osiem lokali); Warchałowskiego 9 - kl. I (dziewięć lokali); Warchałowskiego 11 - kl. II (osiem lokali); Wasilkowskiego 9 - kl. II (dwa lokale); Wasilkowskiego 14 - kl. II (jedenaście lokali)
- Usunięcie nieprawidłowości związanych z nieodpowiednim stanem technicznym wałów rzeki Pichny
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego ul. Hallera 23a Nakło nad Notecią P/1/349/B polegająca na wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, ociepleniu dachu i ścian budynku oraz modernizacji c.o.
- Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych, realizowana w 4 częściach
- Kompleksowa modernizacja oficyny budynku mieszkalnego przy ul. Stalowej 35 wraz z izolacją fundamentów budynku frontowego. Oznaczenie sprawy: DNZP.260.12.2025
- Sukcesywne dostawy leków.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi cateringowej, wynajem sal wraz z cateringiem na potrzeby konferencji "NBC 2025 & PCBBE 2025" organizowanej przez IBIB PAN w Warszawie w dniach 16-18 czerwca 2025r.
- "USŁUGA REZERWACJI NOCLEGÓW W HOTELACH KRAJOWYCH I ZAGRANICZNYCH DLA NOSPR"
- Zapewnienie sali konferencyjnej i wyżywienia w ramach międzynarodowego spotkania partnerów 28 maja 2025r w Rzeszowie.
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie dwudniowego szkolenia wyjazdowego pn. "Reagowanie w sytuacjach kryzysowych", dla maksymalnie 33 pracowników Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej.
- Świadczenie usług cateringowych dla AGH - DE-dzp.272-135/25
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp. oraz Delegatury w Zielonej Górze
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.