Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-11-24
Wrocław: DOSTAWA - PRENUMERATA ZAGRANICZNYCH CZASOPISM NAUKOWYCH I BAZ DANYCH - 3 zadania
Numer ogłoszenia: 317710 - 2015; data zamieszczenia: 24.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Wrocławska , ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27, 50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3202182,3203145, faks 71 3202143.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.pwr.edu.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA - PRENUMERATA ZAGRANICZNYCH CZASOPISM NAUKOWYCH I BAZ DANYCH - 3 zadania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa - prenumerata zagranicznych czasopism naukowych i baz danych dla Politechniki Wrocławskiej (PWr) określonych w niżej wymienionych zadaniach: ZADANIE NR 1 dostawa - prenumerata zagranicznych czasopism naukowych i baz danych wydanych w 2016 roku i/lub dotyczących 2016 roku według załącznika 1 do SIWZ: 1)czasopisma zagraniczne i bazy dane dostarczane bezpośrednio od wydawcy - Załącznik 1.1 do SIWZ; 2)czasopisma zagraniczne - dostarczanie kontrolowane przez Wykonawcę - Załącznik 1.2 do SIWZ. - wg kodu CPV: 22212000-9 - czasopisma ZADANIE NR 2 subskrypcja sieciowego dostępu do bibliograficzno - abstraktowej bazy danych COMPENDEX w 2016 roku realizowanej dla nieograniczonej liczby jednoczesnych użytkowników według załącznika 2 do SIWZ. - wg kodu CPV: 72320000-4 - bazy danych ZADANIE NR 3 subskrypcja sieciowego dostępu do bibliograficzno-abstraktowej bazy danych ICONDA w 2016 roku, realizowana dla 4 jednoczesnych uprawnionych użytkowników Zamawiającego według załącznika nr 3 do SIWZ. - wg kodu CPV: 72320000-4 - bazy danych 2. Szczegółowe warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego określa załącznik: - nr 4a do SIWZ dla zadania nr 1, - nr 4b do SIWZ dla zadania nr 2, - nr 4c do SIWZ dla zadania nr 3.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.21.20.00-9, 72.32.00.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie - działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotowego zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
POSIADANIE WIEDZY I DOŚWIADCZENIA: Dotyczy Zadania nr 1 - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się należytym wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej dostawy (prenumeraty) zagranicznych czasopism naukowych w ramach jednej umowy o wartości nie mniejszej niż 180 000,00 zł brutto. * Dla ww. wartości wykazanych przez Wykonawcę w walucie innej niż PLN, Zamawiający przyjmie przelicznik według średniego kursu NBP z dnia wszczęcia niniejszego postępowania (tj. z dnia przekazania ogłoszenia o zamówieniu do Biuletynu Zamówień Publicznych)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Dokument o którym mowa w sekcji III.4.1) pkt 1 niniejszego ogłoszenia dotyczy tylko Zadania nr 1. Dowodami są: - poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej W przypadku gdy Zamawiający (Politechnika Wrocławska) jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. Zgodnie z art. 26 ust. 2b uPzp Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Zamawiający w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz że stosunek łączący go z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda przedstawienia: - pisemnego zobowiązania (oryginału) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów wraz z określeniem zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem oraz zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b uPzp, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za udostępnienie zasobów nie ponosi winy. 2.Oferta musi się składać z: a) dokumentów i oświadczeń wymienionych w rozdziale V 1. A,B SIWZ i niniejszym ogłoszeniu, b) wypełnionego formularza ofertowego Wykonawcy - Załącznik Nr 5, c) wypełnionej kalkulacji cenowej - Załącznik nr 1 (Załącznik 1.1 i 1.2) - dotyczy zadania nr 1 d) (jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwa (zgodnie z rozdz. X pkt 1 ppkt 4 SIWZ); e) (jeżeli dotyczy) wykazania, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa (zgodnie z rozdz. XI pkt 8 SIWZ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie art. 144 uPzp, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy oraz określa warunki tych zmian przez wprowadzenie do zawartej umowy następujących aneksów: a)aneks dotyczący przedmiotu zamówienia i aneks cenowy - dopuszczający obniżenie ceny za dany przedmiot zamówienia, w sytuacji zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć (w szczególności: połączenie tytułów lub ich rozdzielenie, zmiany nośnika czasopisma lub bazy itp.) - dotyczy zadania 1. b)aneks dotyczący przedmiotu zamówienia - w sytuacji zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w szczególności: zmiana tytułu czasopisma, połączenie tytułów lub ich rozdzielenie, zmiana nośnika czasopisma lub bazy - dotyczy zadania 1.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.pwr.wroc.pl/, http://przetargi.pwr.edu.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: na wniosek Wykonawcy: Biuro Zamówień Publicznych Politechniki Wrocławskiej, ul. Smoluchowskiego 19, 50-370 Wrocław lub mailem lub pocztą.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Politechniki Wrocławskiej, ul. Smoluchowskiego 19, pok. 409 - Sekretariat, 50-370 Wrocław.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa - prenumerata zagranicznych czasopism naukowych i baz danych wydanych w 2016 roku i/lub dotyczących 2016 roku według załącznika 1 do SIWZ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 1 dostawa - prenumerata zagranicznych czasopism naukowych i baz danych wydanych w 2016 roku i/lub dotyczących 2016 roku według załącznika 1 do SIWZ: 1) czasopisma zagraniczne i bazy dane dostarczane bezpośrednio od wydawcy - Załącznik 1.1 do SIWZ; 2) czasopisma zagraniczne - dostarczanie kontrolowane przez Wykonawcę - Załącznik 1.2 do SIWZ. - wg kodu CPV: 22212000-9 - czasopisma. Szczegółowe warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego określa załącznik nr 4a do SIWZ. Termin wykonania dla zadania nr 1 - umowa zawarta będzie na okres od 01.01.2016r. do 30.09.2017r. i obejmować będzie czasopisma zagraniczne i bazy danych wydane w 2016r. lub/i dotyczące roku 2016. Będzie to dostawa ciągła, obowiązująca przez okres trwania prenumeraty (umowy), do momentu dostarczenia przez Wykonawcę wszystkich zamówionych numerów czasopism i baz danych, wydanych w 2016r. lub/i dotyczących roku 2016 dla potrzeb PWr.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.21.20.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Monitoring statusu reklamacji (informowanie mailem lub faxem Zamawiającego o każdym etapie realizowanej reklamacji) - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Subskrypcja sieciowego dostępu do bibliograficzno - abstraktowej bazy danych COMPENDEX w 2016 roku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 2 Subskrypcja sieciowego dostępu do bibliograficzno - abstraktowej bazy danych COMPENDEX w 2016 roku realizowanej dla nieograniczonej liczby jednoczesnych użytkowników według załącznika 2 do SIWZ. - wg kodu CPV: 72320000-4 - bazy danych Termin wykonania: od 01.01.2016r. do 31.12.2016r.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.32.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Skrócenie czasu usunięcia błędów-skrócenie czasu usunięcia błędów o których mowa w §7 pkt 2 a i b wzoru umowy - zał. 4b do SIWZ - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Subskrypcja sieciowego dostępu do bibliograficzno-abstraktowej bazy danych ICONDA w 2016 roku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 3 1.Subskrypcja sieciowego dostępu do bibliograficzno-abstraktowej bazy danych ICONDA w 2016 roku, realizowana dla 4 jednoczesnych uprawnionych użytkowników Zamawiającego według załącznika nr 3 do SIWZ. - wg kodu CPV: 72320000-4 - bazy danych 2. Szczegółowe warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego określa załącznik nr 4c do SIWZ. Termin wykonania: od 01.01.2016r. do 31.12.2016r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.32.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Skrócenie czasu usunięcia błędów-skrócenie czasu usunięcia błędów o których mowa w §7 pkt 2 a i b wzoru umowy - zał. 4c do SIWZ - 5
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-266/2024 Dostawa uchwytu do rozciągania w mikroskopie TEM dla Katedry Obróbki Plastycznej, Spawalnictwa i Metrologii Wydziału Mechanicznego Politechniki Wrocławskiej
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Stanisława Małachowskiego 16 we Wrocławiu
- Montaż i konserwacja wybranych urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego wraz z realizacją zmian w organizacji ruchu na terenie miasta Wrocławia
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Dworcowej 12 we Wrocławiu
- WM/SZP/TP/96/2024/G_Wymiana instalacji WLZ i ADM w budynkach wielorodzinnych zarządzanych przez Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o.
- Sukcesywne dostawy drobiu oraz produktów wieprzowych do Zakładu Karnego Nr 1 we Wrocławiu oraz Oddziału Zewnętrznego w Oleśnicy
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z transportem czasopism zagranicznych dla Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego na 2025 r.
- Usługa zdalnego dostępu do elektronicznej wersji Katalogu publikacji elektronicznych Wykonawcy w postaci e-booków i audiobooków bez limitu stron poprzez zdalny dostęp
- dostawa czasopism polskich i zagranicznych drukowanych i elektronicznych do Biblioteki Głównej i Kancelarii Ogólnej UMB w 2025 roku, dostawa bazy ClinicalKey oraz bazy UpToDate z podziałem na 12
- "Usługa subskrypcji baz danych"
- Usługa świadczenia zdalnego dostępu do publikacji elektronicznych dla czytelników Wrocławskiego Systemu Bibliotek Szkolnych
- Zestaw aparatury do wysokosprawnej chromatografii cieczowej/spektrometrii masowej.
więcej: Czasopisma »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.