To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-11-24
Warszawa: Obsługa systemów informatycznych w infrastrukturze Polskiej Organizacji Turystycznej - informatyk helpdesk. Postępowanie 29/15
Numer ogłoszenia: 317874 - 2015; data zamieszczenia: 24.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 273136 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Polska Organizacja Turystyczna, ul. Tytusa Chałubińskiego 8, 00-613 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 5367070, 5367011, faks 022 5367004.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa systemów informatycznych w infrastrukturze Polskiej Organizacji Turystycznej - informatyk helpdesk. Postępowanie 29/15.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa systemów informatycznych w infrastrukturze Polskiej Organizacji Turystycznej - stanowisko informatyka helpdesk od 1 stycznia 2016 r. do 31 grudnia 2017 r. 2. Szczegółowy zakres obowiązków obejmuje w szczególności: 1) bieżącą obsługę użytkowników wszystkich pracowników Zamawiającego - helpdesk, 2) utrzymanie domeny pot.gov.pl i *travel, 3) zarządzanie i opieka nad serwerem oraz serwisem wewnętrznym WIWA, 4) zarządzanie programem magazynowym, 5) zarządzanie i opieka nad dyskami sieciowymi, 6) instalacja oraz zarządzanie drukarkami i stacjami roboczymi, 7) opieka nad licencjami należącymi do Zamawiającego, 8) opieka nad serwerami systemu operacyjnego Linux, Windows, 9) opieka nas systemem GLPI oraz OCS, 10) przygotowywanie zapytań ofertowych z zakresu wynikającego ze stanowiska pracy, 11) przygotowywanie szacowania i opisów przedmiotów zamówienia do SIWZ z zakresu wynikającego ze stanowiska pracy, 12) pomoc w twożeniu budżetu na kolejny rok kalendarzowy z zakresu wynikająćego ze staowniska pracy, 13) opisywanie faktur i koordynacja płatności z zakresu wynikającego ze stanowiska pracy, 14) pomocy innym pracownikom POT w montażu i przygotowaniach np. rozstawianie infokiosków czy ścianki telewizyjnej, pomoc ze sprzętem na targach. 3. Wykonywanie przedmiotu umowy odbywać się będzie w siedzibie Zamawiającego lub w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, 5 dni w tygodniu, w dni robocze, w godzinach umożliwiających bieżącą współpracę w godzinach pracy Zamawiającego (godziny pracy Zamawiającego: 8.00-17.00), z wyłączeniem świąt oraz dni ustawowo wolnych od pracy. 4. W wyjątkowych sytuacjach (np. awarie systemu) Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy pojawienia się w siedzibie Zamawiającego poza godzinami ustalonymi w ust. 2. 5. Na żądanie Zamawiającego, średnio raz w miesiącu, Wykonawca będzie wykonywał przedmiot umowy poza siedziba zamawiającego. W takim przypadku koszty związane z dotarciem do wskazanego miejsca pokryje Zamawiający. 6. Usługa będzie wykonywana zgodnie z założeniami określonymi we wzorze umowy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Robert Sawosz, Komorska 29/33, 04-161 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 140000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 133000,00
Oferta z najniższą ceną: 96000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 133000,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Prace remontowe i wykończeniowe w budynku Ministerstwa Finansów
- Zakup 2 szt. routerów brzegowych.
- Dostawa tkaniny mundurowej całorocznej w kolorze khaki
- Wykonanie robót budowlanych wielobranżowych prowadzących do prawidłowego funkcjonowania oddymiania korytarzy na poziomie +1 i +2 budynku starego BUW przy ul. Krakowskie Przedmieście 26/28
- Świadczenie usług przeniesienia, przebudowy, rozwoju, utrzymania wraz z asystą techniczną oraz przeprowadzenie audytu UX/UI portalu internetowego ppp.gov.pl
- Wykonanie robót budowalnych dla zadania z budżetu obywatelskiego z podziałem na 3 części: Część 1: Asfaltowe .. Część 2: Zadanie 1 - Po prostu .. Zadanie 2 - Remont drogi .. Część 3: Remont drogi ..
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług informatycznych oraz serwisowania oprogramowania aplikacyjnego dla Szpitala Murcki Sp. z o.o.
- Utworzenie i obsługa strony internetowej oraz platformy e-learningowej dedykowanych BCU w Jarosławiu
- Usługi serwisowe oraz usługi związane z aktualizacją Szpitalnego Systemu Informatycznego "KS-MEDIS"
- ZAPROSZENIE DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU PRZETARGOWYM NA DOSTAWĘ I WDROŻENIE ZINTEGROWANEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO KLASY ERP DLA POLSKIEGO CZERWONEGO KRZYŻA Z DNIA 26 CZERWCA 2024 R. (SYSTEM ERP #2/2024)
- Utrzymanie i rozwój systemu SEIZBIL dla Zamawiającego oraz innych jednostek m. st. Wa-wy z możliwością rozporządzania nabytymi prawami na rzecz innych osób, w szczególności innych JST.
- Opracowanie Narzędzia dla mieszkańców Pomorza obejmującą stworzenie prototypu e-kwestionariusza oraz sporządzenie Opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie cyfrowej wersji Narzędzia
więcej: Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.