Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-10-05
Kraków: Realizacja elementów projektu pn.: European Clusters and Regions for Eco-Innovation Network Plus - ECREIN+ (Europejska sieć regionów na rzecz innowacji ekologicznych ECREIN+ - program INTERREG IVC).
Numer ogłoszenia: 318158 - 2010; data zamieszczenia: 05.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Małopolskie , ul. Basztowa 22, 31-156 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4300394, 6303408,6303122, faks 012 6160144,6303126.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.malopolskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja elementów projektu pn.: European Clusters and Regions for Eco-Innovation Network Plus - ECREIN+ (Europejska sieć regionów na rzecz innowacji ekologicznych ECREIN+ - program INTERREG IVC)..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja elementów projektu pn.: European Clusters and Regions for Eco-Innovatoion Network Plus - ECREIN+ (Europejska sieć regionów na rzecz innowacji ekologicznych ECREIN+ - program INTERREG IVC). Zamówienie obejmuje: a)Opracowanie, w języku polskim i angielskim, definicji sektora środowiskowych towarów i usług w regionie, we współpracy z regionalną platformą projektu ECREIN+. Definicja ma zawierać krótki opis ww. sektora i katalog wybranych branż oraz służyć na potrzeby projektu, do utworzenia przedmiotowej bazy danych. b)Opracowanie, w języku polskim i angielskim, metodologii niezbędnej do utworzenia bazy danych zdefiniowanego sektora środowiskowych towarów i usług, w oparciu o przekazaną, przez Zamawiającego, metodologię Regionu Andaluzji (lider grupy roboczej WG1), we współpracy z regionalną platformą projektu ECREIN+, c)Utworzenie bazy danych dotyczących sektora środowiskowych towarów i usług w oparciu o wypracowaną definicję i metodologię, we współpracy z regionalną platformą projektu ECREIN+, d)Opracowanie, w języku polskim i angielskim, dokumentu (kategoryzacji) prezentującego instrumenty finansowe wspierające eko-innowacje w Małopolsce, w oparciu o dostarczoną przez Zamawiającego kategoryzację przygotowaną przez Region Badenii - Wirtembergii (lider grupy roboczej WG3), we współpracy z regionalną platformą projektu ECREIN+, e)Opracowanie ankiety, w porozumieniu z kierownikiem projektu ze strony Zamawiającego oraz pozostałymi partnerami projektu, skierowanej do przedsiębiorców i dotyczącej instrumentów wspierających eko-innowacje w regionie, we współpracy z regionalną platformą projektu ECREIN+, f)Opracowanie ankiety, w porozumieniu z kierownikiem projektu ze strony Zamawiającego oraz pozostałymi partnerami projektu, skierowanej do przedsiębiorców i dotyczącej polityki regionu w dziedzinie eko-innowacji, we współpracy z regionalną platformą projektu ECREIN+, g)Przygotowanie materiałów na spotkanie regionalnej platformy projektu w porozumieniu z kierownikiem projektu ze strony Zamawiającego, h)Przygotowanie sprawozdania, w języku polskim i angielskim, z posiedzenia regionalnej platformy projektu ECREIN+, w porozumieniu z kierownikiem projektu ECREIN+ ze strony Zamawiającego, i)Opracowanie, w języku polskim i angielskim, materiałów podsumowujących warsztaty regionalne, w porozumieniu z kierownikiem projektu ECREIN+ ze strony Zamawiającego, j)Przygotowanie prezentacji multimedialnych, w języku polskim i angielskim, na warsztaty partnerów projektu oraz konferencję informacyjno - promocyjną projektu, w porozumieniu z kierownikiem projektu ECREIN+ ze strony Zamawiającego, k)Przygotowanie, w języku polskim i angielskim, sprawozdania z realizacji projektu w roku 2010, w porozumieniu z kierownikiem projektu ECREIN+ ze strony Zamawiającego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.11.21.00 - Usługi administracyjne w zakresie rozwoju projektu 71.31.30.00 - Usługi doradcze w zakresie środowiska naturalnego 79.31.10.00 - Usługi w zakresie ankiet 79.53.00.00 - Usługi w zakresie tłumaczeń pisemnych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest wymagane wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie skonkretyzował opisu sposobu dokonywania oceny spełniania dla tego warunku w niniejszym postępowaniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie skonkretyzował opisu sposobu dokonywania oceny spełniania dla tego warunku w niniejszym postępowaniu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie skonkretyzował opisu sposobu dokonywania oceny spełniania dla tego warunku w niniejszym postępowaniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3 zostanie uznany za spełniony, gdy wykonawca wykaże, że dysponuje, co najmniej 2 osobami, z których każda ma doświadczenie w realizacji lub współrealizacji, co najmniej 2 projektów unijnych w dziedzinie ochrony środowiska oraz co najmniej jedna z tych osób posługuje się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym w mowie i w piśmie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie skonkretyzował opisu sposobu dokonywania oceny spełniania dla tego warunku w niniejszym postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Wraz z ofertą wykonawca winien złożyć również oświadczenie o spełnieniu przez oferowane usługi wymagań określonych przez zamawiającego - zał. nr 4 do siwz.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Zamiast wskazanego w pkt III.4.1 wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wymagany jest następujący dokument: wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/BIP
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pani Beata Chadzińska; Departament Środowiska i Rozwoju Obszarów Wiejskich UMWM; ul Wielicka 72 B, pok. 402; 30 - 552 Kraków; tel. 12 63 03 176..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2010 godzina 10:30, miejsce: Osobiście lub pocztą kurierską na adres: UMWM Departament Środowiska i Rozwoju Obszarów Wiejskich, Kraków, ul. Wielicka 72 (pok. 421). Pocztą: ul. Racławicka 56, 30-017 Kraków..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn.:European Clusters and Regions for Eco-Innovation Network Plus - ECREIN+ w ramach Programu INTERREG IVC współfinansowanego ze środków Unii Europejskiejw ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Wykonanie dokumentacji geodezyjno - prawnej w sprawach prowadzonych w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Krakowie
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz realizacja budowy oświetlenia przejścia dla pieszych przy ul. Brodowicza w Krakowie w rejonie skrzyżowania z ul. Olszańską i Kielecką.
- Remont elewacji budynku oddziału Samorządowego Przedszkola nr 78 w Krakowie przy ul. Jodłowej 23
- Pełnienie zastępczego nadzoru autorskiego nad zadaniem inwestycyjnym pn. "Budowa budynku Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Wieliczce przy ul. Dembowskiego"
- dostawa materiałów ściernych i polerskich dla WIMiC -DE-dzp.272-159/25
- roboty budowlane
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie do druku i druk przewodnika turystycznego w wersji dwujęzycznej, druk mapy dołączonej do przewodnika oraz wykonanie toreb papierowych z nadrukiem kolorowym.
- Przebudowa infrastruktury zasobów wodnych w Lipnicy Wielkiej w Gminie Korzenna w formule zaprojektuj i wybuduj.
- Wykonywanie tłumaczeń pisemnych i ustnych dla Gminy Miejskiej Kraków w 2025 roku
- Inne usługi (uługi dodatkowe w stosunku do rybołówstwa; usługi w zakresie tłumaczeń pisemnych i ustnych; usługi w zakresie organizowania wystaw, targów i kongresów).
- usługi architektoniczne, inżynieryjne i zintegrowane usługi inżynieryjne; usługi urbanistyczne, architektura krajobrazu, związane z nimi usługi konsultacji naukowych i technicznych; usługi badań i analiz technicznych.
- usługi instalowania urządzeń komputerowych i przetwarzania informacji 535 000,00 PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.