eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaRemont lokalu w budynku CMKP przy ul. Schroegera 82 w Warszawie (nr sprawy ZP-917-2/14)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-09-25

Warszawa: Remont lokalu w budynku CMKP przy ul. Schroegera 82 w Warszawie (nr sprawy ZP-917-2/14)
Numer ogłoszenia: 318304 - 2014; data zamieszczenia: 25.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 283276 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego, ul. Marymoncka 99/103, 01-813 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5693700, faks 022 5693712.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont lokalu w budynku CMKP przy ul. Schroegera 82 w Warszawie (nr sprawy ZP-917-2/14).

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest remont lokalu nr 3 w budynku Domu Nauki Centrum Medycznego Kształcenia Podyplomowego przy ul. Schroegera 82 w Warszawie.Lokal nr 3 położony jest na drugim piętrze. Łączna powierzchnia użytkowa lokalu wynosi 38,93 m2, zaś kubatura 109,78 m3. Zamówienie obejmuje wyłącznie prace budowlane wewnątrz budynku, bez ingerencji w konstrukcję nośną budynku. Prace remontowe wewnątrz mieszkania nie spowodują zmiany jego charakterystycznych parametrów (powierzchni pomieszczeń i kubatury). 2.Obiekt wyposażony jest w następujące instalacje: wodno-kanalizacyjną, centralnego ogrzewania, gazową, elektryczną, telefoniczną i odgromową. 3.Zamówienie obejmuje czynności z następujących branż: 1)architektonicznej: a)wymiana stolarki drzwiowej, b)rozbiórka fragmentu ścianki w przedpokoju, c)demontaż istniejącej zabudowy meblowej wnęki podokiennej w kuchni, d)zamurowanie otworu okiennego w ścianie pomiędzy kuchnią a łazienką, e)wymiana wewnętrznych parapetów podokiennych, f)wykonanie obudów pionów instalacji sanitarnych, g)wykonanie nowych warstw posadzkowych wraz z izolacją akustyczną oraz przeciwwilgociową, h)demontaż istniejącego parkietu i ułożenie nowego parkietu w małym pokoju, i)renowacja istniejącego parkietu w dużym pokoju, j)demontaż istniejących płytek w łazience i kuchni oraz ułożenie nowych płytek w łazience, kuchni i przedpokoju, k)skucie zniszczonych tynków wapienno- cementowych ściennych i wykonanie nowych w kuchni i łazience, l)usunięcie z powierzchni ścian i sufitu starych powłok malarskich, wykonanie dwuwarstwowej gładzi cementowo- wapiennej wraz z systemowym zabezpieczeniem narożników wypukłych, m)dwukrotne malowanie ścian i sufitu pomieszczeń po uprzednim zagruntowaniu podłoża; 2)sanitarnej: a)demontaż istniejącego grzejnika łazienkowego i montaż nowego wraz z wykonaniem podejść od pionów instalacji c.o. b)przebudowa fragmentów instalacji kanalizacyjnej i wodnej w łazience i kuchni, c)montaż wentylatora wywiewnego w łazience, d)wymiana kratek wentylacyjnych, e)wymiana armatury; 3)elektrycznej: a)wykonanie obwodów oświetleniowych, b)wykonanie obwodów gniazd ogólnego stosowania, c)montaż rozdzielnicy elektrycznej lokalowej, d)wymiana opraw oświetleniowych, e)wymiana osprzętu elektrycznego; 4)inne prace zapewniające prawidłowe i kompletne wykonanie przedmiotu zamówienia; 5)kompletne wyposażenie łazienki. 4.W zakres zamówienia wchodzi kompletne wyposażenie łazienki, natomiast nie wchodzi wyposażenie w meble i sprzęt pozostałych pomieszczeń. 5.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna wskazana w Załączniku nr 1 do SIWZ. 6.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie zgodnie z dokumentacją techniczną, na zasadach i warunkach opisanych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 7.Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia z należytą starannością, zgodnie z Polskimi Normami, wiedzą techniczną i innymi obowiązującymi przepisami. 5.Przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisów przeciwpożarowych oraz do zabezpieczenia terenu prowadzonych robót budowlanych. 6.Wykonawca dostarczy na własny koszt i ryzyko, w ramach wynagrodzenia, wszystkie niezbędne materiały, wyposażenie techniczne, urządzenia i sprzęt oraz zapewni odpowiednio wykwalifikowany personel i nadzór nad realizacją Robót. 7.Wszystkie materiały, wyposażenie techniczne, urządzenia oraz sprzęt będą odpowiadać wymaganiom Prawa budowlanego dla wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie i wymaganiom określonym w dokumentacji technicznej. 8.Wszystkie materiały i urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia powinny być fabrycznie nowe, a także posiadać atesty i certyfikaty zgodne z obowiązującymi przepisami. 9.Roboty budowlane będą wykonywane w funkcjonującym obiekcie. 10.Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia (urządzenia, materiały i robociznę) wynosi min. 36 miesięcy licząc od dnia podpisania końcowego protokołu odbioru. 11.Zgodnie z art. 36a ust. 2 pkt 1 ustawy PZP, Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowej części zamówienia, tj. zakresu dotyczącego branży budowlanej i architektonicznej.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BIZTECH Sp. z o.o., ul. Kochanowskiego 4/70, 01-864 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 51924,58 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 47822,40

  • Oferta z najniższą ceną: 47822,40 / Oferta z najwyższą ceną: 47822,40

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.