eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WerbkowiceRemont budynków świetlic w miejscowościach Peresołowice ; Dobromierzyce ; Hostynne i Podhorce

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-02

Werbkowice: Remont budynków świetlic w miejscowościach : Peresołowice ; Dobromierzyce ; Hostynne i Podhorce
Numer ogłoszenia: 31844 - 2012; data zamieszczenia: 02.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Werbkowice reprezentowana przez Wójta Gminy , ul. Zamojska 1, 22-550 Werbkowice, woj. lubelskie, tel. 084 6572003 w. 33, faks 084 6572080.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminawerbkowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynków świetlic w miejscowościach : Peresołowice ; Dobromierzyce ; Hostynne i Podhorce.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest- Remont budynków świetlic w miejscowościach Peresołowice ,Dobromierzyce , Hostynne i Podhorce 1.  Opis przedmiotu zamówienia. Zadanie nr 1 Nazwa zadania Remont budynku świetlico - remizy w miejscowości Peresołowice Opis ważniejszych elementów zadania 1. Roboty rozbiórkowe a) Rozbiórka sufitu podwieszanego z płyt pilśniowych twardych kasetonowych - 101,91 m 2, b) Rozebranie pokrycia dachowego z płyt azbestowo - cementowych płaskich - 240,30 m 2 , c) Rozebranie boazerii z płyt pilśniowych - 29,80 m 2. 2. Roboty remontowe a) Docieplenie ścian zewnętrznych budynku styropianem grubości 10 cm z wyprawą elewacyjna - 317,79m 2 , b) Docieplenie ścian cokołu styropianem grub. 10 cm z wyprawą elewacyjną na głębokość 20 cm poniżej poziomu terenu - 46,80 2, c) Pokrycie dachów blacha trapezową w kolorze brązowym - 325,96 m 2 , d) pełnie obróbki blacharskie , e) Wykonanie posadzek z płytek kamionkowych GRES antypoślizgowych i mrozoodpornych 20 X 30 - 224,93 m 2 , f) wykonanie cokołów z płytek kamionkowych 108,70 m2 , g) Wykonanie sufitów podwieszanych o konstrukcji metalowej z wypełnieniem płytami gipsowo - kartonowymi - 101,91 m 2 , h) Wykonanie opaski odwadniającej wokół budynku z kostki brukowej betonowej - 55,84 m 2, i) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej . Zadanie Nr 2 Nazwa zadania - Remont i modernizacja budynku świetlicy w miejscowości Dobromierzyce Opis ważniejszych elementów zadania 1. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej , 2. Wykonanie ścianki działowej - 9,04 m 2 , 3. Wykonanie tynku - 18,48 m 2, 4. Malowanie ścian emulsjami wewnętrznymi - 28,58 m2, 5. Wykonanie posadzki z płytek terakotowych - 5,34 m 2, 6. Wykonanie instalacji zewnętrznej wodociągowej - 10,0 m, 7. Wykonanie przyłącza kanalizacyjnego - 40 mm - 6,90 m. Zadanie Nr 3 Nazwa zadania - Remont budynku świetlicy w miejscowości Hostynne Opis ważniejszych elementów zadania 1. Roboty rozbiórkowe a) Rozebranie pokrycia dachowego z płyt azbestowo - cementowych falistych - 198,70 m 2, b) Rozebranie sufitu podwieszanego z płyt pilśniowych twardych kasetonowych - 118,93 m 2, 2. Roboty remontowe a) Docieplenie ścian zewnętrznych cokołu - 20,20 m 2 , b) Docieplenie ścian zewnętrznych budynku styropianem twardym grubości 15 cm z wyprawa elewacyjną i malowaniem - 178,35 m 2, c)Pokrycie dachów połaci blachą ocynkowana trapezową - 239,68 m 2 , d) Pełnie obróbki blacharskie , e) Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej , f) Wymiana części podłogi z desek struganych grubości 32 mm - 59,47 m 2, g) Wykonanie posadzki z płytek terakotowych - 41,82 m 2, h)Wykonanie sufitów podwieszanych o konstrukcji metalowej z wypełnieniem płytami gipsowo - kartonowymi - 160,75 m 2, i)Malowanie farbami emulsyjnymi - 161,16 m 2 , j) Oczyszczenie i malowanie boazerii drewnianej lakierem bezbarwnym - 61,88 m 2, k) Wykonanie opaski betonowej wokół budynku - 21,0 m 2, l)Wykonanie opaski odwadniającej z kostki brukowej betonowej - 30,00 m2 Zadanie Nr 4 Nazwa zadania - Remont budynku świetlicy- remizy w miejscowości Podhorce Opis ważniejszych elementów zadania 1. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej ; 2. Rozebranie sufity podwieszanego z płyt pilśniowych twardych -114,75 m 2, 3. Rozebranie pokrycia dachowego z blachy 335,0 m 2, 4.Docieplenie ścian zewnętrznych budynku styropianem grubości 15 cm wraz z wyprawą elewacyjną - 117,49 m 2 , 5. Docieplenie ścian zewnętrznych budynku styropianem grubości 10 cm z wyprawa elewacyjną -101,05 m 2, 6.Malowanie elewacji zewnętrznych budynku- 224,54 m 2 , 7.Pokrycie dachów blachą ocynkowana powlekaną- 375,67 m 2 , 8. Pełnie obróbki blacharskie , 9. Wykonanie posadzek z płytek terakotowych 20 x 25 cm - 84,31 m 2 , Sufity podwieszane o konstrukcji metalowej z wypełnieniem płytami gipsowo - kartonowymi - 260,30 m 2 , 10. Wykonanie opaski odwadniającej z kostki brukowej betonowej - 65,60 m 2 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają a)  projekty budowlane stanowiący Załączniki do SIWZ- szt. 4 b)  Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca Załączniki do SIWZ- szt. 4 c)  przedmiar robót stanowiący Załącznik do SIWZ- szt. 4 3. W związku z zamieszczeniem w opisie przedmiotu zamówienia norm, aprobat i innych systemów odniesienia, zamawiający, na podstawie art. 30 ust. 4 Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 4.  Zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego; wykonawca wraz z oferta składa oświadczenie, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. Uwaga- W przypadku użycia w SIWZ , przy opisie przedmiotu zamówienia nazwy producenta , znaku towarowego , patentu lub pochodzenia w odniesieniu do określonych materiałów , urządzeń itp. Zamawiający wymaga , aby traktować takie wskazania jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów , urządzeń , itp. o równoważnych parametrach nie gorszych niż wskazane ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.13.00-1, 45.44.30.00-4, 45.26.12.10-9, 45.42.11.00-5, 45.43.21.00-5, 45.44.21.00-8, 45.42.11.46-9, 45.23.24.51-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.09.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: WADIUM 1. Ustala się wadium w wysokości 2.000,00 zł. (słownie- sto tysięcy) dla każdego zadania 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 24.02.2012 do godz. 10:00 3. Wadium można wnieść w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu wyłącznie na konto Zamawiającego BS Werbkowice Nr rachunku : 2096420009 2001 0000 06190005 z dopiskiem wadium do przetargu Nr ZP.270.1.2012 nr zadania ( wpisać) - o wniesieniu wadium decyduje moment wpływu wadium na rachunek Zamawiającego. Dowód wpłacenia wadium można dołączyć do oferty lub przedłożyć komisji przetargowej w dniu przetargu. C) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest poręczeniem pieniężnym, d)gwarancjach bankowych, e)gwarancjach ubezpieczeniowych, f)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości(Dz. U. Nr 109 poz. 1158, z późn. zm.)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia tj. w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, wykonania minimum jednej roboty odpowiadającej rodzajem robocie będącej przedmiotem zamówienia. Za robotę odpowiadającą swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, Zamawiający uzna co najmniej dwie roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 złotych brutto każda , które swoim zakresem obejmowały remont lub budowę budynków kubaturowych . Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów: 1) wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń, z których jednoznacznie musi wynikać, iż ww. warunki wykonawca spełnił, stosując formułę: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony , jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie następującymi osobami uprawnionymi do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie o specjalnościach : 1) branży konstrukcyjno - budowlanej Warunek zostanie spełniony po przedłożeniu wykazu i oświadczenia jn: 1) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności z uprawnionymi do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi w specjalnościach: branży konstrukcyjno - budowlanej , z jednoczesnym pełnieniem funkcji kierownika budowy wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. 2) oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia . Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń, z których jednoznacznie musi wynikać, iż ww. warunki wykonawca spełnił, stosując formułę: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał się sytuacją ekonomiczną i finansową zapewniającą wykonanie zamówienia, a w szczególności wykażą: 1. jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej od prowadzonej działalności na kwotę min. 200.000,00 złotych Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń, z których jednoznacznie musi wynikać, iż ww. warunki wykonawca spełnił, stosując formułę: spełnia - nie spełnia. Jeśli wykonawca z uzasadnionej przyczyny nie może przedstawić wymaganych dokumentów celem potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego jego sytuacji ekonomicznej i finansowej, może przedłożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający - na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy PZP - zastrzega sobie prawo do zmiany treści istotnych postanowień umowy wskutek wystąpienia okoliczności, których nie dało się przewidzieć na etapie postępowania o udzielenie zamówienia i na etapie podpisywania umowy lub wystąpienie których nie zależy od woli stron umowy w sprawie zamówienia publicznego. a)  wystąpienia zamówień dodatkowych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 5 Pzp b)  zmiany osoby z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia na osobę posiadająca uprawnienia wymagane w opisie sposobu dokonywania oceny spełniania warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. c)Termin realizacji zamówienia może ulec przedłużeniu w następujących sytuacjach: 1. w przypadku braków lub wad dokumentacji projektowej lub innych dokumentów niezbędnych do realizacji budowy 2. wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających lub utrudniających prawidłowe wykonywanie zamówienia, 4. błędy lub niezgodności ze stanem faktycznym stwierdzone w dokumentacji projektowej i wymagające zgłoszenia zamawiającemu na podstawie art. 651 Kodeksu cywilnego .

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminawerbkowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Werbkowice 22-550 Werbkowice ul. Zamojska 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Werbkowice 22-550 Werbkowice ul. Zamojska 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie Nr 1,3 i 4 w ramach działania 413 Wdrażanie Lokalnych strategii Rozwoju w zakresie operacji odpowiadajacych warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i Rozwój wsi objetego PROW na lata 2007-2013 . Zadanie Nr 2 w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju objętego PROW na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont budynku świetlico - remizy w miejscowości Peresołowice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Roboty rozbiórkowe a) Rozbiórka sufitu podwieszanego z płyt pilśniowych twardych kasetonowych - 101,91 m 2, b) Rozebranie pokrycia dachowego z płyt azbestowo - cementowych płaskich - 240,30 m 2 , c) Rozebranie boazerii z płyt pilśniowych - 29,80 m 2. 2. Roboty remontowe a) Docieplenie ścian zewnętrznych budynku styropianem grubości 10 cm z wyprawą elewacyjna - 317,79m 2 , b) Docieplenie ścian cokołu styropianem grub. 10 cm z wyprawą elewacyjną na głębokość 20 cm poniżej poziomu terenu - 46,80 2, c) Pokrycie dachów blacha trapezową w kolorze brązowym - 325,96 m 2 d) pełnie obróbki blacharskie , e) Wykonanie posadzek z płytek kamionkowych GRES antypoślizgowych i mrozoodpornych 20 X 30 - 224,93 m 2 , f) wykonanie cokołów z płytek kamionkowych 108,70 m2 , g) Wykonanie sufitów podwieszanych o konstrukcji metalowej z wypełnieniem płytami gipsowo - kartonowymi - 101,91 m 2 , h) Wykonanie opaski odwadniającej wokół budynku z kostki brukowej betonowej - 55,84 m 2, i) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00-1, 45.44.30.00-4, 45.26.12.10-9, 45.42.11.00-5, 45.44.21.00-8, 45.42.11.46-9, 45.23.24.51-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont i modernizacja budynku świetlicy w miejscowości Dobromierzyce.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej , 2. Wykonanie ścianki działowej - 9,04 m 2 3. Wykonanie tynku - 18,48 m 2, 4. Malowanie ścian emulsjami wewnętrznymi - 28,58 m2, 5. Wykonanie posadzki z płytek terakotowych - 5,34 m 2, 6. Wykonanie instalacji zewnętrznej wodociągowej - 10,0 m, 7. Wykonanie przyłącza kanalizacyjnego - 40 mm - 6,90 m..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00-1, 45.44.21.00-8, 45.42.11.52-4, 45.43.21.00-5, 45.42.11.00-5, 45.33.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.07.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont budynku świetlicy w miejscowości Hostynne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Roboty rozbiórkowe a) Rozebranie pokrycia dachowego z płyt azbestowo - cementowych falistych - 198,70 m 2; b) Rozebranie sufitu podwieszanego z płyt pilśniowych twardych kasetonowych - 118,93 m 2; 2. Roboty remontowe a) Docieplenie ścian zewnętrznych cokołu - 20,20 m 2 ; b) Docieplenie ścian zewnętrznych budynku styropianem twardym grubości 15 cm z wyprawa elewacyjną i malowaniem - 178,35 m 2; c)Pokrycie dachów połaci blachą ocynkowana trapezową - 239,68 m 2 ; d) Pełnie obróbki blacharskie ; e) Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej ; f) Wymiana części podłogi z desek struganych grubości 32 mm - 59,47 m 2; g) Wykonanie posadzki z płytek terakotowych - 41,82 m 2; h)Wykonanie sufitów podwieszanych o konstrukcji metalowej z wypełnieniem płytami gipsowo - kartonowymi - 160,75 m 2; i)Malowanie farbami emulsyjnymi - 161,16 m 2 ; j) Oczyszczenie i malowanie boazerii drewnianej lakierem bezbarwnym - 61,88 m 2; k) Wykonanie opaski betonowej wokół budynku - 21,0 m 2; l)Wykonanie opaski odwadniającej z kostki brukowej betonowej - 30,00 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00-1, 45.44.30.00-4, 45.26.12.10-9, 45.42.11.00-5, 45.43.21.00-5, 45.44.21.00-8, 45.42.11.46-9, 45.23.24.51-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.07.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Remont budynku świetlicy- remizy w miejscowości Podhorce.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej ; 2. Rozebranie sufity podwieszanego z płyt pilśniowych twardych -114,75 m 2; 3. Rozebranie pokrycia dachowego z blachy 335,0 m 2; 4.Docieplenie ścian zewnętrznych budynku styropianem grubości 15 cm wraz z wyprawą elewacyjną - 117,49 m 2 ; 5. Docieplenie ścian zewnętrznych budynku styropianem grubości 10 cm z wyprawa elewacyjną -101,05 m 2; 6.Malowanie elewacji zewnętrznych budynku- 224,54 m 2 ; 7.Pokrycie dachów blachą ocynkowana powlekaną- 375,67 m 2 ; 8. Pełnie obróbki blacharskie ; 9. Wykonanie posadzek z płytek terakotowych 20 x 25 cm - 84,31 m 2 ; Sufity podwieszane o konstrukcji metalowej z wypełnieniem płytami gipsowo - kartonowymi - 260,30 m 2 ; 10. Wykonanie opaski odwadniającej z kostki brukowej betonowej - 65,60 m 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00-1, 45.44.30.00-4, 45.26.12.10-9, 45.42.11.00-5, 45.43.21.00-5, 45.44.21.00-8, 45.42.11.46-9, 45.23.24.51-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.