Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-03-06
Warszawa: Świadczenie usług pomocy prawnej dla Głównego Lekarza Weterynarii oraz Głównego Inspektoratu Weterynarii w 2015 r
Numer ogłoszenia: 31855 - 2015; data zamieszczenia: 06.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Inspekcja Weterynaryjna Główny Inspektorat Weterynarii , ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 623-12-08, faks 623-14-08.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pomocy prawnej dla Głównego Lekarza Weterynarii oraz Głównego Inspektoratu Weterynarii w 2015 r.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Nazwa zamówienia nadana przez Zamawiającego: Świadczenie usług pomocy prawnej dla Głównego Lekarza Weterynarii oraz Głównego Inspektoratu Weterynarii w 2015 r. 2. W ramach świadczenia usług pomocy prawnej Wykonawca zobowiązany będzie w szczególności do: 1) zapewnienia dyżurów co najmniej jednej spośród osób, o których mowa w rozdziale VIII ust. 6 pkt 1 SIWZ, w siedzibie Zamawiającego pięć razy w tygodniu, w dni robocze, przez co najmniej cztery godziny dziennie, w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego; 2) wykonywania przez dyżurującą osobę, o której mowa w rozdziale VIII ust. 6 pkt 1 SIWZ, zleconych przez Głównego Lekarza Weterynarii lub osobę przez niego wyznaczoną czynności z zakresu obsługi prawnej; 3) świadczenia pomocy prawnej na każde wezwanie Zamawiającego w przypadkach wymagających niezbędnej konsultacji poza terminami dyżurów; 4) udziału osoby, o której mowa w rozdziale VIII ust. 6 pkt 1 SIWZ, na żądanie Głównego Lekarza Weterynarii, w jego podróżach służbowych krajowych, w toku i w ramach pełnionych dyżurów oraz poza ich terminami; 5) prowadzenia w imieniu Zamawiającego postępowań w sprawach o udzielenie zamówienia publicznego w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych, innych niż prowadzone przez Centrum Usług Wspólnych, w tym w szczególności: sporządzania ogłoszeń o zamówieniu, specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wyjaśnień treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, umów w sprawach zamówień publicznych oraz reprezentacji Zamawiającego w postępowaniach przed Krajową Izbą Odwoławczą oraz przed sądami powszechnymi w sprawach zamówień publicznych; 6) opracowywania przez osoby, o których mowa w rozdziale VIII ust. 6 pkt 1 SIWZ zleconych przez Głównego Lekarza Weterynarii pisemnych opinii i analiz z zakresu prawa administracyjnego, prawa cywilnego, prawa pracy i prawa karnego, z uwzględnieniem wiedzy lekarsko-weterynaryjnej; 7) reprezentacji Głównego Lekarza Weterynarii oraz Zamawiającego przed organami prowadzącymi karne postępowania przygotowawcze, a także przed Sądem Najwyższym i sądami powszechnymi w sprawach cywilnych, karnych i w sprawach z zakresu prawa pracy; 8) sporządzania zawiadomień o podejrzeniu popełnienia przestępstwa, wniosków o ukaranie, pozwów, odpowiedzi na pozew, zażaleń, apelacji, kasacji oraz wszelkich innych pism w postępowaniu karnym, cywilnym oraz z zakresu prawa pracy. 3. W ramach niniejszego zamówienia Zamawiający przewiduje potrzebę: 1) przeprowadzenia około 10 postępowań w sprawach o udzielenie zamówienia publicznego o wartości przedmiotu zamówienia niższej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2) sporządzenia do 30 opinii i analiz z zakresu prawa administracyjnego, prawa cywilnego, prawa pracy i prawa karnego, obejmujących przeciętnie tekst liczący około 12000 znaków ze spacjami; 3) trzykrotnego zapewnienia reprezentacji Głównego Lekarza Weterynarii oraz Zamawiającego przed organami prowadzącymi karne postępowania przygotowawcze, a także przed Sądem Najwyższym i sądami powszechnymi w sprawach cywilnych, karnych i w sprawach z zakresu prawa pracy; 4) udziału w maksymalnie 2 wyjazdach służbowych Głównego Lekarza Weterynarii miesięcznie. 4. Miejsce realizacji zamówienia: Główny Inspektorat Weterynarii, ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00 - Usługi prawnicze .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie warunków, o których mowa w rozdziale VIII ust. 2 pkt 2 SIWZ, Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę, że w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej: 1) 3 usługi o wartości nie niższej niż 50 tys. zł brutto każda, których przedmiotem było świadczenie pomocy prawnej jednostkom sektora finansów publicznych; przy czym co najmniej 2 usługi powinny obejmować także świadczenie pomocy prawnej w zakresie zamówień publicznych; 2) 2 usługi o wartości nie niższej niż 30 tys. zł brutto każda, których przedmiotem było świadczenie pomocy prawnej w zakresie reprezentacji jednostek sektora finansów publicznych w sprawach karnych, cywilnych, prawa pracy lub przed Krajową Izbą Odwoławczą i sądami powszechnymi w sprawach o udzielenie zamówienia publicznego; Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w rozdziale VIII ust. 2 pkt 2 SIWZ nastąpi zgodnie z zasadą: spełnia - nie spełnia, po dokonaniu analizy załączonej przez Wykonawcę dokumentacji wymienionej w Rozdziale IX SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie warunków, o których mowa w rozdziale VIII ust. 2 pkt 3 SIWZ, Zamawiający wymaga wykazania się przez Wykonawcę dysponowaniem w czasie realizacji zamówienia: 1) minimum 2 osobami, które będą uczestniczyły w wykonywaniu tego zamówienia oraz które: a) posiadają uprawnienia do świadczenia pomocy prawnej w rozumieniu ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (Dz. U. z 2014 r., poz. 637, z późn. zm.) albo ustawy z dnia 26 maja 1982 r. - Prawo o adwokaturze (Dz. U. z 2014 r., poz. 635, z późn. zm.), w postaci tytułu zawodowego radcy prawnego albo adwokata, lub działają jako prawnik zagraniczny w rozumieniu ustawy z dnia 5 lipca 2002 r. o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w Rzeczpospolitej Polskiej (Dz. U. z 2014 r., poz. 134, z późn. zm.), b) sporządziły co najmniej 5 opinii prawnych z zakresu prawa cywilnego, karnego, administracyjnego i prawa pracy obejmujących tekst o długości co najmniej 12000 znaków ze spacjami (każda z osób wskazanych w Rozdziale VIII ust. 6 pkt 1 SIWZ); 2) osobą, która będzie uczestniczyła w wykonywaniu tego zamówienia oraz która posiada wykształcenie wyższe weterynaryjne wraz z prawem wykonywania zawodu lekarza weterynarii. Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w rozdziale VIII ust. 2 pkt 3 SIWZ nastąpi zgodnie z zasadą: spełnia - nie spełnia, po dokonaniu analizy załączonej przez Wykonawcę dokumentacji wymienionej w Rozdziale IX SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Na potwierdzenie spełnienia warunków szczegółowych określonych w Rozdziale VIII ust. 4 SIWZ Wykonawca załączy wykaz usług wykonanych, a w przypadku usług okresowych lub ciągłych - wykaz usług wykonywanych, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku, o którym mowa w rozdziale VIII ust. 2 pkt 2 SIWZ w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich opisu, instytucji na rzecz której były świadczone, dat wykonania oraz dowodów potwierdzających należyte wykonanie (wykonywanie) zobowiązania. Wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 5 do SIWZ; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą ustanowić i wskazać Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - zgodnie z postanowieniem art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Doświadczenie w realizacji usług obsługi prawnej - 20
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wetgiw.gov.pl/bip/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Główny Inspektorat Weterynarii, ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.03.2015 godzina 13:00, miejsce: Główny Inspektorat Weterynarii, ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "dostosowanie infrastruktury technicznej w Zakładach Diagnostyki Obrazowej i Radiologii do wymogów technicznych stacji diagnostycznych" - stacje diagnostyczne i sprzęt sieciowy - powtórka
- "Wykonanie izolacji poziomej fragmentu murów w Pałacu w Sztynorcie"
- Dostawa warzyw i owoców
- naprawy i usuwanie awarii wraz z pogotowiem na terenach zewnętrznych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy w 2025 r.
- Świadczenie usługi przeglądów i konserwacji 2 wind produkcji ORONA zainstalowanych na parkingu wielopoziomowym na terenie Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej -Curie PIB w Warszawie
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Zarządu Mienia Skarbu Państwa w okresie latach 2025-2026 r.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa obsługa prawna departamentów Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze z wyłączeniem departamentów funduszowych.
- OBSŁUGA PRAWNA ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ "SZPITALA POWIATOWEGO" W SOCHACZEWIE
- Świadczenie usług kompleksowej i bieżącej obsługi prawnej na rzecz Sądu Rejonowego w Wołominie
- Obsługa prawna Gminy Miejskiej Łeba w latach 2025 - 2027
- Kompleksowa obsługa prawna Zamawiającego
- Kompleksowa usługa obsługi prawnej Sądu Okręgowego w Katowicach przez okres 36 miesięcy
więcej: Usługi prawnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.