Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-11-10
Warszawa: WYKONANIE DOSTAWY OPROGRAMOWAŃ I DROBNEGO SPRZĘTU INFORMATYCZNAGO
Numer ogłoszenia: 318785 - 2010; data zamieszczenia: 10.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Oddział Zabezpieczenia Żandarmerii Wojskowej , ul. Jana Ostroroga 35, 01-163 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 685 32 47, faks 22 685 30 70.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zw.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE DOSTAWY OPROGRAMOWAŃ I DROBNEGO SPRZĘTU INFORMATYCZNAGO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: WYKONANIE DOSTAWY OPROGRAMOWAŃ I DROBNEGO SPRZĘTU INFORMATYCZNAGO.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.40.00.00-0, 30.21.00.00-4, 30.23.72.40-3, 30.23.41.00-9, 48.70.00.00-5, 30.23.72.30-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości całość zamówienia - 5 130,00 złotych; W przypadku składania ofert częściowych: Część I zamówienia - Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium Część II zamówienia- 2 300,00 zł Część III zamówienia - 900,00 zł Część IV zamówienia - Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium Część V zamówienia - Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium Część VI zamówienia - 1 200,00 zł Część VII zamówienia - 730,00 zł Część VIII zamówienia - Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Celem potwierdzenia spełnienia w/w warunku, Zamawiający żąda przedstawienia do oferty dokumentów wymaganych w SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi w formule spełnia/ nie spełnia, w oparciu o dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zw.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację można uzyskać w siedzibie Zamawiającego przy ul. Ostroroga 35, 01-163 Warszawa, budynek nr 18 pokój nr 132 od poniedziałku do piątku w godz. 08.00-10.00, 13.00-15.00. Cena - bezpłatnie..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.11.2010 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego ul. Ostroroga 35, 01-163 Warszawa , w kancelarii jawnej w budynku nr 18 w pokoju 126..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Akumulatory do telefonów..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akumulatory do telefonów..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.40.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Drobny sprzęt komputerowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drobny sprzęt komputerowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dyski.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dyski.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.41.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Oprogramowanie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oprogramowanie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.70.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Oprogramowanie specjalistyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oprogramowanie specjalistyczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.70.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Oprogramowanie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oprogramowanie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.70.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Oprogramowanie antywirusowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oprogramowanie antywirusowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.76.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Nośniki pamięci.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nośniki pamięci.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.31.53-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku użytkowego przy ul. Szwoleżerów 5 w Warszawie w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Remont lokalu mieszkalnego (pustostanu) nr 481 w budynku przy ul. Blacharskiej 1 w Warszawie w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie sortowania, przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych, paczek oraz ich ewentualnych zwrotów
- Modernizacja systemów energetycznych - montaż systemu zarządzania budynkami (BMS) w budynkach Szpitala Grochowskiego im. dr med. Rafała Masztaka Sp. o.o. w formule "Zaprojektuj i Wybuduj"
- "Interwencyjne zbieranie, transport i utylizacja odpadów przez Wykonawcę z terenu pasa drogowego dr. woj. administrowanych przez MZDW w Warszawie z podziałem na 27 części" - nr postępowania 071/25
- Remont chodnika w ul. Robinii na odcinku od zjazdu do posesji nr 32 do ul. Michałowicza.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania, oprogramowania wraz z wdrożeniem w ramach projektu "Cyberbezpieczne Starostwo Powiatowe w Gnieźnie i jednostki podległe" Etap II
- Zakup wyposażenia do utworzenia żłobka w Sułoszowej w ramach programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "MALUCH+" 2022-2029
- Dostawę licencji rocznych oprogramowania do pracy grupowej i komunikacji
- Sukcesywne dostawy art. biurowych, papieru, baterii i materiałów informatycznych
- Zwiększenie bezpieczeństwa na ataki w cyberprzestrzeni, poprzez wdrożenie mechanizmów i zakup sprzętu IT związanych z cyberbezpieczeństwem dla Gminy Wijewo
- Dostawa oprogramowania antywirusowego z modułem EDR, systemu zabezpieczenia poczty elektronicznej oraz dysków twardych do serwerów NAS dla Gminy Miejskiej Lubaczów - "Cyberbezpieczny Samorząd"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.