Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-15
Łódź: Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 206 tys. euro na dostawy sterylnych mieszanek mlecznych i smoczków j.u. dla WSSz. im. M. Madurowicza w Łodzi
Numer ogłoszenia: 318870 - 2009; data zamieszczenia: 15.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Madurowicza , ul. Wileńska 37, 94-029 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6879997, faks 042 6879997.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.madurowicz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 206 tys. euro na dostawy sterylnych mieszanek mlecznych i smoczków j.u. dla WSSz. im. M. Madurowicza w Łodzi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy sterylnych mieszanek mlecznych i smoczków j.u. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 następujące części: 1. Pakiet nr 1 - MLEKO DLA NOWORODKÓW POCZĄTKOWE; 2. Pakiet nr 2 - MLEKO DLA NOWORODKÓW HYPOALERGICZNE; 3. Pakiet nr 3 - MLEKO DLA NOWORODKÓW I WCZEŚNIAKÓW; 4. Pakiet nr 4 - WZMACNIACZ POKARMU KOBIECEGO..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.51.12.00 - Mleko sterylizowane 33.68.10.00 - Smoczki, osłonki na brodawki sutkowe i podobne artykuły dla niemowląt .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu nie jest wymagane wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Sytuacja podmiotowa Wykonawcy - Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych - Należy dołączyć aktualny odpis z właściwego rejestru bądź aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej zgodnie z dokumentami określonymi w pkt. 10.19 SIWZ. 2. Zdolność ekonomiczna i finansowa - Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Należy dołączyć dokumenty-oświadczenia określone w pkt. 10.19 SIWZ. 3. Zdolność techniczna - Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Należy dołączyć dokumenty-oświadczenia określone w pkt. 10.19 SIWZ. Ocena zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2. Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. Jeżeli Wykonawca nie ma obowiązku posiadania ww. dokumentów, winien załączyć odpowiednie oświadczenie. 3. Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS - Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert (w przypadku Spółki Cywilnej dokumenty wystawione zarówno na Spółkę jak i na Wspólników). 4.Wykonawca działający jako Spółka Cywilna składa kopię umowy Spółki wraz z aneksami. 5.Upoważnienie do podpisania oferty - Oryginał lub notarialnie poświadczona kopia upoważnienia do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. 6.Zobowiązanie innych podmiotów - Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia- jeśli dotyczy. 7.Dokumenty, potwierdzające dopuszczenie do obrotu i do używania oferowanego sprzętu na rynek polski, zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. Nr 93, poz. 896), zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia w sprawie wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia z dnia 3 listopada 2004 r. (Dz.U. Nr 251, poz. 2514). Zamawiający wymaga dokładnego oznaczenia dokumentów ze wskazaniem którego pakietu oraz pozycji one dotyczą. 8.Oświadczenie Wykonawcy o sposobie przechowywania - Wykonawca składa oświadczenie o sposobie przechowywania odżywek. 9. Załącznik nr 1 - Strona tytułowa (Wykonawca wypełnia stronę tytułową oferty). 10. Załącznik nr 2 - Oferta (Wykonawca wypełnia formularz ofertowy). 11. Załącznik nr 3 - Arkusz cenowy (Wykonawca wypełnia arkusz cenowy). 12. Załącznik nr 4 - Oświadczenia z art. 22 uPzp (Wykonawca składa oświadczenia z art. 22 uPzp). 13. Załącznik nr 5 - Oświadczenia z art. 24 uPzp (Wykonawca składa oświadczenia z art. 24 uPzp(w przypadku Spółki Cywilnej oświadczenie składa każdy ze Wspólników). 14. Załącznik nr 6 - Oświadczenie o zgodności z warunkami przetargu [Wykonawca składa oświadczenie o zgodności z warunkami przetargu (w przypadku Spółki Cywilnej oświadczenie składa każdy ze Wspólników)]. 15.Załącznik nr 7 - Oświadczenie o dopuszczeniu produktu do obrotu na terenie RP i UE (Wykonawca składa oświadczenie, że oferowane produkty posiadają stosowne dopuszczenia do obrotu na terytorium RP zgodnie z polskim prawem a także prawem Unii Europejskiej). 16. Załącznik nr 8 - Wykaz podwykonawców (Zgodnie z art. 36 ust. 4 u Pzp Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-9 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Wskazane dokumenty mogą być doręczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów. Jeżeli w określonym terminie Wykonawca nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub jeżeli złoży dokumenty zawierające błędy, Zamawiający wezwie go do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy będzie podlegać odrzuceniu lub konieczne będzie unieważnienie postępowania. Uzupełniane dokumenty lub oświadczenia powinny spełniać warunki określone w art. 26 ust. 3 art. ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2008 r. Nr 171, poz. 1058). Zamawiający może także w wyznaczonym przez siebie terminie, wezwać do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.madurowicz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych WSSz im. M. Madurowicza w Łodzi przy ul. Wileńskiej 37, 94-029 Łódź, budynek Ginekologii, III pietro, pok. 125.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2009 godzina 10:30, miejsce: Sekretariat WSSz im. M. Madurowicza w Łodzi przy ul. Wileńskiej 37 (tzw. Pałacyk, I piętro), 94-029 Łódź.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - MLEKO DLA NOWORODKÓW POCZĄTKOWE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w Załączniku nr 3 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.51.12.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - MLEKO DLA NOWORODKÓW HYPOALERGICZNE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w Załączniku nr 3 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.51.12.00-5, 33.68.10.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - MLEKO DLA NOWORODKÓW I WCZEŚNIAKÓW.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w Załączniku nr 3 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.51.12.00-5, 33.68.10.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 - WZMACNIACZ POKARMU KOBIECEGO.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w Załączniku nr 3 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.51.12.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- MZŻ.262.27.2024.Ż SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW MLECZARSKICH DO 32 ŻŁOBKÓW NA TERENIE ŁODZI
- Dostawa artykułów żywnościowych niezbędnych do sporządzania posiłków w stołówce, bufecie oraz café w Państwowej Wyższej Szkole Filmowej, Teatralnej i Telewizyjnej im. Leona Schillera w Łodzi
- Sukcesywne dostawy pieczywa na zlecenie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem systemów monitoringu wizyjnego w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych (PdOZ) w jednostkach podległych KWP w Łodzi.
- Zakup wraz z dostawą bonów towarowych dla pracowników Specjalistycznego Psychiatrycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łodzi.
- 38/2024 Sukcesywne dostarczanie preparatów dezynfekcyjnych do Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.