eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa środków dezynfekcyjnych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-18

Warszawa: Dostawa środków dezynfekcyjnych.
Numer ogłoszenia: 318929 - 2008; data zamieszczenia: 18.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej , ul. Krasińskiego 54, 01-755 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6852689, faks 022 6852689, 6852715.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiml.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków dezynfekcyjnych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1:PREPARATY DO DEZYNFEKCJI RĄK, SKÓRY I RAN; Zadanie nr 2:PREPARATY DO DEZYNFEKCJI POWIERZCHNI; Zadanie nr 3:PREPARATY DO DEZYNFEKCJI NARZĘDZI I ENDOSKOPÓW; Zadanie nr 4:PREPARATY DO DEZYNFEKCJI POWIERZCHNI, PREPARATY DO DEZYNFEKCJI POLA OPERACYJNEGO; Zadanie nr 5: PREPARATY DO DEZYNFEKCJI CHIRURGICZNEJ RĄK W SYSTEMIE STERISOL, PREPARATY DO MYCIA I DEZYNFEKCJI NARZĘDZI CHIRURGICZNYCH;.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 i spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz spełniający wymagania zawarte w SIWZ: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, z przyczyn określonych w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. 2. Zamawiający oceni spełnianie wyżej wymienionych warunków na podstawie przedstawionych dokumentów wymienionych w pkt. IX SIWZ wg sposobu (spełnia / nie spełnia)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Wykonawca składa wraz z ofertą: a.Oświadczenie potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. b.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c.Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym: dotyczy zadania nr 1: Zezwolenie na prowadzenie hurtowni, poz.1, 2 - Wpis do Krajowego Systemu Informowania o Kosmetykach, poz. 3,4,5,6 - Pozwolenie Ministra Zdrowia na obrót Produktem Leczniczym; dotyczy zadania nr 2: Zezwolenie na prowadzenie hurtowni, Wpis do rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i do użytkowania lub Deklaracja zgodności CE; dotyczy zadania nr 3: Zezwolenie na prowadzenie hurtowni, Wpis do rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i do użytkowania lub Deklaracja zgodności CE; dotyczy zadania nr 4: Zezwolenie na prowadzenie hurtowni, poz. 1 - Pozwolenie Ministra Zdrowia na obrót Produktem Biobójczym, poz. 2,3,4,5,6 - Pozwolenie Ministra Zdrowia na obrót Produktem Leczniczym lub Wpis do rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i do użytkowania lub Deklaracja zgodności CE; dotyczy zadania nr 5: Zezwolenie na prowadzenie hurtowni, poz. 1 - Pozwolenie Ministra Zdrowia na obrót Produktem Leczniczym, poz. 2 - Deklaracja zgodności CE. 2)W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca składa wraz z ofertą: a.Opis - karty charakterystyki, ulotki informacyjne zaoferowanych preparatów zawierające informację o składzie chemicznym preparatu, jego spektrum i czas działania. b.Oświadczenie Wykonawcy, że posiada badania mikrobiologiczne potwierdzające spektrum i czas działania wszystkich zaoferowanych preparatów - załącznik nr 4 do SIWZ. 3)Inne wymagane wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty: a.Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. b.Formularz cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wiml.waw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja Planowania Logistycznego i Zamówień Publicznych, budynek nr 5 pok. nr 26.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2008 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, budynek nr 2 pok. nr 37 - Kancelaria WIML.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PREPARATY DO DEZYNFEKCJI RĄK, SKÓRY I RAN;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PREPARATY DO DEZYNFEKCJI RĄK, SKÓRY I RAN;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PREPARATY DO DEZYNFEKCJI POWIERZCHNI;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PREPARATY DO DEZYNFEKCJI POWIERZCHNI;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PREPARATY DO DEZYNFEKCJI NARZĘDZI I ENDOSKOPÓW;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PREPARATY DO DEZYNFEKCJI NARZĘDZI I ENDOSKOPÓW;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PREPARATY DO DEZYNFEKCJI POWIERZCHNI, PREPARATY DO DEZYNFEKCJI POLA OPERACYJNEGO;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PREPARATY DO DEZYNFEKCJI POWIERZCHNI, PREPARATY DO DEZYNFEKCJI POLA OPERACYJNEGO;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PREPARATY DO DEZYNFEKCJI CHIRURGICZNEJ RĄK W SYSTEMIE STERISOL, PREPARATY DO MYCIA I DEZYNFEKCJI NARZĘDZI CHIRURGICZNYCH;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PREPARATY DO DEZYNFEKCJI CHIRURGICZNEJ RĄK W SYSTEMIE STERISOL, PREPARATY DO MYCIA I DEZYNFEKCJI NARZĘDZI CHIRURGICZNYCH;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.