Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-08-07
Lublin: Dostawa odczynników chemicznych oraz laboratoryjnych materiałów eksploatacyjnych przeznaczonych dla SPUB ŚLEO w Instytucie Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie. A-2401-21/13
Numer ogłoszenia: 319102 - 2013; data zamieszczenia: 07.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie , ul. Doświadczalna 4, 20-290 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7445061 w. 110, faks 081 7445067.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ipan.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytut naukowy Polskiej Akademii Nauk.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników chemicznych oraz laboratoryjnych materiałów eksploatacyjnych przeznaczonych dla SPUB ŚLEO w Instytucie Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie. A-2401-21/13.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa odczynników chemicznych oraz laboratoryjnych materiałów eksploatacyjnych przeznaczonych dla SPUB ŚLEO w Instytucie Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie z podziałem na następujące części: Część 1: Dostawa odczynników chemicznych według katalogu POCH lub równoważne. Część 2: Dostawa odczynników chemicznych według katalogu SIGMA ALDRICH lub równoważne. Część 3: Dostawa odczynników chemicznych według katalogu Merck lub równoważne. Część 4: Dostawa odczynników chemicznych według katalogu ROTH lub równoważne. Część 5: Dostawa odczynników chemicznych według katalogu Elkabe, Linegal Chemicals, Cambridge Isotope Laboratories lub równoważne. Część 6: Dostawa wzorców chemicznych LOT-Oriel GmbH&Co. KG. lub równoważne. Część 7: Dostawa odczynników do izolacji i oczyszczania DNA według katalogu MP Biomedicals lub równoważne. Część 8: Dostawa odczynników do izolacji i oczyszczania DNA według katalogu EURx lub równoważne. Część 9: Dostawa odczynników do izolacji i oczyszczania DNA według katalogu A&A Biotechnology lub równoważne. Część 10: Dostawa płytek opłaszczonych substratami oraz płynów do posiadanego systemu BIOLOG według katalogu BioMaxima lub równoważne. Część 11: Dostawa odczynników i sprzętu laboratoryjnego według katalogu BEHR lub równoważne. Część 12: Dostawa sprzętu laboratoryjnego według katalogu Shimadzu lub równoważne. Część 13: Dostawa plastikowych laboratoryjnych materiałów zużywalnych. Część 14: Dostawa laboratoryjnych materiałów eksploatacyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty jest w Formularzach cenowych / opis przedmiotu zamówienia stanowiących Załącznikach Nr 2A - 2M do SIWZ. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Zamawiający określając w SIWZ produkt, będący przedmiotem niniejszego postępowania posłużył się wskazaniem konkretnej firmy - producenta, w tym zakresie dopuszcza się składanie ofert równoważnych. Zamawiający określił referencyjnego producenta oraz podał nr katalogowy danego produktu z katalogu wskazanego producenta, w celu dokładnego sprecyzowania wymagań, jakie muszą spełniać oferowane przez Wykonawcę produkty. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów równoważnych jakościowo, fizykochemicznie, eksploatacyjnie i technicznie do produktów wskazanych przez Zamawiającego. Przez ofertę równoważną należy rozumieć zaoferowanie produktów producenta innego aniżeli wskazany przez Zamawiającego, z tym że oferowany produkt nie może być gorszy jakościowo i fizykochemicznie od wskazanego oraz musi mieć co najmniej takie same parametry techniczno-eksploatacyjne. Jednocześnie, ponieważ procesy produkcyjne odczynników i wzorców będących przedmiotem zamówienia są niepowtarzalne, a prowadzone badania naukowe wymagają bezwzględnego stosowania tych samych odczynników i wzorców, oferowane produkty równoważne muszą pozwalać na kontynuację badań naukowych Zamawiającego bez konieczności wykonania dodatkowych czynności (procedur), w tym np. kalibracji urządzeń, nie mogą powodować zwiększenia kosztów z tytułu konieczności nabycia dodatkowych odczynników i innych materiałów zużywalnych. W przypadku uszkodzenia sprzętu spowodowanego użyciem produktów równoważnych, co zostanie potwierdzone opinią rzeczoznawcy, Wykonawca poniesie pełną odpowiedzialność za uszkodzenie i zostanie obciążony kosztami naprawy w autoryzowanym serwisie producenta sprzętu. Obowiązek udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. Z dostarczonych dokumentów w sposób nie budzący wątpliwości powinno wynikać, iż oferowany przedmiot zamówienia posiada takie same lub lepsze parametry jakościowe jak opisane przez Zamawiającego w SIWZ. Wymóg równoważności będzie oceniany poprzez porównanie parametrów produktów - żądanego i oferowanego, dostępnych w opisach i charakterystykach podawanych przez producentów oraz na podstawie złożonych oświadczeń Wykonawcy. 2. Warunki realizacji zamówienia: 2.1 Szczegółowe określenie warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawarte jest w załączniku nr 6 do SIWZ (wzór umowy). 2.2 Produkty, których dostawa stanowi przedmiot zamówienia, w dniu dostawy powinny być fabrycznie nowe i pochodzić z bieżącej produkcji. 2.3 Odczynniki i wzorce powinny posiadać wszelkie stosowne certyfikaty, świadectwa, deklaracje zgodności i karty charakterystyk, potwierdzające dopuszczenie dostarczonego produktu do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 2.4 Wykonawca po podpisaniu umowy (przed dostawą) będzie zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu karty charakterystyk w przypadku substancji niebezpiecznych w rozumieniu obowiązującego prawa (dopuszcza się wersję elektroniczną na płycie CD) lub udostępnić aktualne karty charakterystyk na stronie www oraz, na żądanie Zamawiającego, atesty i świadectwa jakości wystawione przez producenta, jeżeli wymagają tego odpowiednie przepisy prawa polskiego. 2.5 Wykonawca dostarczy towar w godzinach od 8:00 do 13:00 w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku. 2.6 Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć produkty w taki sposób, by nie uległy uszkodzeniom podczas transportu i dostarczyć je w oryginalnych opakowaniach producenta. 2.7 Produkty, których dostawa stanowi przedmiot zamówienia, w dniu dostawy winny mieć nie mniej niż 75% okresu przydatności określonego przez producenta. 2.8 Zamawiający wymaga dostarczenia produktu w oryginalnych opakowaniach producenta oraz opakowanych i oznakowanych zgodnie z obowiązującymi przepisami, z odpowiednią informacją o temperaturze transportu i magazynowania. Zamówienia częściowe: 1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Podział na oferty częściowe został określony w rozdziale IV SIWZ. 2. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia, zgodnie ze wzorem formularza ofertowego stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ. Zamówienia uzupełniające: Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. Dodatkowe informacje dotyczące zamówienia: 1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 2. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 3. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 4. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 5. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 6. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust 4 ustawy..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8, 33.79.30.00-5, 33.19.25.00-7, 38.43.70.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Opis techniczny oferowanych produktów spełniających parametry jakościowe, fizykochemiczne eksploatacyjne i techniczne wymagane przez Zamawiającego a określone w SIWZ - wymagane tylko w przypadku zaoferowania produktów równoważnych w do opisanych w załącznikach 2A - 2M do SIWZ.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
6. Kompletna oferta musi zawierać: 6.1 Prawidłowo wypełniony formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ), zawierający kalkulację ceny. 6.2 Prawidłowo wypełniony formularz cenowy / opis przedmiotu zamówienia (załączniki nr 2A - 2M do SIWZ) odpowiednio dla każdej części, na którą składana jest oferta. 6.3 Oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale XI SIWZ. 6.4 Stosowne pełnomocnictwa - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z dokumentów dołączonych do oferty. 6.5 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje zmiany niniejszej umowy w przypadku: 1.1 aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny (np. wycofanie z obrotu materiałów) lub zaprzestania produkcji produktów objętych umową; zmiana nie może spowodować zmiany ceny oraz obniżenia parametrów towaru wynikających z oferty, na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy; 1.2 wprowadzenia nowej technologii lub innych okoliczności pozwalających na obniżenie ceny przedmiotu umowy; 1.3 wprowadzenia nowej technologii pozwalającej na zastąpienie produktu o wyższej jakości niż w umowie przy zachowaniu ceny; 1.4 zmiany nazwy produktu lub producenta produktu objętego umową; 1.5 zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego; 1.6 zmiany stawki podatku VAT. Cena brutto ulegnie zmniejszeniu w przypadku obniżenia stawki podatku od towarów i usług lub podwyższeniu w przypadku podwyższenia stawki podatku od towarów i usług; 1.7 zaistnienia okoliczności (technicznych, gospodarczych itp.), których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; 1.8 wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia; 1.9 dopuszczalne będą inne zmiany umowy, o ile nie będą one istotne w stosunku do treści oferty.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipan.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut
Agrofizyki im. Bohdana Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie, ul.
Doświadczalna 4; 20 - 290 Lublin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2013 godzina 11:00, miejsce: Instytut Agrofizyki im. Bohdana Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie, ul. Doświadczalna 4; 20 - 290 Lublin, pok. 18 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa odczynników chemicznych według katalogu POCH lub równoważne..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników chemicznych według katalogu POCH lub równoważne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty jest w Formularzach cenowych / opis przedmiotu zamówienia stanowiących Załączniki do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa odczynników chemicznych według katalogu SIGMA ALDRICH lub równoważne..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników chemicznych według katalogu SIGMA ALDRICH lub równoważne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty jest w Formularzach cenowych / opis przedmiotu zamówienia stanowiących Załączniki do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa odczynników chemicznych według katalogu Merck lub równoważne..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników chemicznych według katalogu Merck lub równoważne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty jest w Formularzach cenowych / opis przedmiotu zamówienia stanowiących Załączniki do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa odczynników chemicznych według katalogu ROTH lub równoważne..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników chemicznych według katalogu ROTH lub równoważne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty jest w Formularzach cenowych / opis przedmiotu zamówienia stanowiących Załączniki do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa odczynników chemicznych według katalogu Elkabe, Linegal Chemicals, Cambridge Isotope Laboratories lub równoważne..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników chemicznych według katalogu Elkabe, Linegal Chemicals, Cambridge Isotope Laboratories lub równoważne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty jest w Formularzach cenowych / opis przedmiotu zamówienia stanowiących Załączniki do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa wzorców chemicznych LOT-Oriel GmbH&Co. KG. lub równoważne..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wzorców chemicznych LOT-Oriel GmbH&Co. KG. lub równoważne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty jest w Formularzach cenowych / opis przedmiotu zamówienia stanowiących Załączniki do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa odczynników do izolacji i oczyszczania DNA według katalogu MP Biomedicals lub równoważne..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników do izolacji i oczyszczania DNA według katalogu MP Biomedicals lub równoważne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty jest w Formularzach cenowych / opis przedmiotu zamówienia stanowiących Załączniki do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa odczynników do izolacji i oczyszczania DNA według katalogu EURx lub równoważne..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników do izolacji i oczyszczania DNA według katalogu EURx lub równoważne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty jest w Formularzach cenowych / opis przedmiotu zamówienia stanowiących Załączniki do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa odczynników do izolacji i oczyszczania DNA według katalogu A&A Biotechnology lub równoważne..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników do izolacji i oczyszczania DNA według katalogu A&A Biotechnology lub równoważne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty jest w Formularzach cenowych / opis przedmiotu zamówienia stanowiących Załączniki do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa płytek opłaszczonych substratami oraz płynów do posiadanego systemu BIOLOG według katalogu BioMaxima lub równoważne..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa płytek opłaszczonych substratami oraz płynów do posiadanego systemu BIOLOG według katalogu BioMaxima lub równoważne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty jest w Formularzach cenowych / opis przedmiotu zamówienia stanowiących Załączniki do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Dostawa odczynników i sprzętu laboratoryjnego według katalogu BEHR lub równoważne..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników i sprzętu laboratoryjnego według katalogu BEHR lub równoważne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty jest w Formularzach cenowych / opis przedmiotu zamówienia stanowiących Załączniki do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Dostawa sprzętu laboratoryjnego według katalogu Shimadzu lub równoważne..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu laboratoryjnego według katalogu Shimadzu lub równoważne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty jest w Formularzach cenowych / opis przedmiotu zamówienia stanowiących Załączniki do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Dostawa plastikowych laboratoryjnych materiałów zużywalnych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa plastikowych laboratoryjnych materiałów zużywalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty jest w Formularzach cenowych / opis przedmiotu zamówienia stanowiących Załączniki do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.25.00-7, 38.43.70.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Dostawa laboratoryjnych materiałów eksploatacyjnych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa laboratoryjnych materiałów eksploatacyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty jest w Formularzach cenowych / opis przedmiotu zamówienia stanowiących Załączniki do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00-5, 33.19.25.00-7, 38.43.70.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługi holowania, przewozu i parkowania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t i powyżej 3,5 t zabezpieczonych przez Policję (...)
- Dostawa odczynników do badań immunohistochemicznych wraz z dzierżawą aparatu
- Wywóz stałych odpadów komunalnych i odpadów suchych z nieruchomości w Lublinie, Białej Podlaskiej i Chełmie z podziałem na części.
- Świadczenie kompleksowych usług pogrzebowych na rzecz Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Lublinie w roku 2025.
- Dostawa papieru kserograficznego do Urzędu Miasta Lublin.
- Świadczenie usług terapeuty integracji sensorycznej (terapeuta SI) na potrzeby Regionalnego Punktu Diagnoz i Terapii FAS/FASD w Lublinie z podziałem na części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa wyrobów laboratoryjnych i szklanych dla Instytutu Chemii Organicznej Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej
- Sukcesywne dostawy barwników i pojemników z formaliną dla Szpitali Pomorskich Sp. z o. o.
- "Uczymy się dla siebie - nowoczesna edukacja w Gminie Krzanowice"- postępowanie drugie
- Sukcesywna dostawa wyrobów laboratoryjnych oraz szklanych dla potrzeb Instytutu Technologii Polimerów i Barwników oraz Międzyresortowego Instytutu Technik Radiacyjnych Wydziału Chemicznego PŁ
- "Dostawa materiałów i odczynników dla Grupy Badawczej Immunoterapii w podziale na 8 części na podstawie umów ramowych"
- DOSTAWA MATERIAŁÓW DO CENTRALNEJ STERYLIZACJI NA ROK 2025
więcej: Probówki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.