Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-16
Polanica-Zdrój: Sukcesywna dostwa mięsa, wędlin i drobiu dla NZOZ ZUK SA w podziale na pakiety.
Numer ogłoszenia: 319242 - 2009; data zamieszczenia: 16.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Uzdrowisk Kłodzkich S.A. , ul. Zdrojowa 39, 57-320 Polanica-Zdrój, tel. 074 8680397, 8680211, faks 074 8681663.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zuk-sa.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostwa mięsa, wędlin i drobiu dla NZOZ ZUK SA w podziale na pakiety..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostwa mięsa, wędlin i drobiu dla NZOZ ZUK SA w podziale na pakiety, pakiet 1- mięso, pakiet 2-drób, pakiet 3- wędliny o wartości szacunkowej zamówienia nie przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 206.000 euro.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.10.00 - Mięso wołowe 15.11.30.00 - Wieprzowina 15.11.20.00 - Drób 15.13.11.00 - Produkty mięsno-wędliniarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 Pzp o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy potwierdzą, że: posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności zapewniającej prawidłowe wykonanie przedmiotowego zamówienia; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Niespełnienie choćby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są złożyć następujące dokumenty: 1. formularz ofertowy (z wykorzystaniem wzoru) wraz z dokumentem potwierdzającym posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę do podpisania oferty, o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych - (zał. nr 1 do SIWZ); 2. wypełnione i podpisane formularze cenowe ( z wykorzystaniem wzoru); 3. oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu/ nie spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 prawa zamówień publicznych (z wykorzystaniem wzoru); 4. oświadczenie, że aktualnie wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (z wykorzystaniem wzoru); 5. parafowany przez wykonawcę formularz postanowień umownych (z wykorzystaniem wzoru); 6. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym zamówieniem, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7. aktualną decyzję Powiatowego Lekarza Weterynarii o zatwierdzeniu zakładu do produkcji lub obrotu, określającą rodzaj i zakres działalności, lub -jeśli dotyczy - decyzję Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego o zatwierdzeniu zakładu do wprowadzenia do obrotu produktów pochodzenia zwierzęcego, nieobjętego urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej określającą rodzaj i zakres działalności - dla asortymentu, którego wykonawca nie jest producentem dokumenty jw. - wystawione dla firmy będącej źródłem pozyskania produktu - 8. wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostawy odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (z wykorzystaniem wzoru) oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy/a zostały/a wykonane należycie. W przypadku złożenia oferty na dwa lub więcej pakiety należy przedłożyć referencje dla każdego pakietu. 9. wykaz samochodów izotermicznych jakimi dysponuje wykonawca (z wykorzystaniem wzoru).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin płatności faktur - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zuk-sa.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja Kontroli Jakości i Eksploatacji ZUK SA mieszczącej się w Polanicy Zdroju 57-320, ul. Zdrojowa 39,.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2009 godzina 09:00, miejsce: Sekcja Kontroli Jakości i Eksploatacji ZUK SA mieszczącej się w Polanicy Zdroju 57-320, ul. Zdrojowa 39,.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sukcesywna dostwa mięsa, wędlin i drobiu dla NZOZ ZUK SA w podziale na pakiety.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostwa mięsa, wędlin i drobiu dla NZOZ ZUK SA w podziale na pakiety, pakiet 1- mięso o wartości szacunkowej zamówienia nie przekraczającej wyrażoną w zlotych równowartość kwoty 206.000 euro.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.10.00-9, 15.11.30.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin płatności faktur - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sukcesywna dostwa mięsa, wędlin i drobiu dla NZOZ ZUK SA w podziale na pakiety..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostwa mięsa, wędlin i drobiu dla NZOZ ZUK SA w podziale na pakiety, pakiet -2 drób o wartości szacunkowej zamówienia nie przekraczajacej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 206.000 euro.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin płatności faktur - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sukcesywna dostwa mięsa, wędlin i drobiu dla NZOZ ZUK SA w podziale na pakiety..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostwa mięsa, wędlin i drobiu dla NZOZ ZUK SA w podziale na pakiety, pakiet 3- wędliny o wartości szacunkowej zamówienia nie przekraczajacej wyrażoną w złotych równowartość 206.000 euro.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.11.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin płatności faktur - 10
INNE PRZETARGI POLANICA-ZDRÓJ
więcej: przetargi POLANICA-ZDRÓJ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mięsa i wędlin na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Częstochowie ul. Kontkiewicza 2 na rok 2025
- Dostawa drobiu na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Częstochowie ul. Kontkiewicza 2 na rok 2025
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 5 w Pułtusku w podziale na 8 części
- SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W RESKU W OKRESIE 01.01.2025 - 31.12.2025
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Publicznego Przedszkola nr 18 im. Kubusia Puchatka w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Zespołu Żłobków w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
więcej: Mięso wołowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.