eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ DLA DWÓCH JEDNOSTEK TERENOWYCH MAZOWIECKIEGO ODDZIAŁU REGIONALNEGO ARIMR

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-10

Warszawa: DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ DLA DWÓCH JEDNOSTEK TERENOWYCH MAZOWIECKIEGO ODDZIAŁU REGIONALNEGO ARIMR
Numer ogłoszenia: 319337 - 2010; data zamieszczenia: 10.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa - Mazowiecki Oddział Regionalny , ul. Jana Pawła II 70, 00-175 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5365705-06, faks 22 8602914.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Agencja płatnicza.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ DLA DWÓCH JEDNOSTEK TERENOWYCH MAZOWIECKIEGO ODDZIAŁU REGIONALNEGO ARIMR.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej na potrzeby dwóch jednostek terenowych Mazowieckiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa polegająca na sprzedaży energii elektrycznej do: - obiektu Biura Powiatowego ARiMR w Makowie Mazowieckim przy ul. Bazar 15 (część I), - obiektu Biura Powiatowego ARiMR w Przasnyszu przy ulicy Szpitalnej 10A (część II). Sprzedaż energii elektrycznej odbywać się ma na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10.04.1997 r. Prawo Energetyczne (tekst jednolity Dz U. z 2006 r. Nr 89, poz. 625 z późń. zm.) i kodeksu cywilnego oraz przepisami wykonawczymi wydanymi na ich podstawie. 1. Opis części I zamówienia. Przedmiotem części I zamówienia jest dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej w ilości około 42.000 kWh rocznie do lokalu biurowego wynajmowanego przez Zamawiającego, położonego w Makowie Mazowieckim przy ulicy Bazar 15. Parametry techniczne: a) Grupa przyłączeniowa: V b) Rodzaj przyłącza: trzyfazowe kablowe c) Trzy układy pomiarowe zainstalowane w pomieszczeniach będących w użytkowaniu Zamawiającego d) Moc zamówiona: łączna - 21 kW (trzy układy pomiarowe, dla których przydzielono następującą moc: 4 kW, 13 kW, 4 kW) e) Zabezpieczenie przedlicznikowe: 25 A f) Grupa taryfowa: C11. Zamawiający wymaga świadczenia dostawy przez okres 48 miesięcy. Wykonawca zobowiązany jest do uruchomienia dostawy w terminie 30 dni od daty podpisania Umowy. Dzień ten rozpoczyna bieg obowiązywania umowy. 2. Opis części II zamówienia. Przedmiotem części II zamówienia jest dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej w ilości około 42.000 kWh rocznie do lokalu biurowego stanowiącego własność Zamawiającego, położonego w Przasnyszu przy ulicy Szpitalnej 10A. Parametry techniczne: a) Grupa przyłączeniowa: V b) Rodzaj przyłącza: trzyfazowe kablowe c) Moc zamówiona: 38 kW d) Zabezpieczenie przedlicznikowe: 63 A e) Grupa taryfowa: C11. Zamawiający wymaga świadczenia dostawy przez okres 48 miesięcy. Wykonawca zobowiązany jest do uruchomienia dostawy w terminie 30 dni od daty podpisania Umowy. Dzień ten rozpoczyna bieg obowiązywania umowy.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, poprzez złożenie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, poprzez złożenie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, poprzez złożenie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, poprzez złożenie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ); b) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, jeżeli nie wynika ono z odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę udzielającą pełnomocnictwa lub notarialnie. W przypadku oferty wspólnej Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a) możliwość zmiany zamawianej mocy umownej w razie potrzeby zwiększenia lub zmniejszenia mocy umownej; b) możliwość zmiany ceny jednostkowej netto za 1 kWh określonej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym jedynie w przypadku udokumentowanej zmiany taryfy dla danej grupy taryfowej, zatwierdzonej uchwałą Zarządu Wykonawcy, nie wcześniej niż przed upływem 1 roku od zawarcia umowy i nie częściej niż raz na rok. Zmieniona cena jednostkowa nie może być wyższa, niż wynika to z zatwierdzonej taryfy. Do pisemnego zawiadomienia Zamawiającego przez Wykonawcę domagającego się zmiany zostanie dołączona uchwała Zarządu Wykonawcy określająca wysokość ceny. Zmieniona cena jednostkowa będzie obowiązywała od daty wystawienia następnej faktury, wystawionej po dacie doręczenia zawiadomienia; c) możliwość zmiany stawki podatku VAT, w przypadku zmiany w tym względzie przepisów prawa powszechnie obowiązującego; d) inne zmiany wynikające ze zmiany Prawa Energetycznego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa - Mazowiecki Oddział Regionalny Al. Jana Pawła II 70, 00-175 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2010 godzina 10:00, miejsce: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa - Mazowiecki Oddział Regionalny Al. Jana Pawła II 70, 00-175 Warszawa, Kancelaria Biura Oddziału Regionalnego, pokój 241, piętro II.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: pkt 1) Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, wyjaśnienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać: - pisemnie na adres: AGENCJA RESTRUKTURYZACJI I MODERNIZACJI ROLNICTWA MAZOWIECKI ODDZIAŁ REGIONALNY Al. Jana Pawła II 70, 00-175 Warszawa (korespondencję dostarczaną osobiście lub za pośrednictwem kuriera należy złożyć również pod wyżej wskazany adres - kancelaria pok. 241), - faksem na numer (22) 860 28 42, z zastrzeżeniem pkt. 2. pkt 2) Forma pisemna zastrzeżona jest dla złożenia oferty wraz z załącznikami, w tym dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu (również uzupełnianych dokumentów) , a także zmiany lub wycofania oferty. pkt 3) Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują dokumenty lub informacje faksem, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa energii elektrycznej do obiektu Biura Powiatowego ARiMR w Makowie Mazowieckim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem części I zamówienia jest dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej w ilości około 42.000 kWh rocznie do lokalu biurowego wynajmowanego przez Zamawiającego, położonego w Makowie Mazowieckim przy ulicy Bazar 15. Parametry techniczne: a) Grupa przyłączeniowa: V b) Rodzaj przyłącza: trzyfazowe kablowe c) Trzy układy pomiarowe zainstalowane w pomieszczeniach będących w użytkowaniu Zamawiającego d) Moc zamówiona: łączna - 21 kW (trzy układy pomiarowe, dla których przydzielono następującą moc: 4 kW, 13 kW, 4 kW) e) Zabezpieczenie przedlicznikowe: 25 A f) Grupa taryfowa: C11. Zamawiający wymaga świadczenia dostawy przez okres 48 miesięcy. Wykonawca zobowiązany jest do uruchomienia dostawy w terminie 30 dni od daty podpisania Umowy. Dzień ten rozpoczyna bieg obowiązywania umowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 48.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa energii elektrycznej do obiektu Biura Powiatowego ARiMR w Przasnyszu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem części II zamówienia jest dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej w ilości około 42.000 kWh rocznie do lokalu biurowego stanowiącego własność Zamawiającego, położonego w Przasnyszu przy ulicy Szpitalnej 10A. Parametry techniczne: a) Grupa przyłączeniowa: V b) Rodzaj przyłącza: trzyfazowe kablowe c) Moc zamówiona: 38 kW d) Zabezpieczenie przedlicznikowe: 63 A e) Grupa taryfowa: C11. Zamawiający wymaga świadczenia dostawy przez okres 48 miesięcy. Wykonawca zobowiązany jest do uruchomienia dostawy w terminie 30 dni od daty podpisania Umowy. Dzień ten rozpoczyna bieg obowiązywania umowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 48.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.