Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-02-16
Siewierz: Wykonanie filmu i przewodnika wirtualnego wraz ze skomponowaniem muzyki
i promocją projektu Multimedialna podróż w czasie na Zamku Siewierskim
Numer ogłoszenia: 31939 - 2010; data zamieszczenia: 16.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Siewierz , ul. Żwirki i Wigury 16, 42-470 Siewierz, woj. śląskie, tel. 0326499471, 6499400, faks 032 6499402.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.siewierz.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie filmu i przewodnika wirtualnego wraz ze skomponowaniem muzyki i promocją projektu Multimedialna podróż w czasie na Zamku Siewierskim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1.Stworzenie modeli cyfrowych XVII wiecznego Zamku Siewierskiego wraz z wyposażeniem oraz modeli bryły zamku w różnych okresach historycznych, 2.Wykonanie filmu w oparciu o modele cyfrowe Zamku będącego wirtualnym spacerem po XVII-wiecznym zamku - 20 minut, 3.Stworzenie profesjonalnej makiety rynku siewierskiego, 4.Nakręcenie filmu w oparciu o makietę XV-wiecznego Rynku w Siewierzu - 20 minut 5.Stworzenie około 30 minutowej animacji węglem przedstawiającej średniowieczny Zamek Siewierski, życie jakie się na nim i wokół niego toczy oraz bitwy: pod Koronowem wojsk Królestwa Polskiego i Zakonu Krzyżackiego oraz pod Warką ze Szwedami. 6.Stworzenie 20 minutowej animacji komputerowej bazującej na modelach cyfrowych Zamku Siewierskiego wykonanej w formie uproszczonego szkicu ołówkiem, 7.Nakręcenie 20 minutowego materiału filmowego na zamku i w jego otoczeniu w tym z aktorami, panoramy z zamkowej wieży, a także ujęć prezentujących inne obiekty zabytkowe w Siewierzu (rynek, kościoły Św. Macieja i Św. Jana Chrzciciela), na ziemiach byłego Księstwa Siewierskiego (Koziegłowy, Czeladź) i charakterystycznych obiektów województwa śląskiego, 8.Nagranie około 100-minutowego filmu, na który składać się będzie: a)film wykonany w oparciu o modele cyfrowe Zamku będący wirtualnym spacerem po XVII-wiecznym zamku - 20 minut, b)film nakręcony w oparciu o makietę XV-wiecznego Rynku w Siewierzu - 20 minut, c)animacja węglem średniowiecznego Zamku w Siewierzu i jego otoczenia, bitwy pod Koronowem oraz bitwy pod Warką - 30 minut, d)animacja komputerowa bazująca na modelach cyfrowych Zamku wykonana w formie uproszczonego szkicu ołówkiem - 20 minut, e)20 minutowy materiał filmowy obejmujący Zamek wraz z otoczeniem, w tym ujecia z aktorami, panoramę z zamkowej wieży, a także inne obiekty zabytkowe w Siewierzu, oraz na ziemiach byłego Księstwa Siewierskiego i charakterystyczne obiekty województwa śląskiego 9.Wykonanie wirtualnego przewodnika, który powstanie na bazie wykonanych modeli cyfrowych Zamku i będzie oprogramowaniem, które umożliwi poruszanie się w czasie rzeczywistym po wirtualnej rzeczywistości wewnątrz i na zewnątrz warowni. 10.Skomponowanie podkładu muzycznego do filmu oraz przewodnika, z zastrzeżeniem wykorzystania pieśni Pietrucha (fragment utworu Żeńcy Szymona Szymonowica) w wykonaniu Wandy Warskiej do muzyki Andrzeja Kurylewicza. 11.Promocję projektu, która obejmować będzie: a)stworzenie 30 sekundowego spotu reklamowego do promocji projektu i reklamy przedsięwzięcia w telewizji i Internecie, b)zaprojektowanie i wydrukowanie plakatu ful kolor w formacie B1- 3000 sztuk, c)wykonanie i montaż tablicy informacyjno-pamiątkowej. Pozostałe warunki zlecenia: 1.Poszczególne elementy zamówienia wymienione powyżej zostaną dostarczone zamawiającemu na nośnikach CD lub innym trwałym, cyfrowym nośniku danych. 2.Z momentem odbioru przechodzą na Zamawiającego majątkowe prawa autorskie oraz prawo do wyłącznej dystrybucji i eksploatacji wytworzonych produktów w każdej formie i z użyciem wszelkich środków technicznych bez konieczności zapłaty Wykonawcy dodatkowego wynagrodzenia zgodnie z § 3 projektu umowy. 3.Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z wytycznymi Zamawiającego oraz zaangażowanego przez Zamawiającego konsultanta naukowego ds. historycznej wiarygodności przedsięwzięcia. 4.Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania przedmiotu zamówienia w oparciu o opracowywany przez inny podmiot scenariusz - szczegółowe założenia scenariusza filmu - załącznik nr 6 do specyfikacji. 5.Wykonawca zobowiązany będzie do spotkań koordynacyjnych z Zamawiającym w celu omawiania i zatwierdzenia poszczególnych elementów wykonywanego przedmiotu zamówienia (modeli cyfrowych, makiety Rynku, animacji węglem, szkicu ołówkiem, muzyki, wirtualnego przewodnika, spotu reklamowego) nie rzadziej niż raz w miesiącu. Zamawiający zaakceptuje poszczególne elementy przedmiotu zamówienia, co zostanie potwierdzone w formie pisemnej w protokołach spisanych ze spotkań koordynacyjnych. 6.Dane pomocnicze: Wniosek o dofinansowanie i studium wykonalności projektu do wglądu w siedzibie tutejszego Urzędu (pok. 38) 7.Zamawiający uzyskał dofinansowanie realizacji projektu Multimedialna podróż w czasie na Zamku Siewierskim z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013. Priorytet IV. Kultura, Działanie 4.3 Promocja kultury. 8.Warunki płatności: przelewem w terminie 30 dni od daty przedstawienia dokumentów rozliczeniowych na rachunek wskazany przez Wykonawcę..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.11.12.00 - Produkcja filmów reklamowych, propagandowych i informacyjnych i taśm wideo 72.59.00.00 - Profesjonalne usługi komputerowe 79.34.14.00 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.08.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadania wiedzy i doświadczenia, potwierdzone: wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia tj.: a)co najmniej 2 zamówień polegających na opracowaniu komputerowego modelu symulacyjnego stanowiącego oprogramowanie pozwalające na interaktywne poruszanie się w wirtualnej rzeczywistości czasu rzeczywistego (np.: wirtualny spacer po mieście, budynku) o wartości nie mniejszej niż 15 000 zł brutto każde. b)co najmniej 2 zamówień polegających na wykonaniu modelu cyfrowego będącego trójwymiarowym (3D) wirtualnym odwzorowaniem rzeczywistości (np.: model cyfrowy, miasta, budynku, zabytku) o wartości nie mniejszej niż 30 000 zł brutto każde. c)co najmniej 1 zamówienia polegającego na wykonaniu filmu bazującego na modelu cyfrowym, łączącego obraz generowany cyfrowo z obrazami wykonanymi techniką klasyczną (np: fotografia, film nakręcony tradycyjna techniką filmową) Na potwierdzenie powyższego warunku Zamawiający żąda: a)wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców b)Dokumentów, potwierdzających że usługi wymienione w wykazie zostały wykonane należycie. W przypadku podmiotów występujących wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki określoe w pkt. 2 mogą spełniać łącznie. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Formularz oferty . 2.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, jeżeli oferta będzie podpisana przez osobę (y) upoważnioną(e) lub w przypadku występowania podmiotów wspólnie w trybie art.23 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 pkt.1-ustawy Prawo zamówień publicznych. 4Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia np (np. w formie spółki cywilnej, konsorcjum, porozumienia zawartego między podmiotami). Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę powinien złożyć osobno dokumenty wymienione w pkt.III.4.2
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art.144 ust. 1 ustawy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie w następującym zakresie: 1.W szczególnych przypadkach zmiana osób odpowiedzialnych za realizację postanowień umowy (koordynatorów), 2.Przedłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy (aneks terminowy) w przypadkach nie wynikających z winy Wykonawcy t.j.: a)konieczności wprowadzenia zmian, w przedmiocie umowy, na skutek zaleceń konsultanta naukowego ds. historycznej wiarygodności przedsięwzięcia, b)konieczności zlecenia usług dodatkowych w trybie art. 67 ust.1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siewierz.pl; www.siewierz.bip.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Siewierz
ul. Żwirki i Wigury 16
42-470 Siewierz
pok.30.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Siewierz ul. Żwirki i Wigury 16 42-470 Siewierz sekretariat pok.11.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 Zamawiający nie przewiduje: przeprowadzenia aukcji elektronicznej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów, zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, zawarcia umowy ramowej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI SIEWIERZ
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej do nieruchomości SIM przy ul. Jeziornej w Siewierzu
- Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miasta i Gminy Siewierz
więcej: przetargi SIEWIERZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa na kompleksową obsługę działań informacyjno-promocyjnych w związku z realizacją projektu pn. PMT, finansowanego w ramach Programu FENG 2021-2027, działanie FENG.02.24 PMT
- "Organizacja i przeprowadzenie działań informacyjno-promocyjnych upowszechniających ideę ekonomii społecznej w ramach projektu "Włączamy Pomorskie!"
- Kampania informacyjno-promocyjna czasopisma samorządowego "Nasza Lubuska - Region" w celu promocji Województwa Lubuskiego polegająca na druku czasopisma samorządowego "Nasza Lubuska - Region" (...)
- ZP.123.2024 Świadczenie usług serwisu pogwarancyjnego części systemu Nowoczesna Policja dla Małopolski
- usługa informatyczna dla biur poselskich.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.