eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławDostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego z oprogramowaniem wraz z opcją instalacji, licencji wraz z opcją instalacji i programów specjalistycznych wraz z opcją instalacji

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-10

Wrocław: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego z oprogramowaniem wraz z opcją instalacji, licencji wraz z opcją instalacji i programów specjalistycznych wraz z opcją instalacji
Numer ogłoszenia: 319495 - 2010; data zamieszczenia: 10.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia , pl. Nowy Targ 1/8, 50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7779230, 7779231, faks 071 7779229.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego z oprogramowaniem wraz z opcją instalacji, licencji wraz z opcją instalacji i programów specjalistycznych wraz z opcją instalacji.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest: - dostawa do siedziby zamawiającego 6 fabrycznie nowych komputerów przenośnych (konfiguracja 1), - dostawa do siedziby zamawiającego 2 fabrycznie nowych komputerów przenośnych (konfiguracja 2), - dostawa do siedziby zamawiającego oprogramowania komputerowego. Szczegółowy opis wymagań technicznych przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja techniczna. Dostarczony sprzęt oraz oprogramowanie posłuży do realizacji projektu Zielony Transfer realizowanego przez Gminę Wrocław - Biuro Współpracy z Uczelniami Wyższymi. Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, działania 8.2. Transfer wiedzy, poddziałania 8.2.1 Wsparcie dla współpracy sfery nauki i przedsiębiorstw i jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Dostawa notebooków obejmuje następujący asortyment: a) notebook - konfiguracja 1 - 6 sztuk, b) notebook - konfiguracja 2 - 2 sztuki, c) oprogramowanie specjalistyczne: - Visual Studio Professional z subskrypcją MSDN - 1 sztuka, - Apple Final Cut Studio 3 - 1 sztuka, - Delhi i C++ Builder 2009 Bundle - 1 sztuka, - Rhinoceros + vray Render System - 1 sztuka, - Adobe PhotoShop - 1 sztuka, - SolidCam Mill 2.5D + SolidWorks Professional - 1 sztuka, - MatLab - 3 sztuki. Zamawiający przewiduje opcjonalną dostawę kolejnych 3 pakietów oprogramowania MatLab. 3. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 3.1. Wszystkie dostarczane notebooki (sprzęt) będą fabrycznie nowe, wyprodukowane w latach 2009-2010. 3.2. Wykonawca zaproponuje i będzie dostarczał konkretny model notebooka danego producenta. Wszystkie notebooki dla danej konfiguracji będą pochodzić od jednego producenta. Wszystkie komponenty oferowanego sprzętu muszą być oryginalnymi komponentami jednego producenta. 3.3. Zamawiający wymaga, aby sprzęt dla danej kofiguracji: § pochodził z jednego źródła (ten sam producent sprzętu i jego komponentów), § składał się z takich samych części składowych (wszystkie egzemplarze w ramach modelu), § posiadał te same właściwości (w ramach modelu), § był jednakowy (w ramach modelu). 3.4. W szczególności, Zamawiający uzna sprzęt za jednakowy, oryginalny i pochodzący od jednego producenta, jeżeli będzie posiadał następujące cechy: § trwale oznaczony poprzez logo producenta, nazwę modelu, numery seryjne producenta, § posiadający symbole/numery katalogowe produktów (i wchodzących w ich skład komponentów), § cechujący się spójną stylistyką, Przez komponenty należy rozumieć: notebook, myszkę, replikator. 3.5. Sprzęt dostarczony zostanie wraz ze wszystkimi akcesoriami niezbędnymi do umożliwienia pracy na stanowisku, w szczególności z kablami przyłączeniowymi do sieci elektrycznej i logicznej (złącza RJ45). 3.6. Wykonawca zabezpieczy określony w umowie poziom oraz ciągłość dostaw. 3.7. Wykonawca dokona instalacji określonego przez Zamawiającego oprogramowania na dostarczanych notebookach (z udostępnionych przez Zamawiającego nośników). 3.8. Wykonawca dokona sprawdzenia poprawności funkcjonowania sprzętu w podstawowym zakresie w obecności końcowego użytkownika. 3.9. Wykonawca będzie współpracował z Zamawiającym w zakresie przygotowania wymaganych dokumentów. 3.10. Wykonawca zapewni minimum 3 letni serwis gwarancyjny na całość przedmiotu zamówienia. 3.11. W okresie serwisu gwarancyjnego Wykonawca będzie świadczyć nieodpłatnie serwis dostarczonego sprzętu zapewniając: a) czas reakcji na zgłoszoną awarię/usterkę nie dłuższy niż 4 godzin roboczych, b) czas naprawy / usunięcia usterki nie dłuższy niż 3 dni robocze, c) nieodpłatne udostępnienie sprzętu zastępczego tej samej klasy w przypadku przedłużenia się czasu naprawy ponad 3 dni robocze. 3.12. Szczegółowe zasady realizacji przedmiotu umowy zawiera projekt umowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne 48.90.00.00 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 4.000,00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych i 00/100).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający stwierdzi, iż Wykonawca spełnił warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, jeśli w szczególności wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej dwie dostawy sprzętu komputerowego oraz oprogramowania wraz z instalacją odpowiadające przedmiotowi zamówienia o wartości co najmniej 100.000,00 zł brutto każda. Wykazane dostawy muszą być poparte dokumentami potwierdzającymi, że zostały one wykonane należycie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku polegania na wiedzy i doświadczeniu innego podmiotu - w szczególności pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów z zakresu wiedzy i doświadczenia na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (w formie oryginału). W przypadku polegania na zasobach niezbędnych do realizacji zamówienia oddanych do dyspozycji Wykonawcy przez inne podmioty - kopie dokumentów dotyczące tych innych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez ten podmiot, którego dany dokument dotyczy chyba, że inny podmiot ustanowił do tych czynności pełnomocnika.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: - zmiany unormowań prawnych powszechnie obowiązujących, które będą miały wpływ na realizację umowy, - w innych sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy i mających charakter zmian nieistotnych tj. nie odnoszących się do warunków, które gdyby zostały ujęte w ramach pierwotnej procedury udzielania zamówienia, umożliwiłyby dopuszczenie innej oferty niż ta, która została pierwotnie dopuszczona, - zmiany osób odpowiedzialnych za realizację umowy, - gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego. Przewidziane powyżej okoliczności stanowiące podstawę zmian do umowy, stanowią uprawnienie Zamawiającego nie zaś jego obowiązek wprowadzenia takich zmian. 2. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp: zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy, zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności za zgodą obu stron. 3. Wszelkie zmiany muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 1 ustawy Pzp i art.140 ust. 3 stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Wrocławia - Wydział Zamówień Publicznych Al. Kromera 44 51-163 Wrocław pok. nr 140.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski Wrocławia - Wydział Zamówień Publicznych Al. Kromera 44 51-163 Wrocław pok. nr 140.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane w ramach projektu Zielony Transfer realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, działania 8.2. Transfer wiedzy, poddziałania 8.2.1 Wsparcie dla współpracy sfery nauki i przedsiębiorstw i współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. (np. o wystąpieniu z wnioskiem o pozyskanie środków z budżetu UE oraz nie podlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie EFTA, które zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie w całości lub części zamówienia)..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.