eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławDostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego z oprogramowaniem wraz z opcją instalacji, licencji wraz z opcją instalacji i programów specjalistycznych wraz z opcją instalacji

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-11-30

Wrocław: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego z oprogramowaniem wraz z opcją instalacji, licencji wraz z opcją instalacji i programów specjalistycznych wraz z opcją instalacji
Numer ogłoszenia: 341605 - 2010; data zamieszczenia: 30.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 319495 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia, pl. Nowy Targ 1/8, 50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7779230, 7779231, faks 071 7779229.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego z oprogramowaniem wraz z opcją instalacji, licencji wraz z opcją instalacji i programów specjalistycznych wraz z opcją instalacji.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest: - dostawa do siedziby zamawiającego 6 fabrycznie nowych komputerów przenośnych (konfiguracja 1), - dostawa do siedziby zamawiającego 2 fabrycznie nowych komputerów przenośnych (konfiguracja 2), - dostawa do siedziby zamawiającego oprogramowania komputerowego. Szczegółowy opis wymagań technicznych przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja techniczna - Załącznik nr 1 do projektu umowy. Dostarczony sprzęt oraz oprogramowanie posłuży do realizacji projektu Zielony Transfer realizowanego przez Gminę Wrocław - Biuro Współpracy z Uczelniami Wyższymi. Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, działania 8.2. Transfer wiedzy, poddziałania 8.2.1 Wsparcie dla współpracy sfery nauki i przedsiębiorstw i jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Dostawa notebooków obejmuje następujący asortyment: a) notebook - konfiguracja 1 - 6 sztuk, b) notebook - konfiguracja 2 - 2 sztuki, c) oprogramowanie specjalistyczne: - Visual Studio Professional z subskrypcją MSDN - 1 sztuka, - Apple Final Cut Studio 3 - 1 sztuka, - Delhi i C++ Builder 2009 Bundle - 1 sztuka, - Rhinoceros + vray Render System - 1 sztuka, - Adobe PhotoShop - 1 sztuka, - SolidCam Mill 2.5D + SolidWorks Professional - 1 sztuka, - MatLab - 3 sztuki. Zamawiający przewiduje opcjonalną dostawę kolejnych 3 pakietów oprogramowania MatLab. 3. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 3.1. Wszystkie dostarczane notebooki (sprzęt) będą fabrycznie nowe, wyprodukowane w latach 2009-2010. 3.2. Wykonawca zaproponuje i będzie dostarczał konkretny model notebooka danego producenta. Wszystkie notebooki dla danej konfiguracji będą pochodzić od jednego producenta. Wszystkie komponenty oferowanego sprzętu muszą być oryginalnymi komponentami jednego producenta. 3.3. Zamawiający wymaga, aby sprzęt dla danej kofiguracji: § pochodził z jednego źródła (ten sam producent sprzętu i jego komponentów), § składał się z takich samych części składowych (wszystkie egzemplarze w ramach modelu), § posiadał te same właściwości (w ramach modelu), § był jednakowy (w ramach modelu). 3.4. W szczególności, Zamawiający uzna sprzęt za jednakowy, oryginalny i pochodzący od jednego producenta, jeżeli będzie posiadał następujące cechy: § trwale oznaczony poprzez logo producenta, nazwę modelu, numery seryjne producenta, § posiadający symbole/numery katalogowe produktów (i wchodzących w ich skład komponentów), § cechujący się spójną stylistyką, Przez komponenty należy rozumieć: notebook, myszkę, replikator. 3.5. Sprzęt dostarczony zostanie wraz ze wszystkimi akcesoriami niezbędnymi do umożliwienia pracy na stanowisku, w szczególności z kablami przyłączeniowymi do sieci elektrycznej i logicznej (złącza RJ45). 3.6. Wykonawca zabezpieczy określony w umowie poziom oraz ciągłość dostaw. 3.7. Wykonawca dokona instalacji określonego przez Zamawiającego oprogramowania na dostarczanych notebookach (z udostępnionych przez Zamawiającego nośników). 3.8. Wykonawca dokona sprawdzenia poprawności funkcjonowania sprzętu w podstawowym zakresie w obecności końcowego użytkownika. 3.9. Wykonawca będzie współpracował z Zamawiającym w zakresie przygotowania wymaganych dokumentów. 3.10. Wykonawca zapewni minimum 3 letni serwis gwarancyjny na całość przedmiotu zamówienia. 3.11. W okresie serwisu gwarancyjnego Wykonawca będzie świadczyć nieodpłatnie serwis dostarczonego sprzętu zapewniając: a) czas reakcji na zgłoszoną awarię/usterkę nie dłuższy niż 4 godzin roboczych, b) czas naprawy / usunięcia usterki nie dłuższy niż 3 dni robocze, c) nieodpłatne udostępnienie sprzętu zastępczego tej samej klasy w przypadku przedłużenia się czasu naprawy ponad 3 dni robocze. 3.12. Szczegółowe zasady realizacji przedmiotu umowy zawiera projekt umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 48.90.00.00 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, działania 8.2. Transfer wiedzy, poddziałania 8.2.1 Wsparcie dla współpracy sfery nauki i przedsiębiorstw i jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.11.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Surfland Systemy Komputerowe S.A., ul. Braniborska 44 - 52,, 53-680 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 163866,07 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 181769,02

  • Oferta z najniższą ceną: 181769,02 / Oferta z najwyższą ceną: 181769,02

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.