eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubinRemont podłóg w salach lekcyjnych na I i II piętrze budynku szkoły.



Ogłoszenie z dnia 2009-09-16

Lubin: Remont podłóg w salach lekcyjnych na I i II piętrze budynku szkoły.
Numer ogłoszenia: 319724 - 2009; data zamieszczenia: 16.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa nr 9 , ul. Legnicka 1, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. 076 746 94 57, faks 076 724 94 57.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.republika.pl/lubinsp9

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont podłóg w salach lekcyjnych na I i II piętrze budynku szkoły..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont sal lekcyjnych na I i II piętrze budynku Szkoły Podstawowej nr 9 w Lubinie przy ul. Legnickiej 1 polegający na wymianie płytek pcv na wykładzinę. Szczegołowy zakres robót zawiera przedmiar robót, Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 50.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności będących przedmiotem nieniejszego zamówienia. 2. Wykonawca ma do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel, posiadający wymagane polskim Prawem Budowlanym uprawnienia danej specjalności do pelnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie wymaganym specyfiką robót tj. dysponuje osobą/osobami posiadajacymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie ogólnobudowlanym. 3. Wykonawca posiada doświadczenie w realizacji zadań o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem przedmiotu zamówienia tj. wykaże realizację w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, licząc od dnia ukazania się ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych, minimum jednego zadania dotyczacego wykonania robót w zakresie montażu wykładzin obiektowych. 4. Wykonawca spełnia warunki w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. ustawy Prawo zamówień publicznych - tekst jednolity- Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz.1655. OCENY SPEŁNIANIA W/W WARUNKÓW ZAMAWIAJĄCY DOKONA SPRAWDZAJĄC KOMPLETNOŚĆ, POPRAWNOŚĆ ORAZ AKTULANOŚĆ ZŁOŻONYCH DOKUMENTÓW - metoda: spełnia/ nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony/e nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia. 3. Kserokopie uprawnień osób odpowiedzialnych za realizaję zamówienia. 4. Kserokopie aktualnych zaświadczeń z Właściwej Izby Zawodowej dla osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia. 5. Wykaz zrealizowanych zadań z podaniem: nazwy zadania i jego zakresu, okresu ralizacji. 6. Dokumenty potwierdzające, że w/w zadania zostaly wykonane z należytą starannością. 7. Oświadczenie o speŁnieniu warunków udziału w postepowaniu..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.republika.pl/lubinsp9.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa nr 9 ul. Legnicka 1 59-300 Lubin.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2009 godzina 09:00, miejsce: Szkoła Podstawowa nr 9 ul. Legnicka 1 59-300 Lubin pokój nr 17.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.