eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SkokiSukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do kuchni Szkoły Podstawowej im. Adama Mickiewicza w Skokach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-26

Skoki: Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do kuchni Szkoły Podstawowej im. Adama Mickiewicza w Skokach
Numer ogłoszenia: 319914 - 2015; data zamieszczenia: 26.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa im. A. Mickiewicza , ul. Poznańska 2, 62-085 Skoki, woj. wielkopolskie, tel. 061 8124021, faks 061 8124021.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szp-skoki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do kuchni Szkoły Podstawowej im. Adama Mickiewicza w Skokach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna, codzienna dostawa artykułów żywnościowych do kuchni Szkoły Podstawowej im. Adama Mickiewicza działających w Skokach : a) w budynku szkoły podstawowej ul. Poznańska 2, b) w budynku przedszkola samorządowego ul. Sienkiewicza 19 z podziałem na 5 odrębnych zadań- części, które są niepodzielne. (szczegółowy opis podmiotu zamówienia zawierają poszczególne zadania od nr 1 do 5, jako załączniki do SIWZ) Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie zadania lub na część z nich. Wspólny słownik zamówień : CPV: 15 00 00 00 - żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne. Zadanie Nr 1 ( załącznik nr 2/1)15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne. Zadanie Nr 2 ( załącznik nr 2/2) 15810000-9 - Pieczywo, wyroby cukiernicze. Zadanie Nr 3 ( załącznik nr 2/3) 03140000-4 - Produkty zwierzęce i podobne ( jaja), 15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane, 15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa, 15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce i roślinne, 15600000-4 - Produkty z przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych, 15800000-6 - Różne produkty spożywcze. Zadanie Nr 4 ( załącznik nr 2/4) 15500000-3 - Produkty mleczarskie. Zadanie Nr 5 ( załącznik 2/5) 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty 2. Określone ilości artykułów żywnościowych zostały podane szacunkowo. Faktyczne zapotrzebowanie uzależnione będzie od liczby żywionych w stołówce osób oraz zatwierdzonych do realizacji jadłospisów. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości zamawianych artykułów żywnościowych z zachowaniem oferowanych cen jednostkowych oraz prawo do całkowitej rezygnacji z niektórych pozycji asortymentu i z tego powodu Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. 3. W zadaniach 1, 2, 3 i 4 ceny jednostkowe zaoferowane przez Wykonawcę są stałe i nie ulegną podwyższeniu w trakcie realizacji przedmiotu umowy. 4. W zadaniu nr 5 ze względu na duże sezonowe zmiany cen ziemniaków, warzyw i owoców dopuszcza się możliwość zmian cen oferowanych produktów po minimum 3 miesięcznym okresie obowiązywania umowy, nie częściej jednak niż raz na miesiąc. Zmiana cen może nastąpić na pisemny wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego uzasadniony zwyżką lub obniżką cen producenta na podstawie uśrednionych cen giełdowych publikowanych na stronach internetowych Wielkopolskiej Giełdy Rolno-Ogrodniczej S.A. w Poznaniu. Każdorazowa zmiana ceny przez Wykonawcę wymaga akceptacji ze strony zamawiającego. 5.Artykuły spożywcze będą dostarczane sukcesywnie, stosownie do potrzeb Zamawiającego, przez okres jednego roku od 01.01.2016 do 31.12.2016 r. z zastrzeżeniem wcześniejszego wygaśnięcia umowy w przypadku wykorzystania środków finansowych przewidzianych na ten cel. 6. Z uwagi na brak możliwości przechowywania w wymaganych warunkach większej ilości produktów, dostawy muszą odbywać się do każdej kuchni od poniedziałku do piątku nie później niż do godziny 7.30 rano:- pieczywo - codziennie, - nabiał - codziennie, - mięso i wędliny - 3 - 4 razy w tygodniu,- pozostałe artykuły spożywcze - 3-4 razy w tygodniu - warzywa i owoce - 3-4 razy w tygodniu Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym. Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostaw do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych wykonawcy. 7. Wielkość każdej dostawy artykułów spożywczych oraz ich rodzaj będzie wynikać z jednostronnej dyspozycji osoby odpowiedzialnej za realizacje przedmiotu umowy po stronie Zamawiającego przekazanej Wykonawcy na piśmie lub telefonicznie. Dostawa musi być zrealizowana w terminie 24 godzin od momentu złożenia zamówienia. 8. Wymagania technologiczne dotyczące przedmiotu zamówienia. - Artykuły spożywcze muszą być wyprodukowane zgodnie z obowiązującymi normami. - Artykuły mają być świeże, o dobrym smaku, pierwszej jakości, nieuszkodzone fizycznie, bez oznak nadpsucia. - Dostarczane produkty muszą mieć termin spożycia, nie krótszy niż 2 tygodnie licząc od dnia dostawy do siedziby Zamawiającego, chyba że przepisy ogólne stanowią inaczej. - Opakowania muszą być oryginalne, posiadać nadrukowaną informację o nazwie środka spożywczego ( skład), nazwie producenta, dacie przydatności do spożycia oraz wadze. - Mięso i wędliny muszą być dostarczane w czystych, zamkniętych pojemnikach do przewozu mięsa i wędlin. - Mrożonki mają być dostarczone w stanie zamrożonym. - Dostawy realizowane będą transportem dostawcy, spełniającym wymogi sanitarne i HACCP na jego koszt. - Realizacja dostaw w uzgodnionych terminach, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 6.55 - 7.30 - Do każdej dostawy musi być dołączona faktura. 9. W przypadku dostarczenia nieodpowiedniego jakościowo produktu Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu, zobowiązany będzie do jego wymiany, na produkt o odpowiedniej jakości w ciągu 2 godzin w ilościach zakwestionowanych przez Zamawiającego..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie opisuje szczegółowo tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie opisuje szczegółowo tego warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie opisuje szczegółowo tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie opisuje szczegółowo tego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie opisuje szczegółowo tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szp-skoki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa im. Adama Mickiewicza 62-085 Skoki, ul. Poznańska 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2015 godzina 13:00, miejsce: sekretariat Szkoły Podstawowej w Skokach.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.