Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-16
Iwonicz Zdrój: Remont i przebudowa ( modernizacja ) obiektu Centrum Rehabilitacji Rolników KRUS w Iwoniczu Zdroju - etap VI - modernizacja gabinetu dyrektora CRR i sekretariatu
Numer ogłoszenia: 320162 - 2009; data zamieszczenia: 16.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Rehabilitacji Rolników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego , ul. Ks. Jana Rąba 22, 38-440 Iwonicz Zdrój, woj. podkarpackie, tel. 013 4350612, faks 013 4350612.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i przebudowa ( modernizacja ) obiektu Centrum Rehabilitacji Rolników KRUS w Iwoniczu Zdroju - etap VI - modernizacja gabinetu dyrektora CRR i sekretariatu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1.1 Modernizacja gabinetu dyrektora CRR i sekretariatu Planowany remont obejmować będzie: Remont gabinetu dyrektora oraz sekretariatu (kondygnacja wysokiego parteru), wykonanie nowego otworu drzwiowego, wymiana okładzin podłogowych, malowanie ścian i sufitów, wykonanie sufitu podwieszanego w gabinecie dyrektora, wykonanie nowej instalacji elektrycznej i oświetleniowej, zgodnie z projektami branżowymi . W pomieszczeniu xera i kasy wykonanie ścianki działowej bezpieczeństwa - wzmacnianej blachą stalową , wykonanie nowego otworu drzwiowego, wymiana okładzin podłogowych, malowanie ścian i sufitów, wykonanie nowej instalacji elektrycznej i oświetleniowej. Układ funkcjonalny pomieszczeń Zestawienie pomieszczeń i powierzchni użytkowej - projekt i inwentaryzacja 2.10 Sekretariat 15,09 m2 2.11 Gabinet dyrektora 32,47 m2 2.41 Pom. Xero 6,59 m2 2.42 Kasa 8,50 m2 Razem 62,65m2 1.1.2 Roboty rozbiórkowe sekretariat : - demontaż istniejącej wykładziny dywanowej , oczyszczenie powierzchni -wykonanie nowego otworu drzwiowego w ścianie między pokojem dyrektora a sekretariatem, wykonanie nowych nadproży z dwóch kształtowników stalowych L 100x50x50 - dł. profili około 140 cm - demontaż istniejącej stolarki drzwiowej - drzwi stalowe do pom. xero - demontaż istniejącej stolarki drzwiowej - drzwi wejściowe do sekretariatu - demontaż istniejącego okna kasowego 60x90 - demontaż grzejników stalowych - usunięcie i wywóz z budynku materiałów porozbiórkowych gabinet dyrektora : - demontaż istniejącego oświetlenia - rozbiórka posadzki i cokolika z płytek ceramicznych, oczyszczenie powierzchni - demontaż okładziny z płytek ceramicznych na ścianach w gabinecie dyrektora, oczyszczenie powierzchni, pozostawienie pasa z płytek dł 1,90+0,70 m - fartuch ochronny przy umywalce - wykonanie nowego otworu drzwiowego w ścianie między pokojem dyrektora a korytarzem, wykonanie nowych nadproży 2 x C 140 + I 140 dł. profili około 140 cm - demontaż istniejącej instalacji oświetleniowej, - demontaż grzejników stalowych - usunięcie i wywóz z budynku materiałów porozbiórkowych kasa / pom. xero: - demontaż istniejącego oświetlenia - demontaż istniejącej wykładziny dywanowej , oczyszczenie powierzchni - wykonanie nowego otworu drzwiowego w ścianie między pom. xero a korytarzem, wykonanie nowych nadproży 2 x C 140 + I 140 dł. profili około 140 cm - demontaż istniejącej instalacji oświetleniowej, - usunięcie i wywóz z budynku materiałów porozbiórkowych 1.1.3 Roboty wykończeniowe sekretariat : - osadzenie nowej stolarki drzwiowej z ościeżnicami drewnianymi do gabinetu dyrektora ,pom. xero oraz wejściowe z korytarza ( wg zestawienia stolarki projekt wnętrz ), uzupełnienie tynków ościeży, wykonanie opasek, - zamurowanie istniejącego otworu okiennego z sekretariatu do pom. kasy , w taki sposób aby nowy mur z pustaka z betonu komurkowego Siporex/był odsunięty około 1-1,5 cm od lica istniejącej otynkowanej ściany, co umożliwi dokładne zaszpachlowanie oraz wyrównanie powierzchni ściany, - uzupełnienie tynków ościeży - szpachlowanie ścian po przebiciach , zamurowaniach - malowanie całości ścian i sufitu farbami dyspersyjnymi np. StoColor DIN-Weis WM zgodnie z projektem wnętrz - ułożenie wykładziny podłogowej dywanowej , cokolik na listwie 6-8 cm. wg projektu wnętrz - sekretariat (2.10)- Wykładzina dywanowa ENIA, seria Tuftline - New Percussion , kol. 0426 - wykonanie szafy w lekkiej zabudowie, wysokość szafy 220 cm, drzwi przesuwne, zlew wbudowany w blat roboczy - DOSTAWA INWESTORSKA - rolety materiałowe do okien , w kasecie, kol. RAL 4009 - nakładki na parapety PCV, kol . Biały - wymiana grzejników żeliwnych na grzejniki dwupłytowe typu PURMO C-22 600/600 - pozostawienie istniejącej instalacji teletechnicznej i telekomunikacyjnej gabinet dyrektora : - gruntowanie pod wykładzinę dywanową , wylewka wyrównawcza gr. 0.3-0,5 cm, np. Schonox DE - zamurowanie istniejącego otworu drzwiowego z pokoju dyrektora na korytarz , w taki sposób aby nowy mur z pustaka z betonu komurkowego Siporex/był odsunięty około 1- 1,5 cm od lica istniejącej otynkowanej ściany, co umożliwi dokładne zaszpachlowanie oraz wyrównanie powierzchni ściany, malowanie ściany korytarza , uzupełnienie odbojnika- Osłona ściany, ANEXO, Impact 120 ,kol. Almond green - osadzenie nowej stolarki drzwiowej z ościeżnicami drewnianymi do gabinetu dyrektora z korytarza ( wg zestawienia stolarki projekt wnętrz ), uzupełnienie tynków ościeży, wykonanie opasek, - wykonanie nowej instalacji elektrycznej, montaż opraw oświetleniowych, zgodnie z projektami branżowymi - szpachlowanie ścian po przebiciach , zamurowaniach , szpachla na ścianie po skuciu płytek ceramicznych - wykonanie stropu podwieszanego , płyt z wełny szklanej o wysokiej gęstości na ruszcie stalowym 600x600 np. Ecophon , Gedina E, na ruszcie stalowym, h=2,80m - malowanie całości ścian farbami dyspersyjnymi np. StoColor DIN-Weis WM zgodnie z projektem wnętrz - ułożenie wykładziny podłogowej dywanowej , cokolik na listwie 6-8 cm. wg projektu wnętrz - gabinet dyrektora (2.11)- Wykładzina dywanowa ENIA seria Tuftline - New Percussion , kol. 0424 - wykonanie szafy w lekkiej zabudowie, drzwi przesuwne, kolor venge, wysokość szafy 280 cm - do wysokości stropu podwieszanego. - rolety materiałowe do okien , w kasecie, kol. RAL 1001 - nakładki na parapety PCV, kol . Biały - wymiana grzejników żeliwnych na grzejniki dwupłytowe typu PURMO C-22 600/600 - pozostawienie istniejącej instalacji teletechnicznej i telekomunikacyjnej kasa / pom. xero: - osadzenie nowej stolarki drzwiowej z ościeżnicami drewnianymi do pom. xero z korytzarza ( wg zestawienia stolarki projekt wnętrz ), uzupełnienie tynków ościeży, wykonanie opasek, - wykonanie ścianki działowej pomiędzy kasą a pomieszczeniem xero, ściana bezpieczeństwa , wzmocniona blachą stalową,wg . karty katalogowej - osadzenie drzwi stalowych do pomieszczenia kasy , stalowe rury prostokątne 90x50x4 do osadzenia ościeży, ( przełożenie istniejących drzwi pomiędzy sekretariatem a kasą(inwentaryzacja) ) - osadzenie okna kasowego do pomieszczenia kasy , stalowe rury prostokątne 90x50x4 do osadzenia ościeży, ( przełożenie istniejącego okna kasowego pomiędzy sekretariatem a kasą(inwentaryzacja) ) - wykonanie nowej instalacji elektrycznej, montaż opraw oświetleniowych, zgodnie z projektami branżowymi - szpachlowanie ścian po przebiciach , zamurowaniach - malowanie całości ścian i sufitu farbami dyspersyjnymi np. StoColor DIN-Weis WM zgodnie z projektem wnętrz - ułożenie wykładziny podłogowej dywanowej , cokolik na listwie 6-8 cm. wg projektu wnętrz - sekretariat (2.10)- Wykładzina dywanowa ENIA, seria Tuftline - New Percussion , kol. 0426 Uwagi: Zakres robót rozpatrywać łącznie z przedmiarem robót i projektem wnętrz !.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg 45.44.21.00 - Roboty malarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 27.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 1.000 zł (słownie : jeden tysiąc złotych).III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca powinien posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art.24u.p.z.p. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Wykonawca winien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: a) Wykonać co najmniej, w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, 2 roboty odpowiadające lub zbliżone swoim rodzajem i wartośćią przedmiotowi zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż 5 lat, to 2 roboty w tym okresie, b) wskaże osoby przewidziane do wykonania niniejszego zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia, przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa oraz zakresu wykonywanych przez nich czynności : Kierownika budowy z uprawnieniami w zakresie konstrukcyjno-budowlanym. 3. Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności oraz posiadać środki finansowe na wykonanie zamówienia. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły:spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 2.Oświadczenie Wykonawcy(ów) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 3.Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia wraz z uprawnieniami. 4.Wykaz wykonanych robót wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie. 5.Stosowne Pełnomocnictwo(a) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 6.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 7. Kosztorys ofertowy - zgodny z przedmiarem robót. 8. Polisę ubezpieczeniową. 9. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, KRUS lub innego organu emerytalno - rentowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: crriwonicz@sanatoria.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Rehabilitacji Rolników KRUS w Iwoniczu Zdroju ,ul. ks,. Jana Rąba 22 pok. 112.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Centrum Rehabilitacji Rolników KRUS w Iwoniczu Zdroju ,38-440 Iwonicz Zdrój, ul. ks,. Jana Rąba 22 , pok. 17.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI IWONICZ ZDRÓJ
- USŁUGA UBEZPIECZENIA Gminy Iwonicz-Zdrój oraz jednostek organizacyjnych
- "Sukcesywna sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych - warzywa i owoce - w okresie od 01.01.2025 do 31.12.2025r."
- "Sukcesywna sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych - produkty sypkie i przyprawy - w okresie od 01.01.2025 do 31.12.2025r."
- "Sukcesywna sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych - nabiał i przetwory mleczne - w okresie od 01.01.2025 do 31.12.2025r."
- "Sukcesywna sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych - Mięso, wędliny, podroby- w okresie od 01.01.2025 do 31.12.2025r."
więcej: przetargi IWONICZ ZDRÓJ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Wykonanie remontu w 4 lokalach gminnych administrowanych przez ZGM w Pabianicach
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej oraz budowa pełnowymiarowej sali gimnastycznej w msc. Skuły (dokończenie rozbudowy)
- BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ Z MIEJSCOWOŚCI WSCHOWA DO MIEJSCOWOŚCI LGIŃ W OPARCIU O PRZEBIEG DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 305 - ETAP III -HETMANICE- LGIŃ granica województwa
- Przebudowa zbiornika retencyjnego we wsi Leśniowice
- Modernizacja sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 110 przy ul. Bohaterów 41
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.