Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-08-29
Wierzchowo: BUDOWA PLACÓW ZABAW W MIEJSCOWOŚCIACH:
WIERZCHOWO, ŻABIN, ŻEŃSKO, ŚWIERCZYNA, SOŚNICA, BĘDLINO, OTRZEP, WIELBOKI, RADOMYŚL
Numer ogłoszenia: 320368 - 2012; data zamieszczenia: 29.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wierzchowo , ul. Długa 29, 78-530 Wierzchowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 3618327, faks 94 3618487.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wierzchowo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA PLACÓW ZABAW W MIEJSCOWOŚCIACH: WIERZCHOWO, ŻABIN, ŻEŃSKO, ŚWIERCZYNA, SOŚNICA, BĘDLINO, OTRZEP, WIELBOKI, RADOMYŚL.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa placów zabaw w miejscowościach: Wierzchowo, Żabin, Żeńsko, Świerczyna, Sośnica, Będlino, Otrzep, Wielboki, Radomyśl, zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. 2. W zakres zamówienia wchodzi: 2.1. Budowa placu zabaw w Wierzchowie, na terenie działki nr 553/10, przy ul. Długiej (teren przeznaczony pod plac zabaw jest ogrodzony) w tym: dostawa i montaż: zestawu zabawowego, huśtawki podwójnej wahadłowej, sprężynowca tzw. motorka, piaskownicy z bali z siedziskami (wraz z napełnieniem jej piaskiem), zjeżdżalni, huśtawki tzw. ważki, dwóch ławek drewnianych z metalowym stelażem z oparciem oraz tablicy informacyjnej. Teren placu zabaw należy zniwelować i zasiać trawę. 2.2. Budowa placu zabaw w Żabinie, na terenie działki nr 47, w tym: dostawa i montaż: zestawu zabawowego, huśtawki podwójnej wahadłowej, sprężynowca tzw. motorka, piaskownicy z bali z siedziskami (wraz z napełnieniem jej piaskiem), zjeżdżalni, huśtawki tzw. ważki, ławki drewnianej z metalowym stelażem, oparciem oraz tablicy informacyjnej. Teren placu zabaw należy zniwelować, zasiać trawę oraz wykonać ogrodzenie placu (długość 162 m) z siatki na słupkach stalowych obetonowanych, z bramą. 2.3. Budowa placu zabaw w Żeńsku, na terenie działki nr 10/23, w tym: dostawa i montaż: zestawu zabawowego, huśtawki podwójnej wahadłowej, sprężynowca tzw. konika, piaskownicy z bali z siedziskami (wraz z napełnieniem jej piaskiem), zjeżdżalni, ławki drewnianej z metalowym stelażem, oparciem oraz tablicy informacyjnej. Teren placu zabaw należy zniwelować oraz zasiać trawę. 2.4. Budowa placu zabaw w Świerczynie, na terenie działki nr 83/1, w tym: dostawa i montaż: zestawu zabawowego, huśtawki podwójnej wahadłowej, sprężynowca tzw. motorka, piaskownicy z bali z siedziskami (wraz z napełnieniem jej piaskiem), zjeżdżalni, huśtawki tzw. ważki, dwóch ławek drewnianych z metalowym stelażem, oparciem oraz tablicy informacyjnej. Teren placu zabaw należy zniwelować, zasiać trawę oraz wykonać ogrodzenie placu (długość 95 m) z siatki na słupkach stalowych obetonowanych, z bramą. 2.5. Budowa placu zabaw w Sośnicy, na terenie działki nr 177/4, w tym: dostawa i montaż: piaskownicy z bali z siedziskami (wraz z napełnieniem jej piaskiem), huśtawki podwójnej wahadłowej, huśtawki tzw. ważki, sprężynowca tzw. motorka, zjeżdżalni, ławki drewnianej z metalowym stelażem, oparciem oraz tablicy informacyjnej. Teren placu zabaw należy zniwelować oraz zasiać trawę. 2.6. Budowa placu zabaw w Będlinie, na terenie działki nr 89/1, w tym: dostawa i montaż: piaskownicy z bali z siedziskami (wraz z napełnieniem jej piaskiem), zjeżdżalni, huśtawki podwójnej wahadłowej, huśtawki tzw. ważki, sprężynowca tzw. motorka, ławki drewnianej z metalowym stelażem, oparciem oraz tablicy informacyjnej. Teren placu zabaw należy zniwelować, zasiać trawę oraz wykonać ogrodzenie placu (długość 186 m) z siatki na słupkach stalowych obetonowanych, z bramą. 2.7. Budowa placu zabaw w Otrzepie, na terenie działki nr 39/3, w tym: dostawa i montaż: huśtawki podwójnej wahadłowej, piaskownicy z bali z siedziskami (wraz z napełnieniem jej piaskiem), zjeżdżalni, huśtawki tzw. ważki, sprężynowca tzw. konika, ławki drewnianej z metalowym stelażem, oparciem oraz tablicy informacyjnej. Z terenu placu zabaw należy usunąć krzewy i podszycie, uzupełnić ziemię, zniwelować, zasiać trawę oraz wykonać ogrodzenie placu (długość 70 m) z siatki na słupkach stalowych obetonowanych, z bramą. 2.8. Budowa placu zabaw w Wielbokach, na terenie działki nr 96, w tym: dostawa i montaż: zestawu zabawowego, piaskownicy z bali z siedziskami (wraz z napełnieniem jej piaskiem), huśtawki podwójnej wahadłowej, sprężynowca tzw. konik, zjeżdżalni, ławki drewnianej z metalowym stelażem, oparciem oraz tablicy informacyjnej. Teren placu zabaw należy zniwelować oraz zasiać trawę. 2.9. Budowa placu zabaw w Radomyślu, na terenie działki nr 285/5, w tym: dostawa i montaż: zestawu zabawowego, huśtawki podwójnej wahadłowej, piaskownicy z bali z siedziskami (wraz z napełnieniem jej piaskiem), zjeżdżalni, sprężynowca tzw. konika, ławki drewnianej z metalowym stelażem, oparciem oraz tablicy informacyjnej. Teren placu zabaw należy zniwelować, zasiać trawę oraz wykonać ogrodzenie placu (długość 163 m) z siatki na słupkach stalowych obetonowanych, z bramą.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw 39.11.36.00 - Ławki 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń 77.12.00.00 - Usługi kompostowania .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3 000 zł (trzy tysiące zł). 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 2.1. pieniądzu, 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3. gwarancjach bankowych, 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP S.A. o/Złocieniec nr rachunku 77 1020 2847 0000 1202 0009 6065. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego, Wierzchowo, ul. Długa 29, sekretariat Urzędu, a kserokopię dokumentu można załączyć do oferty. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej dwie roboty budowlane, polegające na wykonaniu placu zabaw. Spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego wykazu wykonanych robót budowlanych wraz z dokumentami potwierdzającymi, że te roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie określa sie minimlanych standardów. Ocena spełniania warunków na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia oraz oświadczenia, że wymienione osoby posiadają wymagane uprawnienia budowlane, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają środki finansowe (lub zdolność kredytową) w wysokości co najmniej 250.000,00 zł. Spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonej informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy; na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1) opis oferowanych urządzeń zabawowych, z rysunkami/fotografiami tych urządzeń. 2) kosztorysy ofertowe.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia n/w okoliczności, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia: 1. gdy konieczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT); 2. konieczności zmiany terminu realizacji w związku z: 2.1. wprowadzeniem zmian w dokumentacji projektowej, a wynikających w szczególności z potrzeby dostosowania zakresu zadania do wytycznych programowych lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub 2.2. brakiem możliwości prowadzenia robót na skutek obiektywnych warunków klimatycznych lub 2.3. działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego lub 2.4. nieterminowym, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przekazaniem przez Zamawiającego terenu budowy Wykonawcy lub 2.5. wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę lub 2.6. opóźnieniem związanym z uzyskiwaniem przez Wykonawcę niezbędnych w myśl ustawy Prawo budowlane dokumentów lub 2.7. innymi okolicznościami niepowstałymi z winy Wykonawcy; 2.8. koniecznością wykonania zamówień dodatkowych; 3. zmiany warunków finansowania przedmiotu umowy uzasadnionej zmianami w budżecie Zamawiającego. Zmiany umowy muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 ustawy, stanowiącego, że umowa jest nieważna w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wierzchowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wierzchowo, ul. Długa 29, 78-530 Wierzchowo, w sekretariacie Urzędu.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, w Urzędzie Gminy Wierzchowo, ul. Długa 29, 78-530 Wierzchowo, w sekretariacie Urzędu.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej, w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, działania 313, 322, 323 Odnowa i rozwój wsi - umowa nr 00192-6922-UM1600309/10 z dnia 21.12.2011r.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zielona przestrzeń rekreacyjna z budową placu zabaw dla dzieci na Zakrzowie
- Budowa Gminnego Przedszkola i Żłobka na działce gminnej w miejscowości Kąty
- "Budowa kanalizacji ścieków bytowych w miejscowościach: Duńkowice i Piaski na terenie gminy Radymno"
- Dostawa urządzeń na place zabaw na terenie gminy Łęczyce
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.