eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WierzchowoBUDOWA PLACÓW ZABAW W MIEJSCOWOŚCIACHWIERZCHOWO, ŻABIN, ŻEŃSKO, ŚWIERCZYNA, SOŚNICA, BĘDLINO, OTRZEP, WIELBOKI, RADOMYŚL

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-29

Wierzchowo: BUDOWA PLACÓW ZABAW W MIEJSCOWOŚCIACH: WIERZCHOWO, ŻABIN, ŻEŃSKO, ŚWIERCZYNA, SOŚNICA, BĘDLINO, OTRZEP, WIELBOKI, RADOMYŚL
Numer ogłoszenia: 320368 - 2012; data zamieszczenia: 29.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wierzchowo , ul. Długa 29, 78-530 Wierzchowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 3618327, faks 94 3618487.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wierzchowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA PLACÓW ZABAW W MIEJSCOWOŚCIACH: WIERZCHOWO, ŻABIN, ŻEŃSKO, ŚWIERCZYNA, SOŚNICA, BĘDLINO, OTRZEP, WIELBOKI, RADOMYŚL.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa placów zabaw w miejscowościach: Wierzchowo, Żabin, Żeńsko, Świerczyna, Sośnica, Będlino, Otrzep, Wielboki, Radomyśl, zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. 2. W zakres zamówienia wchodzi: 2.1. Budowa placu zabaw w Wierzchowie, na terenie działki nr 553/10, przy ul. Długiej (teren przeznaczony pod plac zabaw jest ogrodzony) w tym: dostawa i montaż: zestawu zabawowego, huśtawki podwójnej wahadłowej, sprężynowca tzw. motorka, piaskownicy z bali z siedziskami (wraz z napełnieniem jej piaskiem), zjeżdżalni, huśtawki tzw. ważki, dwóch ławek drewnianych z metalowym stelażem z oparciem oraz tablicy informacyjnej. Teren placu zabaw należy zniwelować i zasiać trawę. 2.2. Budowa placu zabaw w Żabinie, na terenie działki nr 47, w tym: dostawa i montaż: zestawu zabawowego, huśtawki podwójnej wahadłowej, sprężynowca tzw. motorka, piaskownicy z bali z siedziskami (wraz z napełnieniem jej piaskiem), zjeżdżalni, huśtawki tzw. ważki, ławki drewnianej z metalowym stelażem, oparciem oraz tablicy informacyjnej. Teren placu zabaw należy zniwelować, zasiać trawę oraz wykonać ogrodzenie placu (długość 162 m) z siatki na słupkach stalowych obetonowanych, z bramą. 2.3. Budowa placu zabaw w Żeńsku, na terenie działki nr 10/23, w tym: dostawa i montaż: zestawu zabawowego, huśtawki podwójnej wahadłowej, sprężynowca tzw. konika, piaskownicy z bali z siedziskami (wraz z napełnieniem jej piaskiem), zjeżdżalni, ławki drewnianej z metalowym stelażem, oparciem oraz tablicy informacyjnej. Teren placu zabaw należy zniwelować oraz zasiać trawę. 2.4. Budowa placu zabaw w Świerczynie, na terenie działki nr 83/1, w tym: dostawa i montaż: zestawu zabawowego, huśtawki podwójnej wahadłowej, sprężynowca tzw. motorka, piaskownicy z bali z siedziskami (wraz z napełnieniem jej piaskiem), zjeżdżalni, huśtawki tzw. ważki, dwóch ławek drewnianych z metalowym stelażem, oparciem oraz tablicy informacyjnej. Teren placu zabaw należy zniwelować, zasiać trawę oraz wykonać ogrodzenie placu (długość 95 m) z siatki na słupkach stalowych obetonowanych, z bramą. 2.5. Budowa placu zabaw w Sośnicy, na terenie działki nr 177/4, w tym: dostawa i montaż: piaskownicy z bali z siedziskami (wraz z napełnieniem jej piaskiem), huśtawki podwójnej wahadłowej, huśtawki tzw. ważki, sprężynowca tzw. motorka, zjeżdżalni, ławki drewnianej z metalowym stelażem, oparciem oraz tablicy informacyjnej. Teren placu zabaw należy zniwelować oraz zasiać trawę. 2.6. Budowa placu zabaw w Będlinie, na terenie działki nr 89/1, w tym: dostawa i montaż: piaskownicy z bali z siedziskami (wraz z napełnieniem jej piaskiem), zjeżdżalni, huśtawki podwójnej wahadłowej, huśtawki tzw. ważki, sprężynowca tzw. motorka, ławki drewnianej z metalowym stelażem, oparciem oraz tablicy informacyjnej. Teren placu zabaw należy zniwelować, zasiać trawę oraz wykonać ogrodzenie placu (długość 186 m) z siatki na słupkach stalowych obetonowanych, z bramą. 2.7. Budowa placu zabaw w Otrzepie, na terenie działki nr 39/3, w tym: dostawa i montaż: huśtawki podwójnej wahadłowej, piaskownicy z bali z siedziskami (wraz z napełnieniem jej piaskiem), zjeżdżalni, huśtawki tzw. ważki, sprężynowca tzw. konika, ławki drewnianej z metalowym stelażem, oparciem oraz tablicy informacyjnej. Z terenu placu zabaw należy usunąć krzewy i podszycie, uzupełnić ziemię, zniwelować, zasiać trawę oraz wykonać ogrodzenie placu (długość 70 m) z siatki na słupkach stalowych obetonowanych, z bramą. 2.8. Budowa placu zabaw w Wielbokach, na terenie działki nr 96, w tym: dostawa i montaż: zestawu zabawowego, piaskownicy z bali z siedziskami (wraz z napełnieniem jej piaskiem), huśtawki podwójnej wahadłowej, sprężynowca tzw. konik, zjeżdżalni, ławki drewnianej z metalowym stelażem, oparciem oraz tablicy informacyjnej. Teren placu zabaw należy zniwelować oraz zasiać trawę. 2.9. Budowa placu zabaw w Radomyślu, na terenie działki nr 285/5, w tym: dostawa i montaż: zestawu zabawowego, huśtawki podwójnej wahadłowej, piaskownicy z bali z siedziskami (wraz z napełnieniem jej piaskiem), zjeżdżalni, sprężynowca tzw. konika, ławki drewnianej z metalowym stelażem, oparciem oraz tablicy informacyjnej. Teren placu zabaw należy zniwelować, zasiać trawę oraz wykonać ogrodzenie placu (długość 163 m) z siatki na słupkach stalowych obetonowanych, z bramą.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw 39.11.36.00 - Ławki 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń 77.12.00.00 - Usługi kompostowania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3 000 zł (trzy tysiące zł). 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 2.1. pieniądzu, 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3. gwarancjach bankowych, 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP S.A. o/Złocieniec nr rachunku 77 1020 2847 0000 1202 0009 6065. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego, Wierzchowo, ul. Długa 29, sekretariat Urzędu, a kserokopię dokumentu można załączyć do oferty. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej dwie roboty budowlane, polegające na wykonaniu placu zabaw. Spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego wykazu wykonanych robót budowlanych wraz z dokumentami potwierdzającymi, że te roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie określa sie minimlanych standardów. Ocena spełniania warunków na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia oraz oświadczenia, że wymienione osoby posiadają wymagane uprawnienia budowlane, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają środki finansowe (lub zdolność kredytową) w wysokości co najmniej 250.000,00 zł. Spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonej informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy; na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1) opis oferowanych urządzeń zabawowych, z rysunkami/fotografiami tych urządzeń. 2) kosztorysy ofertowe.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia n/w okoliczności, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia: 1. gdy konieczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT); 2. konieczności zmiany terminu realizacji w związku z: 2.1. wprowadzeniem zmian w dokumentacji projektowej, a wynikających w szczególności z potrzeby dostosowania zakresu zadania do wytycznych programowych lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub 2.2. brakiem możliwości prowadzenia robót na skutek obiektywnych warunków klimatycznych lub 2.3. działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego lub 2.4. nieterminowym, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przekazaniem przez Zamawiającego terenu budowy Wykonawcy lub 2.5. wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę lub 2.6. opóźnieniem związanym z uzyskiwaniem przez Wykonawcę niezbędnych w myśl ustawy Prawo budowlane dokumentów lub 2.7. innymi okolicznościami niepowstałymi z winy Wykonawcy; 2.8. koniecznością wykonania zamówień dodatkowych; 3. zmiany warunków finansowania przedmiotu umowy uzasadnionej zmianami w budżecie Zamawiającego. Zmiany umowy muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 ustawy, stanowiącego, że umowa jest nieważna w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wierzchowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wierzchowo, ul. Długa 29, 78-530 Wierzchowo, w sekretariacie Urzędu.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, w Urzędzie Gminy Wierzchowo, ul. Długa 29, 78-530 Wierzchowo, w sekretariacie Urzędu.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej, w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, działania 313, 322, 323 Odnowa i rozwój wsi - umowa nr 00192-6922-UM1600309/10 z dnia 21.12.2011r.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.