To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-10-10
Ogłoszenie nr 320480 - 2016 z dnia 2016-10-10 r.
Pleszew: Remont części pomieszczeń budynku Domu Pomocy Społecznej w Pleszewie znajdującego się przy ul. Malińskiej 9
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 307531-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej, krajowy numer identyfikacyjny
30687400000, ul.
Plac Wolności im. Jana Pawła II
5,
63300
Pleszew, państwo
, woj.
wielkopolskie, tel.
627 421 103, faks
627 421 540, e-mail
Adres strony internetowej (URL): www.dpspleszew.com.pl/bip/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont części pomieszczeń budynku Domu Pomocy Społecznej w Pleszewie znajdującego się przy ul. Malińskiej 9
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):OG.172.1.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest remont części pomieszczeń budynku Domu Pomocy Społecznej w Pleszewie znajdującego się przy ul. Malińskiej 9 oraz wymiana części stolarki okiennej i drzwiowej z PCV przedmiotowego budynku. Remontem wnętrza objęte jest piętro I budynku - szczegółowe oznaczenie pomieszczeń objętych remontem znajduje się na rys. 01 stanowiącym załącznik nr 8a do SIWZ. Oznaczenie stolarki okiennej i drzwiowej z PCV przeznaczonej do wymiany znajduje się w załącznikach nr 8b-8d. Szczegółowy zakres zamówienia określają: wykaz robót budowlanych do przeprowadzenia, przedmiar robót, kosztorys zerowy, rysunki, wykaz stolarki okiennej i drzwiowej z PCV,wzór umowy, niniejsza specyfikacja istotnych warunków zamówienia. Budynek, w którym będą wykonywane prace, przeznaczony jest dla osób przewlekle psychicznie chorych. Prace będą wykonywane w obiekcie czynnym. Na parterze budynku w całym okresie wykonywania prac będą przebywali mieszkańcy i pracownicy Domu Pomocy Społecznej Pleszewie. W gestii wykonawcy pozostaje zabezpieczenie terenu prowadzonych robót budowlanych, dbanie o porządek i ład na przekazanym mu obiekcie, jak również po zakończeniu prac, przywrócenie do stanu pierwotnego obiektu i naprawa ewentualnych szkód powstałych w trakcie robót. Wymóg powyższy należy bezwzględnie respektować ze względu na to, że podczas prac remontowych obiekt Zamawiającego będzie cały czas funkcjonował. Należy bezwzględnie wyeliminować ryzyko przemieszczania się w miejsca prowadzonych robót mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Pleszewie. Wszystkie użyte do realizacji zamówienia wyroby muszą być pełnowartościowe oraz posiadać wymagane stosownymi przepisami aktualne świadectwa jakości, świadectwa dopuszczenia, atesty, certyfikaty na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności z Polską Normą. Wymagany zakres robót wykonawca winien zrealizować z należytą starannością, zgodnie z wymaganiami Polskich Norm, przepisami Prawa budowlanego, bhp, ppoż. oraz zasadami sztuki budowlanej. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody powstałe na terenie wykonywanych prac i/lub w związku z tymi pracami. W przypadku powstania jakichkolwiek uszkodzeń z winy wykonawcy, jest on zobowiązany do poinformowania Zamawiającego i naprawienia szkody na własny koszt i na własną odpowiedzialność.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45400000-1,
45420000-7,
45430000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/10/2016 IV.2 Szacunkowa całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT174587.23 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 177667,26 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z PLESZEWA
- "Budowa zbiornika wody uzdatnionej nr 3" w ramach zadania: "Budowa zbiorników na wodę uzdatnioną w m. Pleszew" w ramach programu FENX.02.05-IW.01-001/23, ... do spożycia w gminie Pleszew"
- Przebudowa ul. Bogusza w Pleszewie (droga powiatowa nr 4351P)
- Zakup sprzętu sieciowego oraz oprogramowania w ramach projektu pn. Cyberbezpieczny Samorząd.
więcej: przetargi w Pleszewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.