eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TczewWYKONANIE AUTOMATYCZNEGO SYSTEMU WYKRYWANIA I SYGNALIZACJI POŻARU W BUDYNKU SIEDZIBY STAROSTWA POWIATOWEGO W TCZEWIE



Ogłoszenie z dnia 2009-09-16

Tczew: WYKONANIE AUTOMATYCZNEGO SYSTEMU WYKRYWANIA I SYGNALIZACJI POŻARU W BUDYNKU SIEDZIBY STAROSTWA POWIATOWEGO W TCZEWIE
Numer ogłoszenia: 320566 - 2009; data zamieszczenia: 16.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Tczewskiego , ul. Jarosława Dąbrowskiego 18, 83-110 Tczew, woj. pomorskie, tel. 0585313060 w. 136.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.tczew.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE AUTOMATYCZNEGO SYSTEMU WYKRYWANIA I SYGNALIZACJI POŻARU W BUDYNKU SIEDZIBY STAROSTWA POWIATOWEGO W TCZEWIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie automatycznego systemu wykrywania i sygnalizacji pożaru w budynku siedziby Starostwa Powiatowego w Tczewie przy ul. Piaskowej 3. Prace stanowiące przedmiot zamówienia wykonywane będą w trakcie generalnego remontu, przebudowy i dobudowy obiektu. W związku z powyższym Wykonawca na każdym etapie prowadzonych przez siebie prac dostosować się musi do wymagań oraz harmonogramu prac realizowanych przez Generalnego Wykonawcę. 2.2 Zakres planowanych robót obejmuje: - okablowanie: montaż przewodów podtynkowych, - montaż urządzeń systemu sygnalizacji pożaru, - montaż urządzeń systemu oddymiania, - próba i testowanie systemów sygnalizacji pożaru i oddymiania, - opracowanie dokumentacji powykonawczej, - przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi systemu, - opracowanie instrukcji obsługi i eksploatacji systemu, uwzględniającej m.in. kolejne etapy postępowania osób obsługujących system - w przypadku wystąpienia alarmu pożaru 2.3 Szczegółowy opis i zakres robót zawarty jest w dokumentacji projektowej autorstwa firmy STUDIO PROJEKTOWE PROFIL s.c. Janusz Kaczmarek, Krystyna Kosowicz, 76-200 Słupsk, ul. Banacha 12 oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. 2.4 Wykaz dokumentacji projektowej: - Projekt instalacji przeciwpożarowej - Przedmiar robót - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - Dokumentacja projektowa na CD 2.5 Warunki prowadzenia robót: a Wymagania dotyczące zasad prowadzenia robót i realizacji budowy podają Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót. b Zamówienie będzie realizowane w trakcie trwania przebudowy i rozbudowy budynku. c W związku z trwającymi robotami budowlanymi przed złożeniem oferty Wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej na miejscu planowanych do realizacji robót. d Przed podpisaniem protokołu odbioru końcowego, Zamawiający wymaga dostarczenia przez Wykonawcę: - aprobat technicznych oraz certyfikatów zgodności na wbudowane materiały, - świadectw dopuszczenia do obrotu wydanych przez Centrum Naukowo-Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej dla m.in. centrali sygnalizacji pożaru, centrali oddymiania, ręcznych ostrzegaczy pożarowych oraz sygnalizatorów 2.6 Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę w ofercie przetargowej rozwiązań równoważnych rozwiązaniom opisywanym w Projekcie instalacji przeciwpożarowej i przedmiarze robót, przy czym zastrzega, że rozwiązania te muszą oznaczać stosowanie usług i materiałów o parametrach równych lub wyższych od wymaganych w przedmiotowej dokumentacji i być zaakceptowane przez projektanta systemu. Ciężar udowodnienia równoważności lub wyższości parametrów proponowanych przez Wykonawcę usług i materiałów spoczywa na Wykonawcy robót. 2.7 Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na cały przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy od daty odbioru końcowego robót oraz świadczył będzie w tym okresie bezpłatne usługi konserwacji i serwisu systemu. 2.8 Wymagany czas reakcji na podjęcie przez Wykonawcę czynności serwisowych, polegających na usunięciu awarii systemu, Zamawiający określa na maksimum 4 godziny od poinformowania Wykonawcę faksem lub drogą elektroniczną o wystąpieniu awarii systemu, zarówno w dni robocze oraz w dni świąteczne..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 8.1 Warunkiem udziału w Postępowaniu jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium na kwotę 5 000,00 PLN słownie: pięć tysięcy złotych. 8.2 Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert, wskazanego w punkcie 11.1 SIWZ. 8.3 Wadium może być wnoszone w następujących formach: 8.3.1 pieniądzu, 8.3.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 8.3.3 gwarancjach bankowych, 8.3.4 gwarancjach ubezpieczeniowych, 8.3.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm. 8.4 Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, należy je wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Millenium SA 09 1160 2202 0000 0000 6901 1777. Wykonawca powinien dołączyć do oferty kserokopię wniesienia wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - przetarg na Wykonanie automatycznego systemu wykrywania i sygnalizacji pożaru w budynku siedziby Starostwa Powiatowego w Tczewie. W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty potwierdzające wniesienie wadium, o których mowa w punkcie 8.3 muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 8.5 W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w punkcie 8.4 SIWZ. 8.6 Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku określa Ustawa.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 4.1 Zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 4.1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 4.1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 4.1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; 4.1.4 nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. 4.2 Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu: 4.2.1 W zakresie warunku wskazanego w punkcie 4.1.1 ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 5.1.1. 4.2.2 W zakresie warunku wskazanego w punkcie 4.1.2 wymagane jest posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie wykonania w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi niniejszego zamówienia, polegających na wykonaniu systemu sygnalizacji przeciwpożarowej i wartości nie mniejszej niż 180 tysięcy brutto każda, Ponadto wymagane jest dysponowanie odpowiednio doświadczonym i wykwalifikowanym personelem przewidzianym do realizacji zamówienia oraz zapewnienie uczestnictwa w wykonaniu zamówienia następujących osób: - co najmniej 1 osoby, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy, posiadającą stosowne uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych oraz posiadać co najmniej dwuletnią praktykę na budowie, - co najmniej 3 osób posiadających stosowne przeszkolenie w zakresie interaktywnego systemu sygnalizacji pożarowej, stanowiącego przedmiot zamówienia, - co najmniej 3 osób posiadających stosowne uprawnienia elektryczne w grupie kwalifikacyjnej E/1 uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji. Wyżej wymienione osoby muszą posiadać odpowiednie dla branży uprawnienia budowlane oraz zaświadczenia i dokumenty świadczące o tym, że są czynnymi członkami właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 5.1.2. 4.2.3 W zakresie warunku wskazanego w punkcie 4.1.3 wymagane jest posiadanie polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności do kwoty min. 250 tys. PLN. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 5.1.3. 4.2.4 W zakresie warunku wskazanego w punkcie 4.1.4 ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 5.1.1.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.1 W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 5.1.1 Warunki szczegółowe określone w punkcie 4.2.1 i 4.2.4 SIWZ - wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenie potwierdzające, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności zapewniającej wykonanie Zamówienia oraz że nie podlega wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy (załącznik nr 1A). Jednocześnie do oferty należy załączyć: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5.1.2 Warunki szczegółowe określone w punkcie 4.2.2 SIWZ - wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia (załącznik nr 1A). Jednocześnie do oferty należy załączyć: - wykaz wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 robót budowlanych polegających na wykonaniu systemu sygnalizacji przeciwpożarowej i wartości nie mniejszej niż 180 tysięcy złotych brutto każda, sporządzony według wzoru (załącznik nr 1B do SIWZ). - dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że zrealizowane roboty budowlane wykazane w załączniku nr 1B zostały wykonane należycie; - wykaz osób/y należących do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa: - przewidzianych do pełnienia funkcji kierownika budowy, posiadających stosowne uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych oraz posiadających co najmniej dwuletnią praktykę na budowie, - posiadających stosowne przeszkolenie w zakresie interaktywnego systemu sygnalizacji pożarowej, stanowiącego przedmiot zamówienia, - posiadających stosowne uprawnienia elektryczne w grupie kwalifikacyjnej E/1 uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji, sporządzony według wzoru (załącznik nr 1C do SIWZ). - dokumenty świadczące o przeszkoleniu i stwierdzające posiadane uprawnienia przez osoby przewidziane do realizacji zamówienia wskazane w załączniku nr 1C. 5.1.3 Warunki szczegółowe określone w punkcie 4.2.3 SIWZ - wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenie potwierdzające, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (załącznik nr 1A). Jednocześnie do oferty należy załączyć: - polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności do kwoty min. 250 tys. PLN..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.powiat.tczew.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Tczewie, ul. J. Dąbrowskiego 18, pok. nr 36.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Tczewie, ul. J. Dąbrowskiego 18, 83-110 Tczew w Kancelarii Ogólnej w pok. nr 18..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.