Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-16
Skierniewice: DOSTAWA APARATURY BADAWCZEJ I SPRZĘTU LABORATORYJNEGO
dla Samodzielnej Pracowni Kultur Tkanek
w Instytucie Warzywnictwa im. Emila Chroboczka w Skierniewicach
Numer ogłoszenia: 320610 - 2009; data zamieszczenia: 16.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Warzywnictwa im. Emila Chroboczka , ul. Konstytucji 3 Maja 1/3, 96-100 Skierniewice, woj. łódzkie, tel. 046 8332211 do 13, faks 046 8333186.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.inwarz.skierniewice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Badawczo-Rozwojowa. Nauka.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA APARATURY BADAWCZEJ I SPRZĘTU LABORATORYJNEGO dla Samodzielnej Pracowni Kultur Tkanek w Instytucie Warzywnictwa im. Emila Chroboczka w Skierniewicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury badawczej i sprzętu laboratoryjnego według podanego wykazu: 1.Mikromanipulator - system ;CPV:38540000-2, szt.1 2.Doposażenie do fluorescencji mikroskopu odwróconego NICON ; CPV:38519000-6, szt.1 3.Zestaw do przeprowadzania analiz PCR ;CPV:38950000-9, szt.1 4.System do nawadniania roślin w szklarni i w komorze wzrostowej ; CPV39370000-6, szt.1 5.Cieplarki laboratoryjne CPV38540000-2, szt.2 6.Zestaw do przygotowwania i elektroforezy cellogel ;CPV:38434500-1, szt.1 OGÓŁEM: 7.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2, 38.51.90.00-6, 38.95.00.00-9, 39.37.00.00-6, 38.43.45.00-1.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się: 1. Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w Art. 22 ust. 1 uPzp, co oznacza, że: 1.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał wykonanie - w ostatnich trzech latach - co najmniej 3 zamówień, których przedmiotem były dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawie będącej przedmiotem oferty, o ogólnej wartości (brutto) nie mniejszej niż 1,5 wartości (brutto) oferty złożonej w niniejszym postępowaniu. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonywana na podstawie WYKAZU WYKONANYCH DOSTAW, o którym mowa w pkt. VII ppkt 2.1. siwz. 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2. Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 uPzp. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana dla każdej części zamówienia według formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 uPzp, Zamawiający żąda przedłożenia następujących dokumentów: 1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 uPzp i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 uPzp, na formularzu lub według podanego wzoru, który stanowi załącznik nr 8 do siwz. 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Uwaga! Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.1.2, składa dokumenty określone w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U nr 87, poz. 605). W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w ust. 1 musi złożyć odrębnie każdy z Wykonawców. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następującego dokumentu: 2.1. Wykaz wykonanych dostaw, co najmniej dwóch - w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie - odpowiadających swym rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Wykonawcy są zobowiązani do sporządzenia WYKAZU WYKONANYCH DOSTAW, przy czym mogą wykorzystać formularz stanowiący załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ. Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw (np. referencje) powinny być podpisane przez osobę (osoby) uprawnione do reprezentacji podmiotu, na rzecz którego dostawy były realizowane. 3. Ponieważ Wykonawcy, są zobowiązani przyjąć i spełnić wszelkie wymogi wynikające z ustawy Prawo zamówień publicznych i wymogi Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, to oferta musi zawierać także niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: 3.1. Wypełniony formularz p.t. OFERTA, który stanowi załącznik nr 1 do siwz, wraz z następującymi załącznikami: a) Wypełnione załączniki od nr 2 do nr 7 (zawarte w siwz), zawierające skrócone opisy parametrów technicznych i wyposażenia oferowanej aparatury, które będą brane pod uwagę przy ocenie technicznej (w tym: funkcjonalności i jakości) oferowanego sprzętu. b) Opis oferowanej aparatury lub inna dokumentacja określająca szczegółowo przedmiot dostawy. c) Faktura proforma lub szczegółowa Specyfikacja cenową z wyceną oferowanego przedmiotu dostawy. d) Harmonogram realizacji dostawy. e) Inne dokumenty, załączone do oferty według uznania Wykonawcy. Wyżej wymienione dokumenty mają m.in. na celu wykazanie, że oferowany przedmiot dostawy jest zgodny z wymaganiami Zamawiającego. W oparciu o te dokumenty zostanie przeprowadzona ocena ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 75
- 2 - Parametry techniczne, w tym wyposażenie, funkcjonalność, jakość - 20
- 3 - Długość terminu gwarancji - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.inwarz.skierniewice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Warzywnictwa im. Emila Chroboczka
96-100 Skierniewice, ul. Konstytucji 3 Maja 1/3, pokój 22, za odpłatnością 15,00 zł, lub za zaliczeniem pocztowym, na wniosek wykonawcy..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2009 godzina 14:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego w Kancelarii zamawiającego; ul. Konstytucji 3 Maja 1/3;96-100 Skierniewice.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nr umowy UDA-POIG.01.03.01-10-114/08-00, tytuł Projektu: Nowa technologia wyprowadzania materiałów wyjściowych hodowli mieszańców F1 marchwi realizowany w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, lata 2007-2013.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Mikromanipulator - system.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia - podanego na poz. 1 w ogłoszeniu przetargowym - jest dostawa zestawu zgrubnych i precyzyjnych mikromanipulatorów wraz z oprzyrządowaniem do przeprowadzania fuzji protoplastów. Przewidywany do zakupu zestaw powinien zawierać m.in. dwie pompy do trzymania komórki, dwa manipulatory zgrubne (mechaniczne), dwa manipulatory precyzyjne (hydrauliczne), odpowiedni mikroskop do zamontowania mikromanipulatorów z zestawem 3 obiektywów, kontrastem Hoffmana, z uchwytem do szalek i preparatów, z możliwością montowania kamery lub aparatu fotograficznego i z możliwością rozbudowy o fluorescencję. Zamawiany system do mikromanipulacji musi spełniać wymogi przedstawione w zał. 2 do siwz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. Parametry techniczne, w tym wyposażenie, funkcjonalność, jakość - 20
- 3. Długość terminu gwarancji - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Doposażenie do fluorescencji mikroskopu odwróconego NIKON.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia (na poz. 2) jest dostawa doposażenia do fluorescencji mikroskopu odwróconego NIKON TS100-F. Kompletny zestaw powinien mieć wyposażenie i spełniać wymogi techniczne opisane w zał. 3 do siwz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.51.90.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. Parametry techniczne, w tym wyposażenie, funkcjonalność, jakość - 20
- 3. Długość terminu gwarancji - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zestaw do przeprowadzania analiz PCR.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia - podanego na poz. 3 w ogłoszeniu przetargowym - jest dostawa zestawu aparatury do przeprowadzania analiz PCR, składającego się m.in. z: termocyklera, spektrofotometru UV/Vis, aparatu do elektroforezy i systemu do dokumentacji żeli. Zakres dostawy obejmuje także komplet oprogramowania, licencje, instalację urządzeń i szkolenie użytkowników. Kompletny zestaw ma posiadać wyposażenie i spełniać wymogi opisane w zał. 4 do siwz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.95.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. Parametry techniczne, w tym wyposażenie, funkcjonalność, jakość - 20
- 3. Długość terminu gwarancji - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: System do nawadniania roślin w szklarni i komorze wzrostowej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia (na poz. 4) jest dostawa systemu do nawadniania roślin w szklarni i w komorze wzrostowej w uprawie roślin warzywnych na stołach. Urządzenie ma służyć do wykonywania prac naukowo-badawczych. Kompletny zestaw powinien mieć wyposażenie i spełniać wymogi techniczne opisane w zał. 5 do siwz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.37.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. Parametry techniczne, w tym wyposażenie, funkcjonalność, jakość - 20
- 3. Długość terminu gwarancji - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Cieplarki laboratoryjne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia - podanego na poz. 5 w ogłoszeniu przetargowym - jest dostawa cieplarek laboratoryjnych (2 sztuki) z wymuszonym obiegiem powietrza o pojemności 115 litrów. Kompletny zestaw ma posiadać wyposażenie i spełniać wymogi techniczne opisane w zał. 6 do siwz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. Parametry techniczne, w tym wyposażenie, funkcjonalność, jakość - 20
- 3. Długość terminu gwarancji - 5
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zestaw do przygotowania i elektroforezy CELLOGEL.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia (na poz.6) jest dostawa zestawu do elektroforezy CELLOGEL. Urządzenie ma służyć do wykonywania prac naukowo- badawczych jak również do wykonywania badań rutynowych. Wykonane z poliwęglanu, i formowane wtryskowo komory oraz mostki mają zapewnić wysoka odporność na oddziaływanie chemiczne i fizyczne. Kompletny zestaw powinien mieć wyposażenie i spełniać wymogi techniczne opisane w zał. 7 do siwz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.45.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. Parametry techniczne, w tym wyposażenie, funkcjonalność, jakość - 20
- 3. Długość terminu gwarancji - 5
INNE PRZETARGI Z SKIERNIEWIC
więcej: przetargi w Skierniewicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni kryminalistyki i toksykologii sądowej dla technika analityka w ramach projektu pn. "AKCJA TRANSFORMACJA"
- Sukcesywna dostawa odczynników do oznaczeń wirusologicznych i innych badań wraz z dzierżawą analizatora.
- Dostawa kamery hiperspektralnej krótkiej podczerwieni (SWIR) wraz z wyposażeniem dla Katedry Geomorfologii i Geologii Czwartorzędu Uniwersytetu Gdańskiego
- Dostawa komory klimatycznej umożliwiającej zadanie zmiennych warunków otoczenia na badane urządzenie zamontowane do ramy testowej zestawu pomiarowego do symulowania zadawania obciążenia
- Dostawa weterynaryjnego sprzętu laboratoryjnego
- Sukcesywne dostawy odczynników laboratoryjnych wraz z dzierżawą analizatorów dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego dla Nerwowo i Psychicznie Chorych SPZOZ w Ciborzu
więcej: Analizatory biochemiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.