Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-10-10
Ogłoszenie nr 320704 - 2016 z dnia 2016-10-10 r.
Olszanica: Przebudowa drogi w m. Uherce Mineralne i utwardzenie placów w m. Stefkowa i Rudenka
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Olszanica, krajowy numer identyfikacyjny
37044005700000, ul.
81,
38722
Olszanica, woj.
podkarpackie, państwo
, tel.
0-13 461-76-10, e-mail
gmina@olszanica.pl, faks
0-13 461-73-73.
Adres strony internetowej (URL): www.olszanica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
www.olszanica.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
nie
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Urząd Gminy , 38-722 Olszanica 81
Adres:
38-722 Olszanica 81
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
tak
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
www.olszanica.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi w m. Uherce Mineralne i utwardzenie placów w m. Stefkowa i Rudenka
Numer referencyjny: RRG.271.11.2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zadanie nr 1 - Przebudowa drogi nr ewid. 420/1 w m. Uherce Mineralne - korytowanie jezdni na dł. 80 m ,szer.4,0 - Podbudowa z tłucznia gr. 23 cm na pow. 320 m2 - nawierzchnia bitumiczna gr 3+4 cm na dł. 280 m2 - umocnienie poboczy na dł. 80 , gr 7 cm Zadanie nr 2 - Utwardzenie placu nr ewid. dz 57/10 w m. Rudenka - korytowanie powierzchni 468 m2 - podbudowa tłuczniowa gr 23 cm na pow. 468 m2 - nawierzchnia bitumiczna 4+3 cm - 468 m2 - bariery energochłonne na dł. 40 m - rura przepustowa na dł. 24 m śr. 600 mm Zadanie nr 3 - Przebudowa drogi nr ewid. dz. 415/1 i utwardzenie placu na dz. nr ewid. 416/1 w m. Stefkowa - zaklinowanie istniejącej podbudowy klińcem gr 5 cm na pow.1040 m2 - nawierzchnia bitumiczna 4+3 cm na pow. 1293 m2
II.5) Główny kod CPV: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
Dodatkowe kody CPV:45332220-1
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 129771
Waluta:
pln
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających na podstawie art.67 ust.1 pkt 6 ustawy pzp ( do 20% ogólnej wartości przedmiotu zamówienia ). Roboty będą dotyczyły przedmiotu zamówienia określonego w ogłoszeniu o zamówieniu. Zakres obejmował będzie roboty nie ujęte w kosztorysie ofertowym polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 30/11/2016
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa warunków szczególnych w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa warunków szczególnych w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Wykonawca musi wykazać , że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie , co najmniej dwóch zadań o charakterze zgodnym z przedmiotem zamówienia , prze co zamawiający rozumie roboty budowlane polegające na budowie lub remoncie dróg, chodników lub parkingów o wartości min. 50 000 zł brutto każde zadanie ( niezależnie od ilości części na które składa ofertę)
W przypadku wykonawców rozliczających się w innej walucie niż PLN przeliczenia walut należy dokonać według tabeli kursów średnich opublikowanych przez Narodowy Bank Polski w dniu ogłoszenia zamówienia przez Zamawiającego.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
1)Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej., jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji , w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.24 ust.5 pkt 1 ustawy 2) W terminie 3 dni od daty zamieszczenia na stronie internetowej informacji , o której mowa w art.86 ust.5 ustawy pzp - oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające , że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. .
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju , wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały należycie wykonane, przy czym dowodami , o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane, a jeżeli z przyczyn obiektywnych wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu , że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Podmioty ubiegające się wspólnie o zamówienie - pełnomocnictwo do podpisania oferty - w przypadku gdy upoważnienie nie wynika z dokumentów rejestrowych 3. wypełnioną i podpisana ofertę , kosztorys ofertowy zawierający ceny zastosowanych materiałów, sprzętu i robocizny, wartość czynników cenotwórczych ( koszty pośrednie i zysk).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Gwarancja | 40 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Na podstawie art. 144 ust.1 pkt 1 ustawy zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach : a) W sytuacjach których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy zamawiający dopuszcza możliwość niezrealizowania pełnego zakresu przedmiotu zamówienia wraz odpowiednim zmniejszeniem wynagrodzenia umownego, b) Zmiana terminu wykonania zamówienia z przyczyn niezależnych od zamawiającego w sytuacjach wystąpienia: O zmiany warunków atmosferycznych w szczególności: O klęski żywiołowe, O wystąpienie nietypowych dla klimatu polskiego warunków atmosferycznych odbiegających od typowych, szczególnie niesprzyjających , uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych zgodnie z technologią ich wykonywania, dokonywanie odbiorów, przeprowadzanie prób O przedłużenie terminu realizacji zamówienia podstawowego na skutek konieczności wykonania robót dodatkowych których wykonanie jest niezbędne dla prawidłowego wykonania oraz zakończenia podstawowego przedmiotu zamówienia wraz ze wszystkimi konsekwencjami występującymi w związku z przedłużeniem terminu, O zmiany przepisów Prawa Unii Europejskiej lub prawa krajowego co powoduje konieczność dostosowania dokumentacji do zmiany przepisów które nastąpiły w trakcie realizacji zamówienia , c) Zmiana sposobu spełnienia świadczenia zmiana parametrów realizowanego zamówienia o zmiany technologiczne, w szczególności realizacji przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych, materiałowych niż wskazane w uproszczonej dokumentacji projektowej , w sytuacji gdy zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem bądź ze względu na zmiany obowiązującego prawa d) Zmiana osób wskazanych w ofercie które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , na inne osoby pod warunkiem , że nowe osoby będą spełniać wymagania opisane dla tej osoby w specyfikacji w postepowaniu o udzielenie zamówienia i będą zatrudnione na warunkach nie gorszych niż zawartych w siwz e) Gdy niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy stanowi konsekwencję działania sil wyższych niezależnych od wykonawcy , nie stanowiących jego i podwykonawców problemów organizacyjnych, których nie można było przewidzieć poza zdarzeniami zwykłymi, - zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy o czas niezbędny do usunięcia konsekwencji działania siły wyższej. Siła wyższa o której mowa to zdarzenie niezależne od wykonawcy, nie stanowiące jego problemów organizacyjnych , którego strony umowy nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec ani któremu nie mogły przeciwdziałać a które uniemożliwiają wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązania. f) Zmiany będą korzystne dla zamawiającego i nie będą : O wprowadzone warunki które gdyby zostały ujęte w ramach procedury przetargowej udzielenia zamówienia umożliwiłyby dopuszczenie innych ofert niż ta która została pierwotnie wybrana O modyfikowały równowagi ekonomicznej umowy na korzyść wykonawcy w sposób , który nie był przewidziany w postanowieniach pierwotnego zamówienia,
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Nie ma wymagań
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Na podstawie art. 144 ust.1 pkt 1 ustawy zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach : a) W sytuacjach których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy zamawiający dopuszcza możliwość niezrealizowania pełnego zakresu przedmiotu zamówienia wraz odpowiednim zmniejszeniem wynagrodzenia umownego, b) Zmiana terminu wykonania zamówienia z przyczyn niezależnych od zamawiającego w sytuacjach wystąpienia: O zmiany warunków atmosferycznych w szczególności: O klęski żywiołowe, O wystąpienie nietypowych dla klimatu polskiego warunków atmosferycznych odbiegających od typowych, szczególnie niesprzyjających , uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych zgodnie z technologią ich wykonywania, dokonywanie odbiorów, przeprowadzanie prób O przedłużenie terminu realizacji zamówienia podstawowego na skutek konieczności wykonania robót dodatkowych których wykonanie jest niezbędne dla prawidłowego wykonania oraz zakończenia podstawowego przedmiotu zamówienia wraz ze wszystkimi konsekwencjami występującymi w związku z przedłużeniem terminu, O zmiany przepisów Prawa Unii Europejskiej lub prawa krajowego co powoduje konieczność dostosowania dokumentacji do zmiany przepisów które nastąpiły w trakcie realizacji zamówienia , c) Zmiana sposobu spełnienia świadczenia zmiana parametrów realizowanego zamówienia o zmiany technologiczne, w szczególności realizacji przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych, materiałowych niż wskazane w uproszczonej dokumentacji projektowej , w sytuacji gdy zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem bądź ze względu na zmiany obowiązującego prawa d) Zmiana osób wskazanych w ofercie które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , na inne osoby pod warunkiem , że nowe osoby będą spełniać wymagania opisane dla tej osoby w specyfikacji w postepowaniu o udzielenie zamówienia i będą zatrudnione na warunkach nie gorszych niż zawartych w siwz e) Gdy niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy stanowi konsekwencję działania sil wyższych niezależnych od wykonawcy , nie stanowiących jego i podwykonawców problemów organizacyjnych, których nie można było przewidzieć poza zdarzeniami zwykłymi, - zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy o czas niezbędny do usunięcia konsekwencji działania siły wyższej. Siła wyższa o której mowa to zdarzenie niezależne od wykonawcy, nie stanowiące jego problemów organizacyjnych , którego strony umowy nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec ani któremu nie mogły przeciwdziałać a które uniemożliwiają wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązania. f) Zmiany będą korzystne dla zamawiającego i nie będą : O wprowadzone warunki które gdyby zostały ujęte w ramach procedury przetargowej udzielenia zamówienia umożliwiłyby dopuszczenie innych ofert niż ta która została pierwotnie wybrana O modyfikowały równowagi ekonomicznej umowy na korzyść wykonawcy w sposób , który nie był przewidziany w postanowieniach pierwotnego zamówienia,
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 27/10/2016, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1
Nazwa: Przebudowa drogi nr ewid. 420/1 w m. Uherce Mineralne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:korytowanie jezdni na dł. 80 m ,szer.4,0
- Podbudowa z tłucznia gr. 23 cm na pow. 320 m2
- nawierzchnia bitumiczna gr 3+4 cm na dł. 280 m2
- umocnienie poboczy na dł. 80 , gr 7 cm
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45230000-8, 45332220-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30/11/2016
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
gwarancja | 40 |
Część nr: 2
Nazwa: Utwardzenie placu nr ewid. dz 57/10 w m. Rudenka
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:- korytowanie powierzchni 468 m2
- podbudowa tłuczniowa gr 23 cm na pow. 468 m2
- nawierzchnia bitumiczna 4+3 cm - 468 m2
- bariery energochłonne na dł. 40 m
- rura przepustowa na dł. 24 m śr. 600 mm
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45230000-8, 45332220-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30/11/2016
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
gwarancja | 40 |
Część nr: 3
Nazwa: Przebudowa drogi nr ewid. dz. 415/1 i utwardzenie placu na dz. nr ewid. 416/1 w m. Stefkowa
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:zaklinowanie istniejącej podbudowy klińcem gr 5 cm na pow.1040 m2
- nawierzchnia bitumiczna 4+3 cm na pow. 1293 m2
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45230000-8, 45332220-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30/11/2016
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
gwarancja | 40 |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa ul. Wierzbowej w Dąbczu. Zabezpieczenie gazociągu wysokiego ciśnienia DN150 odb. Leszno
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej na terenie Gminy Raszyn z podziałem na zadania
- Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Chalin w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa dedykowanego oświetlenia przejść dla pieszych przy skrzyżowaniu ulic: Modrzewiowej i Kasztanowej w Krakowie.
- Zaprojektowanie i wykonanie dróg na terenie miasta i gminy Gniewkowo
- "Modernizacja schodów zewnętrznych do budynku Domu Pogrzebowego w Kętach wraz z budową podjazdu dla osób niepełnosprawnych"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.