eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinSprzątanie pomieszczeń i terenu zewnętrznego komórek organizacyjnych Izby Celnej w Szczecinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-05

Szczecin: Sprzątanie pomieszczeń i terenu zewnętrznego komórek organizacyjnych Izby Celnej w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 320732 - 2011; data zamieszczenia: 05.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Szczecinie , ul. Energetyków 55, 70-952 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4805500, faks 091 4805801.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ic-szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie pomieszczeń i terenu zewnętrznego komórek organizacyjnych Izby Celnej w Szczecinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania pomieszczeń i terenu zewnętrznego w następujących komórkach organizacyjnych Izby Celnej w Szczecinie: ZADANIE NR 1: Komórki organizacyjne na terenie byłego przejścia granicznego w Lubieszynie ZADANIE NR 2: Komórki organizacyjne w Szczecinie ZADANIE NR 3: Komórki organizacyjne w Stargardzie Szczecińskim i Nowogardzie ZADANIE NR 4: Komórki organizacyjne w Koszalinie, Szczecinku i Świdwinie 2.Szczegółowy zakres usługi obejmujący lokalizacje, charakter pomieszczeń, ich wielkość, częstotliwość sprzątania i wymagania odnośnie zakresu usługi zawiera załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dostępnej na stronie internetowej Izby Celnej w Szczecinie - www.ic-szczecin.pl.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.72.00.00-6, 74.72.20.00-6, 74.73.50.00-0, 74.75.00.00-1, 90.00.00.00-7, 77.31.41.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku będzie dokonywana na podstawie wykazania zrealizowania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 3 umów o świadczenie usługi sprzątania o wartości nie mniejszej niż: - w Zadaniu Nr 1: 75.000,00 zł każda z nich. - w Zadaniu Nr 2: 50.000,00 zł każda z nich - w Zadaniu Nr 3: 10.000,00 zł każda z nich - w Zadaniu Nr 4: 40.000,00 zł każda z nich

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy w sytuacji gdy zmianie ulegnie wielkość powierzchni lokalowej lub powierzchni terenu zewnętrznego, wykorzystywanej przez Zamawiającego do realizacji jego zadań i celów ustawowych

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ic-szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego w Szczecinie przy ul. Energetyków 55 - pokój nr 22, w godzinach urzędowania - dni robocze od 7:30 do 15:30..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2011 godzina 12:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego w Szczecinie przy ul. Energetyków 55 - pokój nr 21 (Kancelaria Izby Celnej).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Komórki organizacyjne na terenie byłego przejścia granicznego w Lubieszynie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania pomieszczeń i terenu zewnętrznego: 1) Budynek nr 3: powierzchnia pomieszczeń: 1373 m2 2) Budynek nr 5: powierzchnia pomieszczeń: 637 m2 3) Budynek nr 7: powierzchnia pomieszczeń: 191 m2 4) Teren zewnętrzny: 1.722 m2 oraz usługi na zlecenie Zamawiającego: 1) Arylowanie posadzek: w Budynku nr 3 - 804 m2 w Budynku nr 5 - 616 m2 ------------------------------------- RAZEM: 1.420 m2 2) Koszenie trawnika o powierzchni ok. 2.500 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.72.00.00-6, 74.72.20.00-6, 74.73.50.00-0, 74.75.00.00-1, 90.00.00.00-7, 77.31.41.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Komórki organizacyjne w Szczecinie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania pomieszczeń i terenu zewnętrznego w: 1) Urząd Celny w Szczecinie: powierzchnia pomieszczeń: 1.377 m2 2) Składnica Akt na terenie portu szczecińskiego: powierzchnia pomieszczeń: 490 m2 3) Referat Dozoru w Szczecinie: powierzchnia pomieszczeń: 231 m2 oraz usługi na zlecenie Zamawiającego: 1) Mechaniczne doczyszczanie posadzek Izby Celej w Szczecinie - 815 m2 2) Mycie okien na korytarzach i klatkach schodowych Izby Celej w Szczecinie - 211 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.72.00.00-6, 74.72.20.00-6, 74.75.00.00-1, 90.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Komórki organizacyjne w Stargardzie Szczecińskim i Nowogardzie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania pomieszczeń w: 1) Oddział Celny i Referat Dozoru w Stargardzie Szczecińskim: - powierzchnia pomieszczeń: 400 m2 - teren zewnętrzny - schody + podjazd dla niepełnosprawnych: 85 m2 2) Sekcja Kontroli w Nowogardzie: powierzchnia pomieszczeń: 35 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.72.00.00-6, 74.72.20.00-6, 74.75.00.00-1, 90.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Komórki organizacyjne w Koszalinie, Szczecinku i Świdwinie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania pomieszczeń i terenu zewnętrznego w:1) Urząd Celny w Koszalinie: - powierzchnia pomieszczeń: 945 m2 - teren zewnętrzny: 550 m2 2) Oddział Celny w Koszalinie: - powierzchnia pomieszczeń: 392 m2 - teren zewnętrzny: 500 m2 3) Referat Dozoru w Koszalinie - powierzchnia pomieszczeń: 105 m2 4) Oddział Celny w Szczecinku: - powierzchnia pomieszczeń: 311 m2 - teren zewnętrzny: 500 m2 5) Sekcja Dozoru w Świdwinie - powierzchnia pomieszczeń: 80 m2 oraz usługi na zlecenie Zamawiającego: - Koszenie trawnika przy Urzędzie Celnym w Koszalinie o powierzchni ok. 150 m2. W I kwartale 2012 roku planowane jest zasiedlenie nowej siedziby Urzędu Celnego w Koszalinie przy ul. Racławickiej 3-5 i w związku z tym likwidacja siedziby Oddziału Celnego w Koszalinie przy ul. Przemysłowej 8 oraz Referatu Dozoru w Koszalinie przy ul. Zwycięstwa 140. W związku z powyższym we wzorze Oferty cenowej stanowiącej Załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ przewiduje się maksymalny okres świadczenia usługi. Natomiast wzór umowy stanowiący Załącznik nr 5 d) do SIWZ zawiera szczegółowe uregulowania w zakresie warunków realizacji zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.72.00.00-6, 74.72.20.00-6, 74.73.50.00-0, 74.75.00.00-1, 90.00.00.00-7, 77.31.41.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.