eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krakówprzygotowanie wieczerzy wigilijnych dla uczestników projektów MOPS

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-12

Kraków: przygotowanie wieczerzy wigilijnych dla uczestników projektów MOPS
Numer ogłoszenia: 321045 - 2010; data zamieszczenia: 12.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie , ul. Józefińska 14/002, 30-529 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6165420, 6165424, faks 012 6165428.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przygotowanie wieczerzy wigilijnych dla uczestników projektów MOPS.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Organizacja spotkania wigilijnego na potrzeby projektu socjalnego Filii 9 Radość życia, zgodnie z poniższymi wytycznymi: 1) usługa obejmuje przygotowanie, dostarczenie i serwowanie w czasie trwania projektu posiłków dla uczestników projektu Radość życia 2) Wykonawca zapewnia posiłek, zastawę stołową, serwis kelnerski. 3) Menu dla 1 osoby: a) dania gorące z bufetu (do wyboru) - barszcz czerwony (250ml) z pasztecikiem (150g) - karp smażony z grzybami (150g) - kapusta z grzybami (150g) b) zimny bufet - śledź po królewsku (60g) - kulebiak z kapustą i grzybami (70g) c) sałatki - 200g - ziemniaczana ze śledziem - pieczarkowa d) przekąski koktajlowe - mix (4szt - 200g) - roladki naleśnikowe z pastą z łososia - kruche babeczki z krewetkami w curry - pieczarki faszerowane serem blue - tartinki z tuńczykiem i zieloną oliwką e) bufet słodki (200g) - strucla makowa - piernik staropolski z bakaliami f) napoje - gorące: kawa, herbata, kompot z suszu - bez ograniczeń - zimne: soki owocowe, woda mineralna - bez ograniczeń g) pieczywo - bez ograniczeń h) cukier - bez ograniczeń 4) Miejsce realizacji: w lokalu zapewnionym przez Zamawiającego a) os. Na Stoku (w godz.14.00-16.00) dla 65 osób b) os. Wzgórza Krzesławckie (w godz. 15.30-17.00) dla 45 osób 5) Termin realizacji: 13.12.2010 6) Ilość osób: 110 II część zamówienia Organizacja spotkania wigilijnego na potrzeby projektu socjalnego Filii 2 Szansa - przy wigilijnym stole i Spotkanie międzypokoleniowe przy stole wigilijnym 2010r, zgodnie z poniższymi wytycznymi: 1) usługa obejmuje przygotowanie, dostarczenie i serwowanie w czasie trwania projektu posiłków dla uczestników projektu 2) Wykonawca zapewnia posiłek, ceramiczną zastawę stołową i dekorację świąteczną oraz serwis kelnerski. 3) Menu dla 1 osoby: - barszcz czerwony (350ml) z uszkami grzybowymi (8szt) - filet z karpia smażony w panierce (150g) - chleb krojony pszenny (150g) - pierogi z kapustą i grzybami (8szt) - ryba po grecku (150g) - kutia (100g) - kompot z suszu (250ml) - kawa lub herbata (250 ml) - Ciasto (kruche ciasteczka, sernik, strucla z makiem) (350g) - cukier - bez ograniczeń 4) Miejsce realizacji: w lokalu zapewnionym przez Zamawiającego - Dom weselny Astelia ul. Radzikowskiego 51 5) Termin realizacji: 17.12.2010 w godz. 15.00-18.00 6) Ilość osób: 100 III część zamówienia Organizacja spotkania wigilijnego na potrzeby projektu socjalnego Filii 3 Jest Taki Dzień II, zgodnie z poniższymi wytycznymi: 1) usługa obejmuje przygotowanie, dostarczenie i serwowanie w czasie trwania projektu posiłków dla uczestników projektu 2) Wykonawca zapewnia salę odpowiedniej wielkości, w lokalu na terenie Dzielnicy XIII Miasta Krakowa, z dogodnym dojazdem środkami komunikacji miejskiej, do której w czasie trwania spotkania nie będą miały wstępu osoby postronne. Wystrój sali - stosownie do okoliczności: na stołach białe obrusy, świece wraz ze stroikiem świątecznym, z siankiem i opłatkiem oraz z zastawą ceramiczną. Wykonawca zapewni również odpowiednią oprawę muzyczną - kolędy, i obsługę kelnerską. 3) Menu dla 1 osoby: - barszcz czerwony z uszkami (470g) - ryba panierowana (150g) - surówka z czerwonej kapusty (200g) - ziemniaki (200g) - kapusta z grochem (200g) - pierogi z kapustą i grzybami (300g) - makaron z makiem (200g) - gołąbek w sosie grzybowym (250g) - sałatka jarzynowa (150g) - kompot z suszu (250g) - ciasto 2 rodzaje (200g) - kawa lub herbata (250ml) - cukier - bez ograniczeń - sok owocowy (300ml) - cytrusy, banany (0,5 kg) 5) Termin realizacji: 20.12.2010 w godz. 15.00-18.00 6) Ilość osób: 20 IV część zamówienia Organizacja spotkania wigilijnego na potrzeby projektu Filii 4 Spotkanie wigilijne dla Emerytów i Rencistów z Dzielnicy XVIII, zgodnie z poniższymi wytycznymi: 1) usługa obejmuje przygotowanie, dostarczenie i serwowanie w czasie trwania projektu posiłków dla uczestników projektu. 2) Wykonawca zapewnia posiłek, zastawę stołową i dekorację oraz serwis kelnerski. 3) Menu dla 1 osoby: - zupa pieczarkowa z łazankami (500ml) - ryba (120g) - surówka (150g) - pieczywo (100g) 4) Miejsce i termin realizacji: a) 14.12.2010 w godz. 12.00 - 14.00 - os. Szkolne 5 - dla 25 osób b) 14.12.2010 w godz. 16.00 - 18.00 - os. Centrum A 6a - 55 osób c) 16.12.2010 w godz. 12.00 - 14.00 - os. Chałupki - 70 osób d) 16.12.2010 w godz. 16.30 - 18.30 - os. Zgody 1 - 50 osób e) 20.12.2010 w godz. 14.00 - 16.00 - os. Górali 4 - 85 osób 5) Ilość osób: 285 V część zamówienia Organizacja spotkania wigilijnego na potrzeby projektu socjalnego Filii 5 Wieczerza wigilijna, zgodnie z poniższymi wytycznymi: 1) Usługa obejmuje: organizacje wieczerzy wigilijnej dla 80 osób oraz przygotowanie 20 posiłków na wynos z dowozem do miejsca zamieszkania klientów (teren Dzielnicy VIII) 2) Wykonawca zapewnia salę odpowiedniej wielkości, w lokalu na terenie Dzielnicy VIII Miasta Krakowa, z dogodnym dojazdem środkami komunikacji miejskiej, do której w czasie trwania spotkania nie będą miały wstępu osoby postronne. Wystrój sali - stosownie do okoliczności: na stołach białe obrusy, świece wraz ze stroikiem świątecznym, z siankiem i opłatkiem oraz z zastawą ceramiczną. Wykonawca zapewni również odpowiednią oprawę muzyczną - kolędy i obsługę kelnerską. 3) Menu dla 1 osoby: Spotkanie wigilijne w lokalu - żurek z grzybami i jajkiem (300ml) - karp smażony z pieczarkami (180g) - ziemniaki z wody posypane koperkiem (200g) - kapusta czerwona (120g) - pierogi ruskie (330g) - kompot z suszonych owoców (250ml) - kawa lub herbata (250ml) - cukier (10g) - mleko (30ml) - sernik (150g) - kosze pieczywa wiejskiego - bez ograniczeń - na wynos dla każdego uczestnika kapusta z grochem (330g) Menu na wynos z dowozem - karp smażony z pieczarkami (180g) - ziemniaki z wody posypane koperkiem (200g) - kapusta czerwona (120g) - pierogi ruskie (330g) - sernik (150g) - kapusta z grochem (330g) 5) Termin realizacji: 20.12.2010 w godz.12.00-15.00 6) Ilość osób w lokalu: 80 7) Ilość osób z dowozem: 20 VI część zamówienia Organizacja spotkania wigilijnego na potrzeby projektu socjalnego Filii 7 Z kulturą na Ty, zgodnie z poniższymi wytycznymi: 1) usługa obejmuje przygotowanie, dostarczenie i serwowanie w czasie trwania projektu posiłków dla uczestników projektu. 2) Wykonawca zapewnia salę odpowiedniej wielkości, w lokalu na terenie Dzielnicy V lub VII Miasta Krakowa, z dogodnym dojazdem środkami komunikacji miejskiej, do której w czasie trwania spotkania nie będą miały wstępu osoby postronne. Wystrój sali - stosownie do okoliczności, na stołach białe obrusy, świece wraz ze stroikiem świątecznym, z siankiem i opłatkiem oraz z zastawą ceramiczną. Wykonawca zapewnia również obsługę kelnerską w trakcie spotkania. 3) Menu dla 1 osoby: - śledź po japońsku (160g) - pieczywo (100g) - barszcz z uszkami (300ml) - ryba panierowana - panga (130g) - ziemniaki (200g) - zestaw surówek /por, kapusta czerwona, seler/ (200g) - ciasto /sernik, miodownik królewski/ (200g) - kompot z suszu owocowego (200ml) - kawa biała (200ml) - herbata z cytryną (200ml) 5) Termin realizacji: 23.12.2010 w godz. 15.00-19.00 6) Ilość osób: 52.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający może udzielić Wykonawcy zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.12.00 - Usługi dowożenia posiłków 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany mogą dotyczyć takich kwestii jak: termin realizacji zamówienia, podwykonawcy, warunki płatności oraz miejsce realizacji zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie ul.Jżóefińska 14 pok 012.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.11.2010 godzina 12:00, miejsce: Dziennik Podawczy MOPS Kraków ul.Józefińska 14.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.