eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krakówprzygotowanie wiezerzy wigilijnych dla uczestników projektów MOPS

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-12-13

Kraków: przygotowanie wiezerzy wigilijnych dla uczestników projektów MOPS
Numer ogłoszenia: 358073 - 2010; data zamieszczenia: 13.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 321045 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Józefińska 14/002, 30-529 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6165420, 6165424, faks 012 6165428.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przygotowanie wiezerzy wigilijnych dla uczestników projektów MOPS.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i wydanie posiłków uczestnikom projektów zgodnie z poniższymi wytycznymi: I część zamówienia Organizacja spotkania wigilijnego na potrzeby projektu socjalnego Filii 9 Radość życia, zgodnie z poniższymi wytycznymi: 1) usługa obejmuje przygotowanie, dostarczenie i serwowanie w czasie trwania projektu posiłków dla uczestników projektu Radość życia 2) Wykonawca zapewnia posiłek, zastawę stołową, serwis kelnerski. 3) Menu dla 1 osoby: a) dania gorące z bufetu (do wyboru) - barszcz czerwony (250ml) z pasztecikiem (150g) - karp smażony z grzybami (150g) - kapusta z grzybami (150g) b) zimny bufet - śledź po królewsku (60g) - kulebiak z kapustą i grzybami (70g) c) sałatki - 200g - ziemniaczana ze śledziem - pieczarkowa d) przekąski koktajlowe - mix (4szt - 200g) - roladki naleśnikowe z pastą z łososia - kruche babeczki z krewetkami w curry - pieczarki faszerowane serem blue - tartinki z tuńczykiem i zieloną oliwką e) bufet słodki (200g) - strucla makowa - piernik staropolski z bakaliami f) napoje - gorące: kawa, herbata, kompot z suszu - bez ograniczeń - zimne: soki owocowe, woda mineralna - bez ograniczeń g) pieczywo - bez ograniczeń h) cukier - bez ograniczeń 4) Miejsce realizacji: w lokalu zapewnionym przez Zamawiającego a) os. Na Stoku (w godz.14.00-16.00) dla 65 osób b) os. Wzgórza Krzesławckie (w godz. 15.30-17.00) dla 45 osób 5) Termin realizacji: 13.12.2010 6) Ilość osób: 110 i/lub II część zamówienia Organizacja spotkania wigilijnego na potrzeby projektu socjalnego Filii 2 Szansa - przy wigilijnym stole i Spotkanie międzypokoleniowe przy stole wigilijnym 2010r, zgodnie z poniższymi wytycznymi: 1) usługa obejmuje przygotowanie, dostarczenie i serwowanie w czasie trwania projektu posiłków dla uczestników projektu 2) Wykonawca zapewnia posiłek, ceramiczną zastawę stołową i dekorację świąteczną oraz serwis kelnerski. 3) Menu dla 1 osoby: - barszcz czerwony (350ml) z uszkami grzybowymi (8szt) - filet z karpia smażony w panierce (150g) - chleb krojony pszenny (150g) - pierogi z kapustą i grzybami (8szt) - ryba po grecku (150g) - kutia (100g) - kompot z suszu (250ml) - kawa lub herbata (250 ml) - Ciasto (kruche ciasteczka, sernik, strucla z makiem) (350g) - cukier - bez ograniczeń 4) Miejsce realizacji: w lokalu zapewnionym przez Zamawiającego - Dom weselny Astelia ul. Radzikowskiego 51 5) Termin realizacji: 17.12.2010 w godz. 15.00-18.00 6) Ilość osób: 100 i/lub III część zamówienia Organizacja spotkania wigilijnego na potrzeby projektu socjalnego Filii 3 Jest Taki Dzień II, zgodnie z poniższymi wytycznymi: 1) usługa obejmuje przygotowanie, dostarczenie i serwowanie w czasie trwania projektu posiłków dla uczestników projektu 2) Wykonawca zapewnia salę odpowiedniej wielkości, w lokalu na terenie Dzielnicy XIII Miasta Krakowa, z dogodnym dojazdem środkami komunikacji miejskiej, do której w czasie trwania spotkania nie będą miały wstępu osoby postronne. Wystrój sali - stosownie do okoliczności: na stołach białe obrusy, świece wraz ze stroikiem świątecznym, z siankiem i opłatkiem oraz z zastawą ceramiczną. Wykonawca zapewni również odpowiednią oprawę muzyczną - kolędy, i obsługę kelnerską. 3) Menu dla 1 osoby: - barszcz czerwony z uszkami (470g) - ryba panierowana (150g) - surówka z czerwonej kapusty (200g) - ziemniaki (200g) - kapusta z grochem (200g) - pierogi z kapustą i grzybami (300g) - makaron z makiem (200g) - gołąbek w sosie grzybowym (250g) - sałatka jarzynowa (150g) - kompot z suszu (250g) - ciasto 2 rodzaje (200g) - kawa lub herbata (250ml) - cukier - bez ograniczeń - sok owocowy (300ml) - cytrusy, banany (0,5 kg) 5) Termin realizacji: 20.12.2010 w godz. 15.00-18.00 6) Ilość osób: 20 i/lub IV część zamówienia* Organizacja spotkania wigilijnego na potrzeby projektu Filii 4 Spotkanie wigilijne dla Emerytów i Rencistów z Dzielnicy XVIII, zgodnie z poniższymi wytycznymi: 1) usługa obejmuje przygotowanie, dostarczenie i serwowanie w czasie trwania projektu posiłków dla uczestników projektu. 2) Wykonawca zapewnia posiłek, zastawę stołową i dekorację oraz serwis kelnerski. 3) Menu dla 1 osoby: - zupa pieczarkowa z łazankami (500ml) - ryba (120g) - surówka (150g) - pieczywo (100g) 4) Miejsce i termin realizacji: a) 14.12.2010 w godz. 12.00 - 14.00 - os. Szkolne 5 - dla 25 osób b) 14.12.2010 w godz. 16.00 - 18.00 - os. Centrum A 6a - 55 osób c) 16.12.2010 w godz. 12.00 - 14.00 - os. Chałupki - 70 osób d) 16.12.2010 w godz. 16.30 - 18.30 - os. Zgody 1 - 50 osób e) 20.12.2010 w godz. 14.00 - 16.00 - os. Górali 4 - 85 osób 5) Ilość osób: 285 i/lub V część zamówienia Organizacja spotkania wigilijnego na potrzeby projektu socjalnego Filii 5 Wieczerza wigilijna, zgodnie z poniższymi wytycznymi: 1) Usługa obejmuje: organizacje wieczerzy wigilijnej dla 80 osób oraz przygotowanie 20 posiłków na wynos z dowozem do miejsca zamieszkania klientów (teren Dzielnicy VIII) 2) Wykonawca zapewnia salę odpowiedniej wielkości, w lokalu na terenie Dzielnicy VIII Miasta Krakowa, z dogodnym dojazdem środkami komunikacji miejskiej, do której w czasie trwania spotkania nie będą miały wstępu osoby postronne. Wystrój sali - stosownie do okoliczności: na stołach białe obrusy, świece wraz ze stroikiem świątecznym, z siankiem i opłatkiem oraz z zastawą ceramiczną. Wykonawca zapewni również odpowiednią oprawę muzyczną - kolędy i obsługę kelnerską. 3) Menu dla 1 osoby: Spotkanie wigilijne w lokalu - żurek z grzybami i jajkiem (300ml) - karp smażony z pieczarkami (180g) - ziemniaki z wody posypane koperkiem (200g) - kapusta czerwona (120g) - pierogi ruskie (330g) - kompot z suszonych owoców (250ml) - kawa lub herbata (250ml) - cukier (10g) - mleko (30ml) - sernik (150g) - kosze pieczywa wiejskiego - bez ograniczeń - na wynos dla każdego uczestnika kapusta z grochem (330g) Menu na wynos z dowozem - karp smażony z pieczarkami (180g) - ziemniaki z wody posypane koperkiem (200g) - kapusta czerwona (120g) - pierogi ruskie (330g) - sernik (150g) - kapusta z grochem (330g) 5) Termin realizacji: 20.12.2010 w godz.12.00-15.00 6) Ilość osób w lokalu: 80 7) Ilość osób z dowozem: 20.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.12.00 - Usługi dowożenia posiłków 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: Organizacja spotkania wigilijnego na potrzeby projektu socjalnego Filii 2 Szansa - przy wigilijnym stole i Spotkanie międzypokoleniowe przy stole wigilijnym 2010r

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Atia sp. z o.o., ul.Koło Strzelnicy 50, 30-219 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6147,54 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3250,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11600,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Organizacja spotkania wigilijnego na potrzeby projektu socjalnego Filii 3 Jest Taki Dzień II

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Krakowska Spółdzielnia Gastronomiczna - Bar Mleczny Krakus, ul. Limanowskiego 10, 30-534 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2037,73 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1159,40

  • Oferta z najniższą ceną: 1082,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3560,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Organizacja spotkania wigilijnego na potrzeby projektu Filii 4 Spotkanie wigilijne dla Emerytów i Rencistów z Dzielnicy XVIII

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe Graal Catering, os.Kazimierzowskie 29/21, 31-843 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5214,10 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2992,50

  • Oferta z najniższą ceną: 2821,50 / Oferta z najwyższą ceną: 13908,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Organizacja spotkania wigilijnego na potrzeby projektu socjalnego Filii 7 Z kulturą na Ty

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Handlowa Spółdzielnia Jubilat, al. Krasińskiego 1, 31-111 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2956,97 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1820,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1534,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5096,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.