eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceŚwiadczenie usług dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji w nieruchomościach zarządzanych przez KZGM w Katowicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-08

Katowice: Świadczenie usług dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji w nieruchomościach zarządzanych przez KZGM w Katowicach
Numer ogłoszenia: 321132 - 2013; data zamieszczenia: 08.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej , ul. Grażyńskiego 5, 40-126 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2582021, 3141620, faks 032 3141620.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzgm.katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji w nieruchomościach zarządzanych przez KZGM w Katowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie w należytym stanie sanitarno - porządkowym nieruchomości zarządzanych przez KZGM w Katowicach w rejonach poszczególnych Oddziałów Eksploatacji Budynków, polegające na: a) deratyzacji, dezynsekcji dezynfekcji doraźnej w lokalach zarządzanych przez KZGM w Katowicach, a znajdujących się w nieruchomościach zarządzanych przez inne podmioty (w szczególności przez wspólnoty mieszkaniowe) oraz deratyzacji, dezynsekcji dezynfekcji doraźnej nieruchomości będących w zabezpieczeniu KZGM (nieruchomości, które zostały przekazane przez Urząd Miasta Katowice do zabezpieczenia KZGM do czasu wydania decyzji o zadysponowaniu nieruchomością), które nie są zarządzane przez Zamawiającego. b) deratyzacji (okresowej i doraźnej), dezynsekcji i dezynfekcji nieruchomości zarządzanych przez KZGM w Katowicach. Uwaga! Zamawiający informuje, wg stanu na miesiąc lipiec 2013 roku, zarządza 9.906 lokalami w nieruchomościach zarządzanych przez inne podmioty, 11 nieruchomościami będącymi w zabezpieczeniu KZGM w Katowicach oraz 1.046 budynkami. Deratyzacja okresowa przeprowadzana będzie dwa razy do roku (wiosną i jesienią) we wszystkich obiektach zarządzanych przez Zamawiającego, w ramach której Wykonawca zobowiązany jest do zakupu i wyłożenia trutki na szczury, rozwieszenia ostrzeżenia o rozłożonej trutce, usunięcia i utylizacji padłych gryzoni oraz resztek trucizny. Usługa ta realizowana będzie w terminach określanych corocznie w Zarządzeniu Prezydenta Miasta Katowice w sprawie akcji odszczurzania na terenie miasta Katowice. Uwaga! Powierzchnia obejmująca wykonanie tej usługi w okresie trwania całości zamówienia wynosi 88.000,00 m2 - stan na lipiec 2013 roku. Deratyzacja doraźna, jak również dezynfekcja i dezynsekcja doraźna przeprowadzana będzie w miejscach wyznaczonych przez Zamawiającego w zależności od potrzeb (np. dezynsekcja i dezynfekcja w ramach praktyki higienicznej i zwalczania szkodników sanitarnych w lokalach i obiektach zarządzanych przez KZGM w Katowicach, dezynfekcja po zalaniu nieczystościami płynnymi, usuwanie nieczystości po gołębiach, usuwanie gniazd owadów, dezynfekcja nieruchomości po zgonie najemcy itp.). Uwaga! Powierzchnie i ilości obejmujące wykonanie poszczególnych usług w okresie trwania zamówienia: a) deratyzacja doraźna - 80.000,00 m2 b) dezynfekcja - 100.000,00 m2 c) dezynsekcja - 100.000,00 m2 d) usuwanie gniazd owadów - 100,00 szt. e) usuwanie nieczystości po gołębiach - 60.000,00 m2 f) dezynfekcja po zalaniu nieczystościami - 100.000,00 m2 g) dezynfekcja po zgonie najemcy - 100.000,00 m2 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wykaz ilości m2 powierzchni, na której będą wykonywane usługi oraz sztuk (w przypadku usuwania gniazd owadów) zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ oraz załącznik nr 3 (formularz ofertowy) do wzoru umowy. 4. Realizacja wszystkich usług odbywać się będzie na podstawie przekazywanych Wykonawcy pisemnych zleceń (wzór zlecenia stanowi załącznik nr 1 do wzoru umowy)..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w wysokości nie większej niż 5% wartości zamówienia podstawowego, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. W przypadku udzielenia zamówień uzupełniających Wykonawca wykona je na odrębne zlecenie zamawiającego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.92.10.00 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków 90.92.30.00 - Usługi odszczurzania 90.90.00.00 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Każdy wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium zgodnie z art. 45 ustawy Pzp w wysokości: 10.000,00 zł Słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100 2. Wadium może być wnoszone w formach przewidzianych w art. 45 ustawy Pzp. 3. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto zamawiającego: Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach Nazwa banku: ING Bank Śląski S.A. O Katowice Nr rachunku: 13 1050 1214 1000 0023 3495 0603 W tytule przelewu należy wpisać: Wadium w przetargu na: Świadczenie usług dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji w nieruchomościach zarządzanych przez KZGM w Katowicach.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert tzn. do godziny 8:45, do dnia 26.08.2013 r. powinno znajdować się na koncie zamawiającego.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • potwierdzeniem spełniania warunku będzie złożenie oświadczenia na podstawie art. 22 ust 1 ustawy Pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w celu spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, należy wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonawca wykonał co najmniej dwie usługi polegające na: świadczeniu usług dezynsekcji, dezynfekcji i deratyzacji o wartości co najmniej 100.000,00 zł (brutto) każda

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • potwierdzeniem spełniania warunku będzie złożenie oświadczenia na podstawie art. 22 ust 1 ustawy Pzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • potwierdzeniem spełniania warunku będzie złożenie oświadczenia na podstawie art. 22 ust 1 ustawy Pzp

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • potwierdzeniem spełniania warunku będzie złożenie oświadczenia na podstawie art. 22 ust 1 ustawy Pzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykonawca zobowiązany jest wskazać w wykazie wykonanie co najmniej dwóch usług polegające na: świadczeniu usług dezynsekcji, dezynfekcji i deratyzacji o wartości co najmniej 100.000,00 zł (brutto) każda oraz złożyć poświadczenie określające że usługi zostały wykonane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełniony formularz OFERTA - załącznik nr 1 do SIWZ; b) wypełnioną WYCENĘ OFERTOWĄ - załącznik nr 1A do SIWZ; c) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (podpisującego ofertę), złożone w oryginale bądź kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem; d) zakres zamówienia jaki zostanie powierzony podwykonawcom - załącznik nr 6 do SIWZ - jeśli dotyczy; e) pisemne zobowiązanie - w oryginale - podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - jeśli dotyczy; f) oświadczenie, o akceptacji warunków płatności określonych przez Zamawiającego - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ; g) oświadczenie, o zapoznaniu się z warunkami zamówienia i ich akceptacji bez zastrzeżeń - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ; h) oświadczenie, o związaniu ofertą na czas wskazany w specyfikacji - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ; i) oświadczenie, o zapoznaniu się z wzorem umowy i akceptacji bez zastrzeżeń - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ; j) oświadczenie, iż oferowany przedmiot zamówienia jest zgodny z wymaganiami i warunkami opisanymi w ustawie oraz określonymi przez zamawiającego w SIWZ - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje zmiany umowy w zakresie określonym w § 11 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ oraz w zakresie: zmian dotyczących osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia, zarówno ze strony zamawiającego jak i wykonawcy. Zmiany wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kzgm.katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Organizacji Przetargów, ul. Mieszka I 2, 40-877 Katowice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.08.2013 godzina 08:45, miejsce: ul. Grażyńskiego 5, 40-126 Katowice, - sekretariat, I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dotyczy sekcji III.4.1) punktor 2 Dowodami o których mowa w pkt 1 lit. c) zgodnie z § 1 ust. 2 pkt 1 i 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn. 19.02.2013r. są: poświadczenie określające czy usługi zostały wykonane należycie; oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej. W przypadku, gdy zamawiający (KZGM w Katowicach) jest podmiotem, na rzecz, którego usługi wskazane w wykazie wykonanych głównych usług (załącznik nr 5 do SIWZ) zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. Dopuszcza się możliwość złożenia w miejsce poświadczenia i oświadczenia, o których mowa powyżej dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie (np. referencje) zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2009r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 226, poz. 1817) Dotyczy sekcji II.2 Z uwagi na wykonanie części usług w lokalach zarządzanych przez KZGM w Katowicach, które znajdują się w nieruchomościach zarządzanych przez inne podmioty termin wykonania zamówienia został określony w następujący sposób: a) w zakresie świadczenia usług deratyzacji, dezynsekcji i dezynfekcji doraźnej w lokalach zarządzanych przez KZGM w Katowicach, znajdujących się w nieruchomościach zarządzanych przez inne podmioty (w szczególności przez wspólnoty mieszkaniowe) oraz deratyzacji, dezynsekcji i dezynfekcji nieruchomości będących w zabezpieczeniu Zamawiającego, które nie są zarządzane przez Zamawiającego, w okresie - od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2015r. lub wcześniej do wyczerpania środków finansowych, b) w zakresie świadczenia usług deratyzacji (okresowej i doraźnej), dezynsekcji i dezynfekcji nieruchomości zarządzanych przez KZGM w Katowicach - od dnia 06.01.2014 r. do dnia 31.12.2015r. lub wcześniej do wyczerpania środków finansowych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.