eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krakówzakup i dostawa urządzeń do rozbudowy sieci intranetowych (kampusowych) dla Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-05

POZYCJA 32128

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Kraków: zakup i dostawa urządzeń do rozbudowy sieci intranetowych (kampusowych) dla Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Uniwersytet Jagielloński, do kontaktów: Wojciech Kochan, ul. Gołębia 24, 31-007 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4324450, fax 012 4324451, e-mail: bzp@adm.uj.edu.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.uj.edu.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych Uniwesytetu Jagiellońskiego, Wojciech Kochan, ul.Straszewskiego 25/9, 31-113 Kraków, woj. Małopolskie, tel. +4812432-44-50, fax +4812432-44-51, e-mail: bzp@adm.uj.edu.pl, www.uj.edu.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Państwowa szkoła wyższa; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i dostawa urządzeń do rozbudowy sieci intranetowych (kampusowych) dla Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Kraków. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie wykonawcy w zakre¬sie zakupu i dostawy urządzeń do rozbudowy sieci intranetowych (kampusowych) dla Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie w odniesieniu do czterech części, tj.: 1 - urządzenie bezpieczeństwa typu (Integrated Security Gateway), 2 - rozbudowa switcha Marconi ASX-1200 3 - moduły do switcha Marconi ESR-5000. 4 - zakup switchy klasy ExtremeNetworks. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zgodnie z treścią pkt III.2. niniejszego ogłoszenia. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.26.00.00 - Serwery Kod CPV wg słownika 2008: 48.82.00.00 - Serwery Oryginalny kod CPV: 30.26.10.00 - Serwery sieciowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.82.10.00 - Serwery sieciowe Oryginalny kod CPV: 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe Kod CPV wg słownika 2008: 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Szacunkowa wartość zamówienia wynosi około 300 tysięcy złotych. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 42

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Opis warunków (podmiotowych i przedmiotowych) udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. 1. Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszej SIWZ oraz w art. 22 ustawy PZP, jak też nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP. 2. Wykonawca musi przedstawić wykaz osób lub podmiotów przewidzianych do świadczenia usług gwarancyjnych, które posiadają uprawnienia lub autoryzację do serwisowania dostarczanych urządzeń na potwierdzenie czego przedstawi kopię dokumentów (np. uprawnień, autoryzacji, certyfikatów, świadectw ukończenia kursów itp.) potwierdzających możność prowadzenia serwisu gwarancyjnego odpowiednio dla oferowanych części 1 i/lub 2 i/lub 3 i/lub 4 zamówienia. 3. Wykonawca musi przedstawić indywidualną kalkulację ceny oferty odpowiednio dla oferowanych części 1 i/lub 2 i/lub 3 i/lub 4 zamówienia. 4. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi w SIWZ, oraz dołączyć opisy techniczne i funkcjonalne lub instrukcje obsługi oraz kopie certyfikatów lub innych dokumentów potwierdzających zgodność oferowanych urządzeń z wymaganiami SIWZ, przy czym dopuszcza się w tym zakresie złożenie tych dokumentów w języku angielskim odpowiednio dla oferowanych części 1 i/lub 2 i/lub 3 i/lub 4 zamówienia. 5. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt 4) SIWZ terminie. 6. Wykonawca zamierzający zatrudnić podwykonawców musi przedstawić powierzony im zakres prac w treści oferty, a przy tym niedopuszczalnym jest podzlecanie prac przez podwykonawców dla kolejnych podwykonawców. 7. Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, jak i podpisać wzór umowy, stanowiące integralną część SIWZ. 8. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty. B. Wykonawcy niespełniający powyższych warunków zostaną przez zamawiającego wykluczeni z niniejszego postępowania lub ich oferty zostaną odrzucone. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny na dzień składania ofert dokument, tj. odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 2. Pełnomocnictwo (pełnomocnictwa) dołączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa, jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, przy czym dotyczy to również przypadków składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, tj.: 2.1 wykonawców działających w formie Spółki Cywilnej, jeżeli z dokumentów dołączonych do oferty np. umowy spółki (czy jej kopii poświadczonej odpowiednio za zgodność z oryginałem) nie wynika odpowiedni dla podpisania oferty, bądź wynika inny sposób reprezentacji; 2.2 wykonawców występujących wspólnie, czyli uczestników konsorcjum. 3. Cenę ryczałtową oferty wyliczoną w oparciu o indywidualną kalkulację wykonawcy, przy uwzględnieniu wymagań i zapisów SIWZ odpowiednio dla danej części zamówienia. 4. Opisy techniczne i funkcjonalne lub instrukcje obsługi oraz kopie certyfikatów lub innych dokumentów potwierdzających zgodność oferowanych urządzeń z wymaganiami SIWZ odpowiednio dla danej części zamówienia. 5. W przypadku, gdy wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony ich wykaz z zakresem powierzonych im zadań odpowiednio dla danej części zamówienia. 6. Wypełniony i podpisany formularz oferty wraz z załącznikami od 1 do 4, zawierającymi oświadczenia i wykazy potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu opisanych w pkt 5), SIWZ, a nie wyszczególnionych w pkt 6), (wypełnionymi i uzupełnionymi lub sporządzonymi zgodnie z ich treścią). 7. W przypadku, gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, w miejsce dokumentów, o których mowa w pkt 6) 1. SIWZ zobowiązany jest przedłożyć dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 8. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, wykonawca może je zastąpić stosownym dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 9. Dokumenty, o których mowa w pkt 6)7. SIWZ muszą być złożone w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski i poświadczonych przez wykonawcę za zgodność z oryginałem. 10. W przypadku, gdy wykonawca w miejsce któregoś z dokumentów, o których mowa w (oprócz pkt 6)2.) SIWZ dostarczy jego kopię, kopia ta musi być poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów (np. jeśli przedstawione kserokopie będą nieczytelne lub będą wzbudzać wątpliwości co do ich prawdziwości).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uj.edu.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2007 godzina 12:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 25.06.2007, godzina 12:35, Biuro Zamówień Publicznych UJ, przy ul. Straszewskiego 25/9, 31-113 Kraków, IV p.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 01.06.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Urządzenie bezpieczeństwa typu \Integrated Security Gateway\,. 1) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa urządzenia bezpieczeństwa typu \Integrated Security Gateway\. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.26.00.00, 30.26.10.00, 32.42.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Jedno urządzenie bezpieczeństwa typu \Integrated Security Gateway\. Urządzenie wzorcowe: Juniper Netscreen ISG-1000 (wydajność startowa: firewalla 1Gbps, IPSEC VPN 1Gbps, IDP 0.6Gbps. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 42 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Rozbudowa switcha Marconi ASX-1200. 1) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa urządzeń do rozbudowy switcha ATM firmy Marconii ASX-1200 o kolejne moduły: Switch matrix module ASX12-UPG-266 (matryca przełączająca 2.5Gb/s wraz z jednostką sterującą z procesorem P266) Karta NM-1/622/SMIRE (1-port OC-12c SMF). 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.26.00.00, 30.26.10.00, 32.42.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Switch matrix module ASX12-UPG-266 (matryca przełączająca 2.5Gb/s wraz z jednostką sterującą z procesorem P266) Karta NM-1/622/SMIRE (1-port OC-12c SMF). 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 42 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Moduły do switcha Marconi ESR-5000. 1) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa modułu z portami GigBitowymi do Marconi ESR-5000 w celu umożliwienia podniesienia przepustowości dostępu do węzłów uczelnianej. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.26.00.00, 30.26.10.00, 32.42.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 1 moduł 4-portowe L3 SII Gig Module with GBIC Interfaces ( prod. num. 219-0152-00), Moduły GBIC do kart gigabitowych: 2x GBIC 1000Base-LX, 2x GBIC 1000Base-TX, 2x GBIC 1000Base-SX Jeden moduł 48-portowy 10/100 Tx-Telco SII L3. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 42 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Switche klasy ExtremeNetworks. 1) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa switchy klasy ExtremeNetworks. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.26.00.00, 30.26.10.00, 32.42.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Zakup i dostawa switchy klasy ExtremeNetworks. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 42 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.