eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadomŚwiadczenie usług w zakresie pełnienia całodobowej ochrony mienia WZMiUW na terenie obiektów1. Budynku biurowego Oddziału WZMiUW w Radomiu przy ul. Wernera 4a wraz z przyległym terenem, 2. Budynku zaplecza eksploatacyjnego w Domaniowie oraz ośrodka wypoczynkowo - szkoleniowego z domkami letniskowymi, Wólka Domaniowska 27 gm. Przytyk wraz z przyległym terenem, 3. Budynku usługowego elektrowni wraz z urządzeniami melioracji podstawowych, Wólka Domaniowska 27 gm. Przytyk

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-07

Radom: Świadczenie usług w zakresie pełnienia całodobowej ochrony mienia WZMiUW na terenie obiektów:
1. Budynku biurowego Oddziału WZMiUW w Radomiu przy ul. Wernera 4a wraz z przyległym terenem,
2. Budynku zaplecza eksploatacyjnego w Domaniowie oraz ośrodka wypoczynkowo - szkoleniowego z domkami letniskowymi, Wólka Domaniowska 27 gm. Przytyk wraz z przyległym terenem,
3. Budynku usługowego elektrowni wraz z urządzeniami melioracji podstawowych, Wólka Domaniowska 27 gm. Przytyk

Numer ogłoszenia: 321381 - 2011; data zamieszczenia: 07.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Warszawie Oddział w Radomiu , ul. Wernera 4a, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3626138, faks 048 3624453.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warszawa.wzmiuw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie pełnienia całodobowej ochrony mienia WZMiUW na terenie obiektów:
1. Budynku biurowego Oddziału WZMiUW w Radomiu przy ul. Wernera 4a wraz z przyległym terenem,
2. Budynku zaplecza eksploatacyjnego w Domaniowie oraz ośrodka wypoczynkowo - szkoleniowego z domkami letniskowymi, Wólka Domaniowska 27 gm. Przytyk wraz z przyległym terenem,
3. Budynku usługowego elektrowni wraz z urządzeniami melioracji podstawowych, Wólka Domaniowska 27 gm. Przytyk.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie pełnienia całodobowej ochrony mienia WZMiUW na terenie niżej wymienionych obiektów:
- Budynku biurowego Oddziału WZM i UW w Radomiu przy ul. Wernera 4a wraz z przyległym terenem,
- Budynku zaplecza eksploatacyjnego w Domaniowie oraz ośrodka wypoczynkowo - szkoleniowego z domkami letniskowymi, Wólka Domaniowska 27 gm. Przytyk wraz z przyległym terenem,
- Budynku usługowego elektrowni wraz z urządzeniami melioracji podstawowych, Wólka Domaniowska 27 gm. Przytyk.
Lokalizacja robót: miasto Radom i gmina Przytyk, województwo mazowieckie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia obejmuje świadczenie na rzecz Zamawiającego stałej, bezpośredniej ochrony mienia należącego do Zamawiającego (po jednym posterunku stałym na każdym obiekcie przez 7 dni w tygodniu):
I obiekt: budynek biurowy WZMiUW O/Radom przy ul. Wernera 4a wraz z przyległym terenem.
W skład usługi ochrony wchodzą następujące elementy:
- całodobowe strzeżenie powierzonego obiektu i mienia znajdującego się na terenie Zamawiającego, w tym przed kradzieżą i kradzieżą z włamaniem,
- patrolowanie całości obiektu,
- monitorowanie obiektu oraz bieżąca obsługa systemu alarmowego i telewizji przemysłowej,
- zgłaszanie wszelkich uwag i nieprawidłowości oraz zdarzeń, zniszczeń i interwencji,
- podejmowanie niezbędnych działań w razie zagrożenia bezpieczeństwa lub naruszenia porządku,
- natychmiastowa reakcja i nawiązanie współpracy z odpowiednimi służbami tj. Policją, Strażą Miejską, Strażą Pożarną, Pogotowiem Ratunkowym i in. w przypadku wystąpienia zdarzeń wymagających interwencji z zewnątrz,
- pełna współpraca i własna łączność pracowników ochrony wewnętrznej i zewnętrznej oraz możliwość szybkiego wsparcia przez grupy interwencyjne,
- kontrola wstępu osób i pojazdów wjeżdżających na teren obiektu,
- prowadzenie dokumentacji dot. pełnienia służby oraz ewidencjonowanie wejść i wyjść pracowników urzędu i osób trzecich w godzinach pozaurzędowych tj. od 16:00 do 7:00,
- udzielanie petentom informacji dotyczących miejsca załatwienia sprawy w urzędzie,
- przechowywanie i wydawanie kluczy do pomieszczeń biurowych a także przekazywanie korespondencji osobom uprawnionym,
- doręczanie korespondencji do Urzędu Pocztowego w godz. 14:30 - 15:00,
- wykonywanie drobnych prac naprawczych w obiekcie oraz pomoc w przenoszeniu materiałów,
- utrzymywanie ładu i porządku na terenie objętym ochroną, w tym sprzątanie chodników i placu,
- w okresie letnim koszenie trawy oraz dbanie o zieleń na placu,
- w okresie zimowym odśnieżanie placu, chodnika i schodów zewnętrznych, posypywanie piaskiem, solą i usuwanie oblodzeń.
II obiekt: budynek zaplecza eksploatacyjnego oraz ośrodek wypoczynkowo - szkoleniowy z domkami letniskowymi, Wólka Domaniowska 27, gm. Przytyk, wraz z przyległym terenem.
W skład usługi ochrony wchodzą następujące elementy:
- całodobowe strzeżenie powierzonego obiektu i mienia znajdującego się na terenie Zamawiającego, w tym przed kradzieżą i kradzieżą z włamaniem,
- patrolowanie całości obiektu,
- monitorowanie obiektu oraz bieżąca obsługa systemu alarmowego i telewizji przemysłowej,
- zgłaszanie wszelkich uwag i nieprawidłowości oraz zdarzeń, zniszczeń i interwencji,
- podejmowanie niezbędnych działań w razie zagrożenia bezpieczeństwa lub naruszenia porządku,
- natychmiastowa reakcja i nawiązanie współpracy z odpowiednimi służbami tj. Policją, Strażą Pożarną, Pogotowiem Ratunkowym i in. w przypadku wystąpienia zdarzeń wymagających interwencji z zewnątrz,
- pełna współpraca i własna łączność pracowników ochrony wewnętrznej i zewnętrznej oraz możliwość szybkiego wsparcia przez grupy interwencyjne,
- kontrola wstępu osób na teren obiektu,
- utrzymanie ładu i porządku na terenie objętym ochroną (m.in. odśnieżanie w okresie zimowym),
- prowadzenie dokumentacji dot. pełnienia służby,
- ewidencjonowanie i wydawanie kluczy do pokoi gościnnych, sali konferencyjnej, zaplecza kuchennego, domków i przyczepy sanitarnej, po uprzednim uzgodnieniu z pracownikiem administracyjnym oraz zgodnie z obowiązującymi regulaminami.
III obiekt: budynek usługowy elektrowni wraz z urządzeniami melioracji podstawowych obejmujący następujące obiekty:
a. zapora czołowa wraz z budowlą upustowo-przelewową
b. zapory boczne i stacje pomp Konary i Brudnów
c. czasza zbiornika ze szczególnym nadzorem pasa 30m powyżej budowli upustowo - przelewowej w obszarze oznaczonym znakami ostrzegawczymi
d. budynek usługowy elektrowni z terenem
e. pomosty cumownicze wraz z obiektami pływającymi
W skład usługi ochrony wchodzą następujące elementy:
- całodobowe strzeżenie powierzonego obiektu i mienia znajdującego się na terenie Zamawiającego, w tym przed kradzieżą i kradzieżą z włamaniem,
- patrolowanie terenu Zamawiającego poprzez monitoring oraz dokonywanie odchodów.
Po godzinie 15:00 szczególnie wzmożone kontrole i obchody przydzielonego terenu w nieregularnych odstępach czasu,
- monitorowanie obiektu oraz bieżąca obsługa systemu alarmowego i telewizji przemysłowej,
- zgłaszanie wszelkich uwag i nieprawidłowości oraz zdarzeń, zniszczeń i interwencji,
- podejmowanie niezbędnych działań w razie zagrożenia bezpieczeństwa lub naruszenia porządku,
- natychmiastowa reakcja i nawiązanie współpracy z odpowiednimi służbami tj. Policją, Strażą Pożarną, Pogotowiem Ratunkowym i in. w przypadku wystąpienia zdarzeń wymagających interwencji z zewnątrz,
- pełna współpraca i własna łączność pracowników ochrony wewnętrznej i zewnętrznej oraz możliwość szybkiego wsparcia przez grupy interwencyjne,
- kontrola wstępu osób na teren objęty zakazem,
- utrzymanie ładu i porządku na terenie objętym ochroną (m.in. odśnieżanie w okresie zimowym),
- prowadzenie dokumentacji dot. pełnienia służby.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony o ile wykonawca wykaże, że posiada koncesję wydaną przez Ministra właściwego do Spraw Wewnętrznych na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony mienia wydaną na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005r., Nr 145,poz.1221 z późn.zm.).
      Na potwierdzenie spełnienia przez Wykonawcę tego warunku należy przedłożyć dokument określony w pkt X.2 SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony o ile wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert wykonał, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługę ochrony mienia trwającą minimum 12 kolejnych miesięcy o wartości co najmniej 140 000,00 zł.
      Zamawiający dopuszcza sumowanie zamówień o mniejszej wartości, jednak co najmniej jedno zamówienie musi mieć wartość większą lub równą 70 000,00 zł.
      Na potwierdzenie spełnienia przez Wykonawcę tego warunku należy przedłożyć dokument określony w pkt X.3 SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca dysponuje lub będzie dysponował niezbędnym sprzętem do wykonania zamówienia. Na potwierdzenie spełnienia przez Wykonawcę tego warunku należy przedłożyć dokument określony w pkt X.1 SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca dysponuje lub będzie dysponował min. 1 pracownikiem posiadającym licencję pracownika ochrony fizycznej I stopnia sprawującym nadzór nad pracownikami nie posiadającymi licencji oraz dysponuje zorganizowaną i zmotoryzowaną grupą interwencyjną. Na potwierdzenie spełnienia przez Wykonawcę tego warunku należy przedłożyć dokument określony w pkt X.4 SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla spełnienia powyższego warunku wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Na potwierdzenie spełnienia przez Wykonawcę tego warunku należy przedłożyć dokument określony w pkt X.5 SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Niedopuszczalna jest, pod rygorem nieważności, istotna zmiana postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy chyba, że konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, o których mowa w ust. 2.
2. Strony mogą zmienić postanowienia zawartej umowy jeżeli zaistniały przyczyny niezależne od działania stron, których przy zachowaniu wszelkich należytych środków nie można było uniknąć ani im zapobiec, a w szczególności zmiany mogą dotyczyć:
- terminu realizacji umowy,
- zakresu umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warszawa.wzmiuw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Warszawie Oddział w Radomiu ul. Wernera 4a 26-600 Radom - pokój nr 6.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2011 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Wojewódzkiego Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Warszawie Oddział w Radomiu ul. Wernera 4a 26-600 Radom - pokój nr 102.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.