Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-10-06
Łupawa: Naprawa dróg i dojazdów 2
Numer ogłoszenia: 321590 - 2010; data zamieszczenia: 06.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Łupawa , Łupawa 49, 76-242 Łupawa, woj. pomorskie, tel. 059 8463546, faks 059 849 21 68.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecinek.lasy.gov.pl/lupawa/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawa dróg i dojazdów 2.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa dróg i dojazdów 2 Część 1 Naprawa dróg leśnych nr 1 Łupawa i nr 32 Podole Małe W skład usługi wchodzą m.in.: profilowanie podłoża, ręczne oczyszczenie, rozścielenie pospółki, odtworzenie i odmulenie rowów, plantowanie, obrobienie skarp i dna rowów, usunięcie humusu oraz karczowanie pni. Długość drogi nr 1 - 3700 mb, nr 32 - 2400 mb. Część 2 Naprawa dróg leśnych nr 24 i 64 Święchowo W skład usługi wchodzą m.in.: profilowanie podłoża, ręczne oczyszczenie, rozścielenie pospółki, odtworzenie i odmulenie rowów, plantowanie, obrobienie skarp i dna rowów, usunięcie humusu oraz karczowanie pni. Długość drogi nr 24 - 3700 mb, nr 64 - 2500 mb. Część 3 Naprawa dojazdów do miejsc postoju pojazdów. W skład usługi wchodzą m.in.: profilowanie i zagęszczenie podłoża oraz rozścielenie i zagęszczenie warstwy klińca na 4 miejscach postoju pojazdów..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.23.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: wymagane wadium w wysokości 1000 zł bez względu na ilość części zamówienia
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy wykażą i udokumentują wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jednej usługi odpowiadającej swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, o wartości minimum 50 000,00 zł brutto, z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokument potwierdzający, że usługi zostały wykonane należycie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponowanie osobami i podmiotami zdolnymi do wykonania zamówienia, które posiadają niezbędne kwalifikacje do wykonania zamówienia oraz załączenie oświadczenia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadanie polisy OC na wartość minimum 100 000 zł - załączenie dokumentu lub kopii
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zamawiający ma prawo, jeżeli jest to niezbędne do zgodnej z umową realizacji robót, polecać dokonywanie takich zmian ich jakości i ilości, jakie uzna za niezbędne, a Wykonawca powinien wykonać każde z poniższych poleceń: a)zwiększyć lub zmniejszyć ilość robót objętych kosztorysem ofertowym, pod warunkiem nie przekraczania wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa §5, b)pominąć jakieś roboty, c)wykonać dodatkowe roboty niezbędne do zakończenia robót. 2.Powyższe zmiany mogą być dokonane w następujących okolicznościach: a)jeżeli w trakcie realizacji robót stwierdzone zostaną wady obiektu, których nie można było wykryć na etapie projektowania np.: uszkodzenia zakrytych elementów konstrukcyjnych, anomalie w budowie gruntu oraz inne, których nie można było przewidzieć, b) jeżeli wystąpią przyczyny ekonomiczne niezależne od zamawiającego np.: spadek cen drewna, ograniczenie sprzedaży itp. powodujące ograniczenie lub brak środków finansowych. 3.W przypadku powyższych zmian może nastąpić również zmiana terminu zakończenia robót, o którym mowa w § 3 ust. 2 oraz wynagrodzenia należnego Wykonawcy. W takim uzasadnionym przypadku Zamawiający udzieli Wykonawcy zamówienia zgodne z postanowieniami § 8 umowy. 4.Wykonawca nie wprowadzi jakichkolwiek zmian bez pisemnego polecenia Zamawiającego
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecinek/nadl_lupawa/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Łupawa 49 76-242 Łupawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2010 godzina 09:00, miejsce: Łupawa 49 76-242 Łupawa - sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Naprawa dróg leśnych nr 1 Łupawa i nr 32 Podole Małe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W skład usługi wchodzą m.in.: profilowanie podłoża, ręczne oczyszczenie, rozścielenie pospółki, odtworzenie i odmulenie rowów, plantowanie, obrobienie skarp i dna rowów, usunięcie humusu oraz karczowanie pni. Długość drogi nr 1 - 3700 mb, nr 32 - 2400 mb..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.23.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Naprawa dróg leśnych nr 24 i 64 Święchowo.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W skład usługi wchodzą m.in.: profilowanie podłoża, ręczne oczyszczenie, rozścielenie pospółki, odtworzenie i odmulenie rowów, plantowanie, obrobienie skarp i dna rowów, usunięcie humusu oraz karczowanie pni. Długość drogi nr 24 - 3700 mb, nr 64 - 2500 mb..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.23.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Naprawa dojazdów do miejsc postoju pojazdów..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W skład usługi wchodzą m.in.: profilowanie i zagęszczenie podłoża oraz rozścielenie i zagęszczenie warstwy klińca na 4 miejscach postoju pojazdów..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.23.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie usług z zakresu gospodarki łowieckiej na terenie Nadleśnictwa Turawa w roku 2025
- Ochrona różnorodności biologicznej ekosystemów Ojcowskiego Parku Narodowego przez pielęgnację starych sadów
- Prace leśne w związku z realizacją projektu "Budowa obwodnicy miejscowości Olszyny i miejscowości Jankowice
- Kompleksowe wykonawstwo prac leśnych na terenie Nadleśnictwie Białogard w roku 2006.
- usługi leśne - 2006.
- usługi z zakresu gospodarki leśnej w 2006 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.