eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinZakup sprzętu i aparatury medycznej w ramach planu Modernizacji Technicznej SZ RP na lata 2010-2011 przez 1 Sz W z P SP ZOZ w Lublinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-06

Lublin: Zakup sprzętu i aparatury medycznej w ramach planu Modernizacji Technicznej SZ RP na lata 2010-2011 przez 1 Sz W z P SP ZOZ w Lublinie
Numer ogłoszenia: 321906 - 2010; data zamieszczenia: 06.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 1 Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , Al. Racławickie 23, 20-904 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7183203.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.1szw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu i aparatury medycznej w ramach planu Modernizacji Technicznej SZ RP na lata 2010-2011 przez 1 Sz W z P SP ZOZ w Lublinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup sprzętu i aparatury medycznej w ramach planu Modernizacji Technicznej SZ RP na lata 2010-2011 przez 1 Sz W z P SP ZOZ w Lublinie: Część nr 1. Pompa perstaltyczna - szt. 1 Część nr 2. Diatermia elektrochirurgiczna - szt. 2 Część nr 3. Holter - szt. 2 Część nr 4. Aparat do kriochirurgii - szt. 2 Część nr 5. Monitor centralny SIOP chirurgiczny - szt. 1 Część nr 6. Zestaw do zatapiania bloczków - szt. 1.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5, 33.16.10.00-6, 33.12.30.00-8, 33.16.50.00-4, 33.19.51.00-4, 38.00.00.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości : 200,00 zł (słownie: dwieście złotych) dla części nr 1; 2 100,00 zł (słownie: dwa tysiące sto złotych) dla części nr 2; 400,00 zł (słownie: czterysta złotych) dla części nr 3. 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych) dla części nr 4; 700,00 zł (słownie: siedemset złotych) dla części nr 5; 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych) dla części nr 6. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    a) Oświadczenie o dopuszczeniu oferowanego przedmiotu zamówienia do obrotu na terenie RP - zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych, wraz ze zobowiązaniem wykonawcy do okazania na każde żądanie zamawiającego dokumentów dopuszczających do obrotu, tj.: certyfikaty, deklaracje zgodności, w zależności od klasy wyrobu zgłoszenie lub wpis do Rejestru Wytwórców i Wyrobów Medycznych;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

2. Opis przedmiotu zamówienia sporządzony wg wzoru załączonego do SIWZ oddzielnie dla każdej części przedmiotu zamówienia 3. Dowód wniesienia wadium zgodnie z zasadami wskazanymi, w ust. X SIWZ . 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w celu potwierdzenia, iż oferta została podpisana przez osobę(-y) właściwie umocowaną. 5. Pełnomocnictwo do reprezentacji i zawarcia umowy wystawione przez wszystkich Wykonawców w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.1szw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: - 1 Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Al. Racławickie 23, 20-904 Lublin, budynek nr 6, pokój nr 8.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2010 godzina 10:00, miejsce: - 1 Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Al. Racławickie 23, 20-904 Lublin, budynek nr 6, pokój nr 28.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pompa perstaltyczna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 1 - Pompa perstaltyczna - szt. 1 . Wymagane parametry techniczne urządzenia stanowiącego przedmiot zamówienia opisane w załączniku nr 1.1 - opisu przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ. . Instalacja i uruchomienie przedmiotu zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Diatermia elektrochirurgiczna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 2. Diatermia elektrochirurgiczna - szt. 2 z ukompletowaniem . Wymagane parametry techniczne urządzenia stanowiącego przedmiot zamówienia opisane w załączniku nr 1.2 - opisu przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ. . Instalacja i uruchomienie przedmiotu zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Holter - szt. 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 3. Holter - szt. 2 . Wymagane parametry techniczne urządzenia stanowiącego przedmiot zamówienia opisane w załączniku nr 1.3 - opisu przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ. . Instalacja i uruchomienie przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.30.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Aparat do kriochirurgii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 4. Aparat do kriochirurgii - szt. 2 . Wymagane parametry techniczne urządzenia stanowiącego przedmiot zamówienia opisane w załączniku nr 1.4 - opisu przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ. . Instalacja i uruchomienie przedmiotu zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.50.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Monitor centralny SIOP chirurgiczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 5. Monitor centralny SIOP chirurgiczny - szt. 1 . Wymagane parametry techniczne urządzenia stanowiącego przedmiot zamówienia opisane w załączniku nr 1.5 - opisu przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ. . Instalacja i uruchomienie przedmiotu zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.51.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zestaw do zatapiania bloczków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 6. Zestaw do zatapiania bloczków - szt. 1 . Wymagane parametry techniczne urządzenia stanowiącego przedmiot zamówienia opisane w załączniku nr 1.6 - opisu przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ. . Instalacja i uruchomienie przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.