Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-15
Mszczonów: Budowa ulicy Termalnej w Mszczonowie
Numer ogłoszenia: 32194 - 2008; data zamieszczenia: 15.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mszczonów, ul. Piłsudskiego 1, 96-320 Mszczonów, woj. mazowieckie, tel. 046 8582840, fax 046 8582843.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mszczonow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ulicy Termalnej w Mszczonowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest nowoprojektowana ulica oznaczona na planie sytuacyjnym (zał. do siwz) A-B łącząca ulicę Północną z ulicą Warszawską w mieście Mszczonów położonym w województwie Mazowieckim.
Projektowana ulica A-B stanowi nierozłączną część Kompleksu Basenowego z wykorzystaniem źródeł termalnych w Mszczonowie jako dojazd do parkingu na terenie tego Kompleksu.
Od projektowanej ulicy A-B do parkingu prowadzą dwa wjazdy bramowe oraz dojazd do pól przy ul. Północnej. Nie przewiduje się innych wjazdów. Projektowana ulica A-B spełnia więc funkcję usługową w stosunku do Kompleksu Basenowego, umożliwiając prawidłowy dojazd do parkingu.
1. Parametry projektowanej drogi
a. Parametry techniczne
- Kategoria ruchu KR-2
- Prędkość projektowa - 50 km/h
- Układ jezdny: 1x2 pasy
- Szerokość pasa ruchu - 2,75 m
- Chodnik z jednej strony
b. Parametry geometryczne
- Długość drogi - 264,47 m
- Szerokość projektowanej drogi - 5,50 m
- Spadek poprzeczny jednostronny - 2%
- Szerokość chodnika - 2,00 m
- Odwodnienie - wpusty uliczne
Szczegółowe informacje zawarte są w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik do siwz.
Do zakresu przedmiotu zamówienia wraz z budową ulicy wchodzi:
1. Budowa nowego odcinka linii napowietrznej oświetlenia ulicznego na słupach metalowych typu SO8 , na odcinku od słupa istniejącego do projektowanych słupów .
Szczegółowo wg dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do siwz.
2. Budowa kanału deszczowego, który odprowadzi wody opadowe z projektowanej drogi łączącej ul. Warszawską i ul. Północną biegnącą wzdłuż kompleksu basenowego w Mszczonowie.
- Kanał deszczowy zaprojektowano z rur PVC kl. S Ø 315/9,2 mm o długości 258,5 m.
- Przewidywana ilość ścieków deszczowych qd wyniesie ok. 38,0 dm3/s przy miarodajnym natężeniu deszczu I = 300 dm3/(s×ha).
Szczegółowo wg dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do siwz.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.06.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium:
1. Wysokość wadium. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 15 000 zł, słownie: piętnaście tysięcy złotych.
2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego:
Bank Spółdzielczy Biała Rawska
Nr rachunku: 91 9291 0001 0043 3882 2000 0060
Do oferty należy dołączyć oryginał lub kopię przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem.
3. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężnej należy dołączyć do oferty w postaci oryginału.
4. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę.
5. Szczegółowe warunki dotyczące wadium zgodnie z zapisami art. 45-46 ustawy Pzp..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2) Posiadają niezbędną wiedzą i doświadczeniem i w tym względzie: wykonali min. 3 roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 400 000 zł netto każda w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartościom robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. roboty budowlane w zakresie budowy dróg, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, listy polecające itp.)
3) Dysponują następującym potencjałem technicznym do wykonania zamówienia:
1. samochód dostawczy 1 tona - 1 szt.,
2. urządzenie do zagęszczania gruntu 200 kg - 1 szt.,
3. samochód samowyładowczy do 5 t - 1 szt.,
4. koparka 0,25 m3 - 1 szt.
4) Dysponują następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
- co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie kierowania budową lub innymi robotami budowlanymi lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, w specjalności drogowej,
- co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie kierowania budową lub innymi robotami budowlanymi lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
- co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie kierowania budową lub innymi robotami budowlanymi lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych,
- co najmniej 5 pracownikami do obsługi maszyn i urządzeń uprawnieniami oraz do pozostałych prac z min. 2 letnim doświadczeniem.
5) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i w tym względzie:
- są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 200 000 zł.
- posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 400 000 zł,
6) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Pzp.
Spełnianie warunków :
Wykonawca wykaże przez złożenie odpowiednich oświadczeń i dokumentów, że spełnia warunki. Ocena zostanie dokonana na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
Wykonawca, który nie udokumentuje spełnianie wymienionych warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Ad) 1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, zgodnie z ustawą z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich).
Informacja o dokumentach składanych przez Wykonawców mających swoją siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
I) Stosownie do treści § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w Ad 1), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
II) Stosownie do treści § 2 ust. 2 powołanego powyżej rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, dokumenty, o których mowa powyżej w Ad 1) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
III) Stosownie do treści § 2 ust. 3 powołanego powyżej rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. I), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia pkt II) znajdują odpowiednie zastosowanie.
Ad 2) Wykaz wykonanych min. 3 robót budowlanych o wartości nie mniejszej niż 400 000 zł netto każda w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. roboty budowlane w zakresie budowy dróg, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, listy polecające itp.) zgodnie z załącznikiem nr 4 do siwz.
Ad 3) Oświadczenie o dysponowaniu potencjałem technicznym do wykonania zamówienia zgodnie z warunkami udziału w postępowaniu,
Ad 4) a) Oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zgodnie z warunkami udziału w postępowaniu.
b) Kserokopie decyzji o posiadaniu uprawnień zawodowych w specjalnościach, o których mowa w warunkach udziału w postępowaniu.
c) Dla osób posiadających uprawnienia budowlane aktualny wpis na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego.
d) Jeżeli osoba posiada uprawnienia wydane po 14.02.1995r - zaświadczenie lub decyzję o wpisie do centralnego rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego.
Dla pkt. Ad 2), 3), 4) w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie.
Ad 5) a) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 200 000 zł., (dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnienie warunku).
b) Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzające posiadanie środków finansowych lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wysokości 400 000 zł, (dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnienie warunku).
Ad 6) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy Pzp i o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia, może być ono złożone wspólnie przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przy czym winno ono być podpisane przez każdego z tych wykonawców lub przez pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania ich w postępowaniu lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego) zgodnie z załącznikiem nr 3 do siwz.
Kopie dokumentów należy potwierdzić za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 0,95
- 2. Marża ponad stawkę WIBOR - 0,05
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.mszczonow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 96-320 Mszczonów Pl. Piłsudskiego 1, pok. nr 21.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.03.2008 godzina 10:45, miejsce: Pok. nr 1 (punkt podawczy) Urzędu Miejskiego w Mszczonowie, Pl. Piłsudskiego 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI MSZCZONÓW
- "Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem chodników i placów z kostki brukowej na terenie gminy Mszczonów"
- Przebudowa fragmentu ulicy Długiej w Lutkówce
- Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Grabcach Józefpolskich
więcej: przetargi MSZCZONÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa kanalizacji na terenie m. Nowy Modlin - w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- "Odbudowa mostu ul. Martwa (powódź wrzesień 2024)"
- Modernizacja kompleksów sportowych "Moje Boisko-Orlik 2012" przy ul. Dąbrowskiego, ul. Sikorskiego i ul. Osińskiej w Żorach dofinansowanego ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej
- Modernizacja strategicznej infrastruktury wodociągowo-kanalizacyjnej w gminie Korfantów
- Rozbudowa drogi gminnej nr 105820L - ul. Zbożowej w Piaskach
- Budowa ul. J. Długosza i Krańcowej
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.