Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-17
Warszawa: Projektowanie graficzne, skład komputerowy oraz przygotowanie do druku oraz prezentacji w Internecie (informatyzacja) materiałów promocyjnych serwisu internetowego www.powroty.gov.pl w ramach projektu systemowego pn.:
-Działania ukierunkowane na osoby migrujące do i z Polski, w zakresie szkoleń, doradztwa, kampanii informacyjno - promocyjnej-
Numer ogłoszenia: 322536 - 2009; data zamieszczenia: 17.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich , ul. Tamka 3, 00-349 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 237 00 00, faks 022 237 00 99.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Projektowanie graficzne, skład komputerowy oraz przygotowanie do druku oraz prezentacji w Internecie (informatyzacja) materiałów promocyjnych serwisu internetowego www.powroty.gov.pl w ramach projektu systemowego pn.: -Działania ukierunkowane na osoby migrujące do i z Polski, w zakresie szkoleń, doradztwa, kampanii informacyjno - promocyjnej-.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: Projektowanie graficzne, skład komputerowy oraz przygotowanie do druku oraz prezentacji w Internecie (informatyzacja) materiałów promocyjnych serwisu internetowego www.powroty.gov.pl. W zakres zamówienia wchodzą Zadania dotyczące: 1. Ulotki informacyjno-promocyjnej (Zadanie I), 2. Stojaka promocyjno-dystrybucyjnego do ulotek (Zadanie II), 3. Teczki reklamowej (Zadanie III), 4. Elektronicznych formatów reklamowych (Zadanie IV), 5. Grafiki stron portalu internetowego (Zadanie V). Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.25.00 - Usługi projektów graficznych 79.82.20.00 - Usługi składu 72.41.30.00 - Usługi w zakresie projektowania stron WWW .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium. Wykonawca nie żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) A. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, B. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym, a także dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a jeżeli będą dysponować potencjałem technicznym/osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego/osób zdolnych do wykonania zamówienia, C. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, D. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2) W okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali z należytą starannością (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują) co najmniej trzy usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. usługi z których każda obejmowała: - projektowanie graficzne i skład komputerowy i/lub - przygotowanie materiałów promocyjnych i/lub reklamowych do druku i/lub do prezentacji w Internecie, o łącznej wartości trzech zamówień co najmniej 200.000,00 PLN brutto. W przypadku, gdy wynagrodzenie wykonawcy było ustalone w walucie innej niż PLN Zamawiający dokona przeliczenia kwoty w innej walucie na PLN wg średniego kursu waluty NBP z dnia wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów wymienionych w Rozdziale 3 SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca składa wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu:: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Oświadczenia o: - spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy, - nie podleganiu wykluczeniu w z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, (sporządzone zgodnie z wzorami stanowiącymi Załącznik Nr 3A i 3B do SIWZ). c) Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, sporządzony zgodnie z Załącznikiem Nr 4 do SIWZ. Wykaz powinien obejmować usługi spełniające warunki określone w pkt 3.1.2. SIWZ i musi zawierać informacje niezbędne do stwierdzenia czy wykonawca spełnia warunki określone w tym punkcie. Do wykazu usług należy dołączyć dokumenty wystawione przez odbiorców (zamawiających / zleceniodawców) potwierdzające, że usługi w nim wymienione zostały wykonane należycie. 2. Zasady dotyczące wykonawców występujących wspólnie: W przypadku wnoszenia oferty przez wykonawców występujących wspólnie (konsorcja/spółki cywilne) obowiązują ich następujące zasady: 1) Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo (w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie), o którym mowa w pkt 3.3.1 SIWZ oraz dokumenty, wymienione w pkt 3.2. SIWZ. Dokument o którym mowa w pkt 3.2.1. SIWZ oraz oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu w z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, wymienione w pkt 3.2.2.B.SIWZ składa każdy z wykonawców występujących wspólnie. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy, o którym mowa w pkt 3.2.2.A. SIWZ oraz dokumenty określone w pkt 3.2.3. SIWZ wykonawcy występujący wspólnie składają łącznie (tzn. składają jeden, wspólny wykaz wykonanych usług). 3) Oferta oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu muszą być podpisane zgodnie z zasadami określonymi w Rozdziale 4 pkt 4.4 SIWZ przez każdego z wykonawców występujących wspólnie lub ustanowionego pełnomocnika; 4) Warunki określone w pkt 3.1.1. A, B, C SIWZ powinny być spełnione łącznie przez wszystkich wykonawców występujących wspólnie. 3. Wykonawca zagraniczny: 1) Wykonawca zagraniczny (mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej) zamiast dokumentu wskazanego w pkt 3.2.1 SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju , w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu wskazanego w pkt 3.4.1 SIWZ, wykonawca składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.crzl.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich ul. Kopernika 36/40, 00-924 Warszawa, pokój nr 360 lub pod adresem e-mail: andrzej.januszewski@crzl.gov.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2009 godzina 11:45, miejsce: Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich ul. Tamka 3, 00-349 Warszawa, pokój nr 4.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu 1.42 -Działania ukierunkowane na osoby migrujące do i z Polski, w zakresie szkoleń, doradztwa, kampanii informacyjno - promocyjnej-. 2. Termin 42 dni został wyliczony w oparciu o szczegółowe terminy realizacji poszczególnych etapów zamówienia wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ (OPZ)..
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługi pedagoga świadczącego pomoc pedagogiczną dla dzieci i młodzieży oraz ich opiekunów w podziale na 6 części
- CI.ZP.261.17.2024 Sprzedaż i dostarczenie urządzeń sieciowych do Domów Studenckich Politechniki Warszawskiej
- Zakup dekodera do analizy ruchu sieciowego i dużych zbiorów wiadomości e-mail.
- Wykonanie instalacji oddymiającej klatki schodowej B i E w Gmachu Głównym Politechniki Warszawskiej w Warszawie przy placu Politechniki 1 - Etap I prace przygotowawcze i projektowe
- Usługi Pocztowe
- Wykonanie dok. projekt-kosztorys. termomodernizacji budynku P-la nr 376 przy ul. Admiralskiej 17 wraz z montażem inst. fotowoltaicznej oraz przyg. budynku do instalacji Systemu do Zarządzania Energią
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa na kompleksową obsługę działań informacyjno-promocyjnych w związku z realizacją projektu pn. PMT, finansowanego w ramach Programu FENG 2021-2027, działanie FENG.02.24 PMT
- Druk i dostawa biuletynu Ratusz - Informacje Rady i Prezydenta Miasta Gdyni w 2025 roku oraz projekt, druk i dostawa kalendarza na 2026 rok.
- Zaprojektowanie i wykonanie wielomod. stoiska wystaw. wielokrot. użytku wraz z wyposaż. oraz usł. w zakresie: magazyn., transportu, montażu, demontażu i konserw. stoiska w miejscach wskaz. przez Zam.
- Kompleksowa obsługa dotycząca opracowania projektów graficznych związanych z tematyką gospodarki o obiegu zamkniętym (GOZ) dla Małopolski
- Usługa promocyjna polegająca na składzie, opracowaniu graficznym i wydruku tygodnika Łącznik Zielonogórski
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.