Ogłoszenie z dnia 2015-11-27
Konstancin-Jeziorna: Świadczenie usług pocztowych dla potrzeb Urzędu Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna w 2015 roku - zamówienie uzupełniające 1
Numer ogłoszenia: 322614 - 2015; data zamieszczenia: 27.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Konstancin-Jeziorna, Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna, ul. Warszawska 32, 05-520 Konstancin-Jeziorna, woj. mazowieckie, tel. +48 22 7564810, +48 22 2011975, faks +48 22 7564885, +48 222011975.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pocztowych dla potrzeb Urzędu Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna w 2015 roku - zamówienie uzupełniające 1.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym przy użyciu maszyny do frankowania oraz ich ewentualnych zwrotów. Usługi te powinny być świadczone z uwzględnieniem zasad doręczeń wynikających z przepisów ustawy Ordynacja Podatkowa, Kodeksu Postępowania Administracyjnego. Przedmiot zamówienia winien być realizowany na zasadach określonych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, w szczególności w ustawie z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo Pocztowe (Dz. U. z 2012r., poz.1529). 2. Do zakresu przedmiotu zamówienia należy zaliczyć odbiór z siedziby Zamawiającego: 1) przesyłek listowych krajowych i zagranicznych nierejestrowanych, nie będących przesyłkami najszybszej kategorii określanymi dla potrzeb zamówienia jako ekonomiczne oraz przesyłek listowych będących przesyłkami najszybszej kategorii określanych jako priorytetowe, 2) przesyłek listowych krajowych i zagranicznych rejestrowanych, nie będących przesyłkami najszybszej kategorii określanymi dla potrzeb zamówienia jako ekonomiczne oraz przesyłek listowych będących przesyłkami najszybszej kategorii określanych jako priorytetowe, 3) przesyłek listowych krajowych i zagranicznych rejestrowanych z pokwitowaniem odbioru 4) zwrot do Zamawiającego przesyłek listowych po wyczerpaniu wszystkich możliwości doręczenia lub wydania odbiorcy, łącznie ze zwrotem potwierdzeń odbioru. 3. Szczegółowe informacje dotyczące wykonywanej usługi: 1) Przesyłki nadawane przez Zamawiającego dostarczane będą przez Wykonawcę do każdego miejsca w kraju i za granicą, na podany adres bądź adres skrytki pocztowej, 2) Zamawiający będzie umieszczał na przesyłkach w sposób trwały i czytelny informacje jednoznacznie identyfikujące adresata i nadawcę, jednocześnie określając rodzaj przesyłki na stronie adresowej (polecona, polecona z potwierdzeniem odbioru, priorytetowa), 3) Zamawiający będzie umieszczał na przesyłkach oznaczenie potwierdzające wniesienie opłaty w postaci nadruku na kopercie. 4) Zamawiający będzie korzystał wyłącznie ze swojego opakowania przesyłek, nie dopuszcza się opakowań Wykonawcy. 5) Zamawiający będzie nadawał przesyłki w stanie uporządkowanym. Przesyłki rejestrowane, nadawane będą na podstawie pocztowych książek nadawczych, w dwóch egzemplarzach, po jednym dla Wykonawcy i Zamawiającego. 6) Przesyłki nierejestrowane i paczki nadawane będą na podstawie zestawienia ilościowo- wartościowego nadanych przesyłek. Wykonawca zobowiązany będzie: 1) Odbierać przesyłki do doręczenia z siedziby Zamawiającego w godzinach od 14:00 do 15:00 każdego dnia roboczego od poniedziałku do piątku (z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy), 2) Doręczać wszystkie przesyłki krajowe i zagraniczne z zachowaniem wskaźników terminowości doręczeń przesyłek w obrocie krajowym wskazanym w Rozporządzeniu Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 kwietnia 2013 r., oraz z zawartym Porozumieniem ze Światowym Związkiem Pocztowym. 3) Odbioru przesyłek wychodzących dokonywać będzie upoważniony przedstawiciel Wykonawcy po okazaniu stosownego upoważnienia. 4) Przesyłki muszą być nadane przez Wykonawcę w dniu ich odbioru od Zamawiającego. 5) Wszelkie oznaczenia (numery nadawcze) przesyłek rejestrowanych muszą być zapewnione na przesyłkach przez Wykonawcę. 6) Dla przesyłek ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru Wykonawca będzie doręczał do siedziby Zamawiającego pokwitowane przez adresata potwierdzenie odbioru przesyłki niezwłocznie po jego otrzymaniu. W przypadku nieobecności adresata, przedstawiciel Wykonawcy pozostawia zawiadomienie o próbie doręczenia przesyłki (awizo) ze wskazaniem gdzie i kiedy adresat może odebrać przesyłkę w terminie kolejnych 7 dni, licząc od dnia następnego po dniu zostawienia zawiadomienia u adresata. Jeżeli adresat nie zgłosi się po odbiór przesyłki w ww. terminie Wykonawca sporządza powtórne zawiadomienie o możliwości jej odbioru w terminie kolejnych 7 dni. Po upływie terminu odbioru przesyłka jest niezwłocznie zwracana Zamawiającemu wraz z podaniem przyczyny niedoręczenia (zgodnie z art. 150 Ordynacji Podatkowej, bądź art. 44 KPA) 7) Formularze potwierdzenia odbioru zobowiązany jest bezpłatnie dostarczać Wykonawca do siedziby Zamawiającego 8) Zamawiający wymaga, aby placówki pocztowe Wykonawcy były czynne we wszystkie dni robocze, co najmniej 5 dni w tygodniu z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Opłaty za przesyłki Zamawiający dokonywać będzie z góry na poczet przyszłych usług pocztowych, na wskazane przez Zamawiającego konto, co skutkować będzie odpowiednim ustawieniem przez Wykonawcę licznika maszyny do frankowania. Zamawiający za okres rozliczeniowy do fakturowania uznaje miesiąc kalendarzowy. Ceny podane przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 nie podlegają zmianie przez cały okres trwania umowy, z wyjątkiem wystąpienia okoliczności: 1. Zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym dotycząca funkcjonowania rynku usług pocztowych, w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, 2. Zmiana stawki podatku VAT, 3. Zaistnienie innych, niemożliwych do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczności prawnych, ekonomicznych, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy. Przewidywaną ilość poszczególnych rodzajów przesyłek Zamawiający wskazał w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do zaproszenia. Zamawiający zastrzega, że podane ilości są ilościami szacunkowymi a rzeczywiste ilości przesyłek będą wynikać z aktualnych potrzeb Zamawiającego w związku z tym Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o wykonanie ilości przesyłek określonej w formularzu ofertowym. Reklamacje z tytułu niewykonania usługi Zamawiający może zgłosić Wykonawcy po upływie 14 dni od nadania przesyłki rejestrowanej, nie później jednak niż 12 miesięcy. Termin udzielenia odpowiedzi na reklamację nie może przekroczyć 30 dni od dnia otrzymania reklamacji. Do odpowiedzialności Wykonawcy za nienależyte wykonanie usługi pocztowej stosuje się odpowiednie przepisy ustawy Prawo Pocztowe, Ordynacja Podatkowa, Kodeks Postępowania Administracyjnego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.00.00 - Usługi pocztowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Poczta Polska Spółka Akcyjna, ul. Rodziny Hiszpańskich 8, 00-940 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10112,04 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10111,95
Oferta z najniższą ceną: 10111,95 / Oferta z najwyższą ceną: 10111,95
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) Zamawiający udziela Wykonawcy zamówienia uzupełniającego , które stanowi nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego (szacunkowa wartość zamówienia podstawowego wynosiła 518.334,67 zł netto nr postępowania: ZP.271.85.2014 / nr umowy AG.272.18.2014 z dnia 10.12.2014r. i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, o którym mowa ww. umowie, a udzielenie zamówienia uzupełniającego zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W związku z powyższym zachodzą ustawowe przesłanki do zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki.
INNE PRZETARGI Z KONSTANCINA-JEZIORNY
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Związku Międzygminnego "Pilski Region Gospodarki Odpadami Komunalnymi"
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Urzędu Gminy Gorlice w 2025 r.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania, doręczania przesyłek pocztowych, ich zwrotów oraz odbioru z siedziby ZBiLK.
- Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Gminy Korzenna w 2025 r.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym.
więcej: Usługi pocztowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.