Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-10-07
Bytom: Szkolenia osób bezrobotnych, w podziale na III części.
Numer ogłoszenia: 322670 - 2010; data zamieszczenia: 07.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Łagiewnicka 15, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 2813307, 2817019, 2818860, faks 032 2818860.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupbytom.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego. Powiatowy Urząd Pracy..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szkolenia osób bezrobotnych, w podziale na III części..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są szkolenia zawodowe osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Bytomiu w podziale na III części. Szkolenia winny odbywać się na terenie Bytomia lub w innej miejscowości, przy czym łączny czas dojazdu z centrum Bytomia do miejsca odbywania szkolenia i z powrotem środkami transportu zbiorowego nie może przekraczać 3 godzin. Zajęcia winny odbywać się codziennie, wyłącznie od poniedziałku do piątku w wymiarze 7-8 godzin dziennie, w godzinach przedpołudniowych lub popołudniowych (zaczynać się nie wcześniej niż o godz. 8:00 kończyć nie później niż o godzinie 19:00), w formie kursu , realizowanego według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 30 godz. zegarowych w tygodniu..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.55.00.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien posiadać zaktualizowany na 2010 rok wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy dla siedziby Wykonawcy, stosownie do treści art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20.04.2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (jt. Dz. U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien wykazać, iż w celu realizacji nin. zamówienia dysponuje lokalem obejmującym co najmniej: a) salę wykładową posiadającą oświetlenie dzienne z możliwością zaciemnienia w postaci zasłon, rolet czy żaluzji oraz oświetlenie sztuczne, b) WC, c) pomieszczenie umożliwiające przygotowanie i spożycie posiłku oraz przygotowanie ciepłych i zimnych napojów oraz wskazać podstawę dysponowania powyższym zasobem.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca jest zobowiązany wykazać, iż posiada aktualne opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności szkoleniowej co najmniej na kwotę 20.000,00 zł. W przypadku rozłożenia składki ubezpieczeniowej na raty, Zamawiający uzna spełnienie warunku w przypadku, gdy na dzień składania ofert opłacona została część wymagalnej składki.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1)strona tytułowa - OFERTA, która winna być zgodna z formularzem stanowiącym załącznik Nr 1 do specyfikacji, 2)preliminarz kosztów szkolenia zgodnie z załącznikiem Nr 2 do specyfikacji, 3)program szkolenia (Załącznik Nr 7 do SIWZ), 4)pełnomocnictwo do reprezentowania firmy w postępowaniu, jeżeli nie wynika ono z dokumentów przedłożonych w ofercie; w tym wynikające z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych, 5)zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w przypadku, gdy ofertę składa osoba fizyczna, 6)wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - dotyczy wyłącznie Wykonawców, którzy zamierzają powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom (Załącznik Nr 6 do SIWZ).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty , za wyjątkiem możliwości i warunków dokonania takiej zmiany określonych poniżej: a) zmiana strony umowy tj. następstwo prawne wynikające z odrębnych przepisów, b) zmiana terminu wykonania zamówienia będąca następstwem okoliczności, których nie można było wcześniej przewidzieć i nie można jej przypisać Wykonawcy, w tym w przypadku przedłużającej się procedury przetargowej, jeżeli do wykonania zamówienia pozostało mniej niż 2 miesiące od dnia zawarcia umowy, c) zmiany osób odpowiedzialnych za realizację niniejszej umowy, d) zmiany ilości uczestników szkolenia, będącej następstwem okoliczności, których nie można było przewidzieć, e) zmiana miejsca odbywania zajęć, będąca następstwem okoliczności, których nie można było przewidzieć, przy czym zaproponowane nowe miejsce winno spełniać warunki określone w niniejszej specyfikacji.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupbytom.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu
ul. Łagiewnicka 15
41 - 902 BYTOM
pok. 62.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2010 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu ul. Łagiewnicka 15 41 - 902 BYTOM pok. 24 - Biuro Podawcze.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚĆ I - obejmuje jedno szkolenie..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZŁONEK SŁUŻBY INFORMACYJNEJ ORGANIZATORA IMPREZY MASOWEJ. Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 79 godz. i następujące przedmioty nauczania: - Blok zawodowy; - Samoobrona. Zamówienie obejmuje przeszkolenie od 6 do 7 osób i realizowane będzie w terminie od podpisania umowy do 31 stycznia 2011 r. Program szkolenia będzie oparty na Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 23 marca 2010 r. w sprawie wymogów jakie powinni spełniać kierownik ds. bezpieczeństwa, służby porządkowe i służby informacyjne (Dz.U. z 2010 r. nr 52 poz. 308). O zamówienie mogą ubiegać się placówki określone w § 3 ust. 1 oraz 2 w/w rozporządzenia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.55.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ II - obejmuje trzy szkolenia..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. PORTIER. Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 150 godz. i następujące przedmioty nauczania: - Elementy elektryki - drobne prace przy instalacji niskiego napięcia; - Elementy hydrauliki; - Konserwacja i utrzymanie dobrego stanu urządzeń technicznych - malowanie, uzupełnianie ubytków w glazurze i powierzchniach płaskich i perforowanych, zbijanie starego tynku, wyrównywanie podłoża, drobne naprawy ślusarskie, szklenie, drobne prace stolarskie; - Utrzymanie porządku we wnętrzu budynku; - Prace przy pomocy elektronarzędzi; - Uprawnienia palacza CO na paliwa stałe, ciekłe i gazowe. Zamówienie obejmuje przeszkolenie od 8 do 10 osób i realizowane będzie w terminie od podpisania umowy do 31 stycznia 2011 r. W celu realizacji zamówienia, Wykonawca zapewni uczestnikom, co najmniej: narzędzia i materiały do prac budowlanych, ślusarskich, elektrycznych, stolarskich oraz pielęgnacji terenów zielonych. Uczestnicy otrzymają uprawnienia palacza CO na paliwa stałe, ciekłe i gazowe 2. KIEROWCA WÓZKÓW JEZDNIOWYCH Z MODUŁEM WYMIANY BUTLI GAZOWYCH. Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 67 i następujące przedmioty nauczania - Typy stosowanych wózków widłowych; - Budowa wózka; - Czynności kierowcy przy obsłudze wózków przed podjęciem pracy i po pracy wózkami; - Czynności kierowcy w czasie pracy; - Wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa; - Wiadomości z zakresu BHP, o dozorze technicznym; - Przygotowanie kierowcy do wykonywania czynności wymiany butli; Zamówienie obejmuje przeszkolenie od 16 do 20 osób i realizowane będzie od podpisania umowy do 31 stycznia 2011 roku. Szkolenie zakończy się egzaminem przed komisją UDT, a jego termin musi być zbieżny z terminem zakończenia szkolenia. Wykonawca zapewni również 2 wózki jezdniowe z mechanicznym napędem podnoszenia. Każdy z uczestników odbędzie 15 godz. praktycznej nauki jazdy na wózkach. Wykonawca zabezpieczy w celu realizacji programu podręczniki, schematy, modele oraz sprzęt do praktycznej nauki zawodu. 3. PRACOWNIK MAGAZYNU. Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 160 i następujące przedmioty nauczania - Gospodarka magazynowa w przedsiębiorstwie produkcyjnym i handlowym; - Dokumentacja magazynowa; - Inwentaryzacja stanów magazynowych; - Gospodarka zapasami; - Sprawozdania i analizy; - Podstawy obsługi komputera i komputerowych programów handlowych; - Obsługa kas fiskalnych; - Operator wózka jezdniowego; - Wymiana butli gazowej; - Szkolenie z zakresu przestrzegania zasad higieny w procesie produkcji i obrocie żywnością. Zamówienie obejmuje przeszkolenie od 16 do 20 osób i realizowane będzie od podpisania umowy do 31 stycznia 2011 r. Każdy z uczestników szkolenia będzie pracował samodzielnie przy komputerze ze stosownym oprzyrządowaniem, licencjonowanymi programami komputerowymi niezbędnymi do realizacji zamówienia, w tym min. WINDOWS XP lub nowszym i min. MS Office 2000 lub nowszym. oraz różnego typu kasach fiskalnych z oprogramowaniem fiskalnym i drukarkami fiskalnymi . Wykonawca zapewni również 2 wózki jezdniowe z mechanicznym napędem podnoszenia. Każdy z uczestników odbędzie 15 godz. praktycznej nauki jazdy na wózkach. Moduł obsługi wózka jezdniowego będzie się kończył egzaminem UDT, a jego termin musi zawierać się w czasie szkolenia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: CZĘŚĆ III - obejmuje jedno szkolenie..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SPAWANIE BLACH SPINAMI CZOŁOWYMI MET. MAG.(135), MET. TIG(141) I DRUTEM PROSZKOWYM OSŁONOWYM (136). Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 120 i być zgodna z wytycznymi Instytutu Spawalnictwa. Absolwenci otrzymają uprawnienia wydane przez Instytut Spawalnictwa. Zamówienie obejmuje przeszkolenie: Met. MAG 135: 7 osób Met. TIG 141: 2 osoby Drut proszkowy osłonowy 136: 1 osoba i realizowane będzie od podpisania umowy do 31 grudnia 2010 roku. Zajęcia winny odbywać się od poniedziałku do piątku w wymiarze 8 godzin dziennie. Wykonawca winien posiadać Atest Instytutu Spawalnictwa, który przedłoży Zamawiającemu przed podpisaniem umowy szkoleniowej. Każdy z uczestników szkolenia otrzyma na własność odzież roboczą..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Szkolenie indywidualne osób bezrobotnych (FP) w podziale na V części.
- "PROGRES - zmieniamy się dla potrzeb rynku pracy" - szkolenia pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Bytomiu (EFS+)
- Wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego i grubowarstwowego jezdni na terenie miasta Bytomia w 2025r.
- Wykonanie robót instalacyjnych elektrycznych w budynkach zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania
- Dostawa leków okulistycznych
- Dostawa muf kablowych i zestawów naprawczych" Część I - Koszulki termokurczliwe Część II - Mufy termokurczliwe Część III - Mufy żywiczne Część IV - Mufy żywiczne górnicze dla SRK S.A. Oddział CZOK
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "Spawanie metodą MAG 136" dla 5 osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starogardzie Gdańskim.
- Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób bezrobotnych w zakresie: "Operator koparko -ładowarki kl.III"
- Dostawa rozwiązań z zakresu cyberbezpieczeństwa, w tym sprzętu komputerowego i oprogramowania oraz przeprowadzenie audytu KRI z wdrożeniem systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji i szkoleniami.
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczestników projektu "Kierunek - Moja przyszłość", współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus
- Kurs Carvingu dla 6 uczestników w Ośrodku Szkolenia i Wychowania OHP w Strzelcach Krajeńskich.
- PRACOWNIK RECEPCJI Z OBSŁUGĄ KOMPUTERA
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.