Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-19
Gryfino: Biuro nadleśnictwa - utrzymanie czystości
Numer ogłoszenia: 322845 - 2008; data zamieszczenia: 19.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Gryfino , ul. 1 Maja 4, 74-100 Gryfino, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4162259, 4163514, faks 091 4647552.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Administracja Lasów Państwowych.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Biuro nadleśnictwa - utrzymanie czystości.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości w pomieszczeniach i otoczeniu nieruchomości czterokondygnacyjnego budynku będącego siedzibą Nadleśnictwa Gryfino, położonego przy ulicy 1 Maja 4 w Gryfinie. 2. Siedziba Nadleśnictwa Gryfino składa się z budynku posiadającego część biurową i wspólną mieszkalną, które są wyodrębnione konstrukcyjnie, funkcjonalnie i użytkowo z możliwością wewnętrznej komunikacji oraz otoczenia w postaci chodnika, ogrodzonego placu parkingowego z elementami zieleni. 3. Podział przedmiotu zamówienia na ZADANIA. Według kryterium funkcji zamawiający dzieli przedmiot zamówienia na ZADANIA: a) BIURO - powierzchnia 861,60 m2, w tym: - pomieszczenia biurowe, - toalety, - pomieszczenia techniczne, - pomieszczenia socjalne, - sala narad, - pokoje gościnne - korytarze i klatka schodowa b) OTOCZENIE - powierzchnia 448,00 m2 (w tym tereny zielone 149,00 m2): - ogrodzony parking do użytku wewnętrznego z elementami zieleni - przylegający do nieruchomości chodnik publiczny na długości działki, który na mocy odrębnych przepisów musi być utrzymywany w czystości przez właściciela nieruchomości, c) MIESZKALNA - powierzchnia 97,10 m2: - korytarze i klatka schodowa, 4. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie odbywać się przy użyciu sprzętu, materiałów i środków Wykonawcy w określonych przez Zamawiającego dniach i godzinach. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zakresem prac i czynności zawarty jest w Załączniku nr 1 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.70.00.00 - 74.70.00.00 74.73.50.00 - 74.73.50.00 90.21.20.00 - 90.21.20.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1) Na podstawie art. 45 ust. 2 ustawy pzp. Zamawiający ustala, że każda oferta, którą Wykonawca złoży do postępowania musi być zabezpieczona wadium. 2) Zamawiający określa kwotę wadium na: 1.470,00 PLN (słownie: jeden tysiąc czterysta siedemdziesiąt zł 00/100). 3) Wadium musi być wniesione w formach i na zasadach określonych w SIWZ.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz postawione przez Zamawiającego, na podstawie tego przepisu, tj.: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: x) wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonywali/wykonują usługi o podobnym charakterze (sprzątanie biur) nieprzerwanie przez conajmniej jeden rok o cenie jednego kontraktu nie mniejszej niż 20.000,00 zł na rok oraz załączą dokumenty potwierdzające (referencje), że usługi te zostały/są wykonane należycie [dotyczy wykonawców i/lub podwykonawców] - co najmniej 1 referencja. - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: x) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 zł. - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). b) złożą dokumenty i oświadczenia zgodnie ze SIWZ. c) złożą oświadczenia i dokumenty wymagane w postępowaniu, zgodnie z warunkami określonymi w pkt. 7 niniejszej SIWZ; d) złożą oświadczenie, że wyrażają zgodę na proporcjonalne zmniejszenie wynagrodzenia stosownie do istotnych zmian zakresu przedmiotu zamówienia z przyczyn technicznych i organizacyjnych mogących wystąpić u Zamawiającego w okresie realizacji zamówienia (na formularzu ofertowym) [załącznik nr 3 do SIWZ]; e) wniosą wadium wymagane przez Zamawiającego w formie i wysokości określonej w pkt. 10. 2) Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w realizacji zamówienia za wyjątkiem zadania określonego w pkt. 3 ust 3. a) niniejszej SIWZ (BIURO), żąda wskazania zakresu prac, które będą oni realizować [załącznik nr 4 do SIWZ]. 3) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia uwzględniając postanowienia art. 23 ustawy pzp..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu z postępowania [załącznik nr 2 do SIWZ]; oraz następujące potwierdzające ten fakt dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; (w przypadku Wykonawców występujących wspólnie - dla każdego z nich); - aktualna informacja z Krajowego rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy PZP, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; (w przypadku Wykonawców występujących wspólnie - dla każdego z nich); - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy PZP, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; (w przypadku Wykonawców występujących wspólnie - dla każdego z nich); - aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednia, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne ewentualnie zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; (w przypadku Wykonawców występujących wspólnie - dla każdego z nich). b) formularz ofertowy (ofertę cenową) wypełniony według wzoru [załącznik nr 3 do SIWZ]; c) wykaz części zamówienia wg wzoru [załącznik nr 4 do SIWZ], które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom; d) dokumenty potwierdzające (referencje - minimum jedna), że dotychczasowo wykonywane usługi te zostały/są wykonane należycie wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonywali/wykonują usługi o podobnym charakterze (sprzątanie biur) nieprzerwanie przez conajmniej jeden rok o cenie z jednego kontraktu nie mniejszej niż 20.000,00 zł na rok. e) polisę lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej Wykonawcy w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 zł; f) kopię dokumentu wpłaty wadium lub jego oryginał..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecin.lasy.gov.pl/gryfino.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Nadleśnictwa Gryfino, pok. nr 1..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2008 godzina 08:30, miejsce: Siedziba Nadleśnictwa Gryfino, pok. nr 5 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.