To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-02-26
Gryfino: Biuro nadleśnictwa - utrzymanie czystości
Numer ogłoszenia: 42532 - 2009; data zamieszczenia: 26.02.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 322845 - 2008r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Gryfino, ul. 1 Maja 4, Gryfino, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4162259, 4163514, faks 091 4647552.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Administracja Lasów Państwowych.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Biuro nadleśnictwa - utrzymanie czystości.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości w pomieszczeniach i otoczeniu nieruchomości czterokondygnacyjnego budynku będącego siedzibą Nadleśnictwa Gryfino, położonego przy ulicy 1 Maja 4 w Gryfinie. 2. Siedziba Nadleśnictwa Gryfino składa się z budynku posiadającego część biurową i wspólną mieszkalną, które są wyodrębnione konstrukcyjnie, funkcjonalnie i użytkowo z możliwością wewnętrznej komunikacji oraz otoczenia w postaci chodnika, ogrodzonego placu parkingowego z elementami zieleni. 3. Podział przedmiotu zamówienia na ZADANIA. Według kryterium funkcji zamawiający dzieli przedmiot zamówienia na ZADANIA: a) BIURO - powierzchnia 861,60 m2, w tym: - pomieszczenia biurowe, - toalety, - pomieszczenia techniczne, - pomieszczenia socjalne, - sala narad, - pokoje gościnne - korytarze i klatka schodowa b) OTOCZENIE - powierzchnia 448,00 m2 (w tym tereny zielone 149,00 m2): - ogrodzony parking do użytku wewnętrznego z elementami zieleni - przylegający do nieruchomości chodnik publiczny na długości działki, który na mocy odrębnych przepisów musi być utrzymywany w czystości przez właściciela nieruchomości, c) MIESZKALNA - powierzchnia 97,10 m2: - korytarze i klatka schodowa, 4. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie odbywać się przy użyciu sprzętu, materiałów i środków Wykonawcy w określonych przez Zamawiającego dniach i godzinach. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zakresem prac i czynności zawarty jest w Załączniku nr 1 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.70.00.00 - 74.70.00.00 74.73.50.00 - 74.73.50.00 90.21.20.00 - 90.21.20.00 .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 78624.36 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- WISAG Polska Sp. z o.o., Podgórna 67, 70-205 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 78624.36
- Oferta z najniższą ceną: 78624.36 oferta z najwyższą ceną: 92846.88
- Waluta: PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.