eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WyryWymiana pokrycia dachu z dachówki ceramicznej na budynku komunalnym w Wyrach przy ul. Puszkina 19.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-09-18

Wyry: Wymiana pokrycia dachu z dachówki ceramicznej na budynku komunalnym w Wyrach przy ul. Puszkina 19.
Numer ogłoszenia: 322888 - 2009; data zamieszczenia: 18.09.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 265080 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, ul. Dąbrowszczaków 133, 43-175 Wyry, woj. śląskie, tel. 032 3256800, faks 032 3256809.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana pokrycia dachu z dachówki ceramicznej na budynku komunalnym w Wyrach przy ul. Puszkina 19..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Wymiana pokrycia dachu z dachówki ceramicznej na budynku komunalnym w Wyrach przy ul. Puszkina 19. 1. Wykonawca zobowiązany jest do: Opracowania kosztorysu ofertowego w formie uproszczonej na roboty budowlane remontowe związane z wykonaniem nowego pokrycia dachu na podstawie otrzymanej dokumentacji oraz dokonanej wizji na obiekcie. 2. Charakterystyka obiektu: a) zestawienie powierzchni i kubatury: Powierzchnia zabudowy budynku mieszkalnego: 249,73 m2 Ilość kondygnacji 2 Powierzchnia dachu 401,45 m2 Wymiary dachu w rzucie 11,06 m x 22,58 m Kąt nachylenia połaci dachu 51o b) Opis stanu istniejącego: Budynek mieszkalny, to obiekt wolnostojący o zwartej prostopadłościennej bryle wykonany w tradycji, przykryty dachem dwuspadowym. Na parterze budynku oraz na piętrze znajdują się lokale mieszkalne, natomiast na poddaszu znajdują się po lewej stronie pomieszczenia nieużytkowe (strych) a po stronie prawej lokal mieszkalny. Konstrukcję dachu stanowi więźba drewniana krokwiowo-płatwiowa ze słupami drewnianymi. Krokwie 10 x 14 cm w rozstawie osiowym a = 0,90 m, oparte na konstrukcji płatwiowo - słupowej i murłatach. Wysokość kalenicy względem terenu wynosi około 12 m. Dach pokryty dachówką ceramiczną, w koronkę, obróbki blacharskie, rynny i rury spustowe z blachy ocynkowanej. c) Opis robót do wykonania: c.1 Roboty rozbiórkowe: - rozebranie pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej układanej w koronkę, - rozebranie ołacenia dachu - 401,45 m2, - demontaż wyłazów kominiarskich - 3 szt., - demontaż okien o wym 100 cm x129 cm w lukarnach - 3 szt., - rozebranie kominów ceglanych powyżej więźby dachowej - 4,1 m3, - rozebranie rynien i rur spustowych z blachy ~ 77 m, - rozebranie obróbek blacharskich ~ 22 m, - rozebranie ław kominiarskich ~ 10 m, - załadunek i odwóz gruzu na odl. do 10 km (koszty utylizacji gruzu ponosi wykonawca). c.2 Roboty murowe i tynkarskie: - uzupełnienie otynkowania kominów na poddaszu tynkiem cementowo-wapiennym kat. III, - wykonanie kominów wieloprzewodowych ponad dachem z cegły klinkierowej czerwonej kl. 350 na zaprawie do klinkieru, dopuszcza się cegłę z otworami maksymalnie do 10 % powierzchni - 4,1 m3, - wykonanie spoinowania ścian kominów z cegły klinkierowej zaprawą systemową do klinkieru ~ 32 m2, - wykonanie docieplenia ścian lukarn (5 szt.) styropianem gr. 10 cm oraz wykonanie tynku zewnętrznego, mineralnego strukturalnego gr. 2 mm (kolor - Holiday 3061), - wykonanie rusztowań. c.3 Roboty ciesielskie: - ołacenie połaci dachowej łatami o wym. 38 x 50 mm - 401,45 m2, - impregnacja więźby dachowej, - nadbicie krokwi deską gr. 2,5 cm aby umożliwić wykonanie docieplenia gr.15 cm oraz desek czołowych = 45,16 m, - osadzenie w połaci dachowej 3 sztuk wyłazów dachowych o wym. 0,54 x 0,75 m, (celem uszczelnienia wyłazów należy wokół wyłazów założyć typowe kołnierze uszczelniające), - montaż w lukarnach okien z PCV jednoskrzydłowych białych szklonych szybą zespoloną - szt. 3, - wymiana częściowa konstrukcji drewnianej dachu (krokwi, kleszczy) ok. 10 % czyli ~ 42 m. c.4 Roboty pokrywcze: - ułożenie na krokwiach ekranu zabezpieczającego z folii polietylenowej dachowej paroprzepuszczalnej - 401,45 m2, - kompleksowe pokrycie połaci dachowej dachówką ceramiczną średzką falistą angobowaną, w kolorze miedzianym o wym. 436 x 277 mm i wadze 1 szt. 3,7 kg - 401,45 m2, - wykonanie obróbek blacharskich z blachy powlekanej gr. 0,55 mm w kolorze dachówki: gzymsu, kominów, lukarn i daszku attyki nad klatką schodową montaż stopnic i ław kominiarskich (lokalizacja do uzgodnienia z kominiarzem w czasie prowadzenia robót), - montaż barier śniegowych na całej długości dachu, - montaż rynien dachowych półokrągłych z PCW średnicy min. 150 mm w kolorze brązowym, łączonych na uszczelki ~ 45,16 m, - montaż rur spustowych z PCW w kolorze brązowym średnicy min. 110 mm - 31,2 m i czyszczaków (Geigerów) - 4 szt., - izolacja cieplna matami z wełny mineralnej gr. 15 cm układanymi pomiędzy krokwiami z podwieszeniem (na sznurkach), - umocowanie od spodu krokwi folii paroszczelnej. c.5 Informacje dodatkowe: - w cenie 1 m2 pokrycia dachowego należy ująć: wszelkie materiały i akcesoria potrzebne do wykonania pokrycia dachowego z dachówki takie jak gąsiory, spinki, uchwyty, taśmy uszczelniające, kominki wentylacyjne, - w cenie oferty (w kosztach pośrednich Kp), wykonawca powinien ująć wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy, a w szczególności wykonania, utrzymania i likwidacji zaplecza budowy, kosztów wynikających z przepisów bhp (barierki, daszki ochronne itp.) kosztów zawarcia ubezpieczeń zgodnie z postanowieniami umowy, oraz zabezpieczenia otwartego dachu przed wpływami atmosferycznymi, kosztów wykonania badań przewodów kominiarskich, kosztów związanych z korzystaniem z mediów w okresie prowadzenia robót remontowych (energia elektryczna, woda), - wykonawca zobowiązany jest sprawdzić dokumentację projektową oraz Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych przed terminem złożenia oferty, - wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej terenu i obiektu, w których realizowany będzie przedmiot zamówienia, w zakresie niezbędnym do przygotowania oferty na własny koszt. Termin dokonania wizji w obiekcie winien zostać uzgodniony z przedstawicielem UG [tel. (032) 325 68 31]. 4. Wymagania jakościowe: 4.1. Roboty budowlano-montażowe należy prowadzić zgodnie z: - ustawą z 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. Nr 207 z 2003r. poz. 2016 z późn. zm.), - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonaniu robót budowlano-montażowych i rozbiórkowych (Dz. U. z 2003r. Nr 47, poz. 401), - obowiązującymi Polskimi Normami, zasadami wiedzy technicznej, Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, 4.2. Dostarczone materiały i wyposażenie muszą być fabrycznie nowe i posiadać stosowne atesty. Podane w dokumentacji projektowej, Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych i SIWZ nazwy materiałów oraz producentów należy traktować jako przykładowe, dopuszcza się zastosowanie materiałów porównywalnych o nie gorszych parametrach technicznych oraz jakościowych. Jeżeli zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenie w związku z specyfiką przedmiotu zamówienia to wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy (lub równoważny)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 139032.86 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.09.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA Jan Tabaka, ul. Mikołowska 64, 43-100 Tychy, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 136.824,56
  • Oferta z najniższą ceną: 136.824,56 oferta z najwyższą ceną: 136.824,56
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.